MindTooth Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Legg inn kortet på nytt, og husk å ha alt riktig. Så skal Microsoft bille deg riktig. Birger Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Vet noen om harddisken til 360 kan bli så fragmentert at ytelsen blir merkbart dårligere? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Tror den har vel noen "måter" å løse det på. Men om det er et reelt problem, vet jeg ikke. Birger Lenke til kommentar
jeps79 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hallo, prøver meg her med spørsmålet mitt. har en modda 360 (er det liksom "ulovlig" å prate om hær btw?) å er blitt bannet osv, har egentlig ikke noe problem med det, men nå har jeg begynt å få lyst å spille live, så da vurderer jeg å kjøpe en ny 360. det jeg lurer på er om jeg kan bruke HD fra den bannete 360en, på den nye, eller om infoen på den vil gjøre at den nye blir bannet. og samme ang min "profil" om den vil gjøre at den nye blir bannet. håper det ble fornuft i det jeg skrev... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Takk, men fikk det ikke helt til Gjort akkurat slik det sto, men Gamercardet kom ikke opp på skrivebordet? Prøvd å bruke denne URL-en istedet? http://card.mygamercard.net/flekken.png Beklager sent svar. Fikk ikke prøvd igjen før nå. Men nei, det funker ikke det heller. Noen andre tips? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Har snakket med support, og koden gjelder verken i UK eller i norge. Så da var jeg like langt.. Birger Fikk du noen ordning på denne koden? Svar fra selger? Det står jo på auksjonen at det gjelder for Europa. Jeg tror jeg satser på han her. Virker til å ha gode garantier: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...hlink:middle:uk Endret 29. februar 2008 av trykkertor Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Det var de som hadde sent feil kode. Så jeg anbefaler på det sterkeste selgeren jeg brukte. Link. Byttet om en 3er mot en 4er. Birger Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hallo, prøver meg her med spørsmålet mitt. har en modda 360 (er det liksom "ulovlig" å prate om hær btw?) å er blitt bannet osv, har egentlig ikke noe problem med det, men nå har jeg begynt å få lyst å spille live, så da vurderer jeg å kjøpe en ny 360. det jeg lurer på er om jeg kan bruke HD fra den bannete 360en, på den nye, eller om infoen på den vil gjøre at den nye blir bannet. og samme ang min "profil" om den vil gjøre at den nye blir bannet. håper det ble fornuft i det jeg skrev... Det med HDD'n vet jeg ikke, men når du har blitt bannet tipper jeg det er Gamertagen (profilen) din som er bannet (kanskje konsollen også, men har ikke peiling egentlig). Så jeg tror du i det minste må lage ny Gamertag. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Hver gang jeg skal lese av koden jeg må skrive inn på pcen for å koble xboxen til den, så for jeg melding om at informasjonen som brukes til å koble sammen de to, ikke lenger er gyldig. Hjelp! edit: fungerer plutselig nå igjen. Endret 1. mars 2008 av gormers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Hallo, prøver meg her med spørsmålet mitt. har en modda 360 (er det liksom "ulovlig" å prate om hær btw?) å er blitt bannet osv, har egentlig ikke noe problem med det, men nå har jeg begynt å få lyst å spille live, så da vurderer jeg å kjøpe en ny 360. det jeg lurer på er om jeg kan bruke HD fra den bannete 360en, på den nye, eller om infoen på den vil gjøre at den nye blir bannet. og samme ang min "profil" om den vil gjøre at den nye blir bannet. håper det ble fornuft i det jeg skrev... Det med HDD'n vet jeg ikke, men når du har blitt bannet tipper jeg det er Gamertagen (profilen) din som er bannet (kanskje konsollen også, men har ikke peiling egentlig). Så jeg tror du i det minste må lage ny Gamertag. Når det gjelder Ban pga moddet konsoll er det bare selve kjeksboksen som blir bannet fra Live. Det betyr at den konsollen ikke kan koble seg opp mot Xbox Live noen gang. Gamertaggen(e) på maskinen fungerer like fint som før, men jeg vil tro de står i noe register hos MS. For mange slike saker og Gamertaggen din sier adios. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Takk, men fikk det ikke helt til Gjort akkurat slik det sto, men Gamercardet kom ikke opp på skrivebordet? Prøvd å bruke denne URL-en istedet? http://card.mygamercard.net/flekken.png Beklager sent svar. Fikk ikke prøvd igjen før nå. Men nei, det funker ikke det heller. Noen andre tips? Da veit jeg ikke dessverre, skal sies at jeg gjorde det i XP.. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ok, takk for hjelpen Er XP dette her også. Gjorde akkurat slik det sto i guiden, men Gamercardet dukker ikke opp på skrivebordet. Merkelig.. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg kan ikke spiller av Avi-filer (DivX) på XBoxen min. Noen som vet hva jeg skal gjør? Har noen link til en oppdatering eller noe? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Første gangen du gjør det så skal det dukke opp en melding om at du må laste ned noen filer. Etter at det er gjort, så skal det fungere. Hvis ikke så må du bare anta at filene er ødelagt, eller feil format. Lenke til kommentar
jeps79 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hallo, prøver meg her med spørsmålet mitt. har en modda 360 (er det liksom "ulovlig" å prate om hær btw?) å er blitt bannet osv, har egentlig ikke noe problem med det, men nå har jeg begynt å få lyst å spille live, så da vurderer jeg å kjøpe en ny 360. det jeg lurer på er om jeg kan bruke HD fra den bannete 360en, på den nye, eller om infoen på den vil gjøre at den nye blir bannet. og samme ang min "profil" om den vil gjøre at den nye blir bannet. håper det ble fornuft i det jeg skrev... Det med HDD'n vet jeg ikke, men når du har blitt bannet tipper jeg det er Gamertagen (profilen) din som er bannet (kanskje konsollen også, men har ikke peiling egentlig). Så jeg tror du i det minste må lage ny Gamertag. Når det gjelder Ban pga moddet konsoll er det bare selve kjeksboksen som blir bannet fra Live. Det betyr at den konsollen ikke kan koble seg opp mot Xbox Live noen gang. Gamertaggen(e) på maskinen fungerer like fint som før, men jeg vil tro de står i noe register hos MS. For mange slike saker og Gamertaggen din sier adios. så mange slike saker har jeg nok ikke råd til:P men takk for svar, da får jeg vurdere ny boks Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 mulig det står mange steder her men spør fordet:) har koblet pcn til 360 mend det medie senter greiene, men hvilke video filer leser egentlig 360n? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 http://blogs.msdn.com/xboxteam/archive/200...ayback-faq.aspx Birger Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Spørsmål som sikkert er stilt før: går det an å overføre filer fra en 360 til en annen ved hjelp av usb kabel? Endret 10. mars 2008 av gormers Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Nei, du må ha minnekort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Følger det med componentkabel til arcaden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå