Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider


Lakus

Anbefalte innlegg

Eg fant den menyen, einaste problemet er at det kun er amerikanske stater å velgje mellom. I tillegg må eg skrive inn ZIP-kode, prøvde med eit par vilkårlege nummer, men det gjekk ikkje. Må eg endre oppsettet til å gjelde heile verda eller berre finne ein ZIP-kode som stemmer? Ganske fantastisk at det ikkje ligg inne "Other countries" i lista, heia USA. :shrug:

 

Du kan kjøpe points på xboxen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg fant den menyen, einaste problemet er at det kun er amerikanske stater å velgje mellom. I tillegg må eg skrive inn ZIP-kode, prøvde med eit par vilkårlege nummer, men det gjekk ikkje. Må eg endre oppsettet til å gjelde heile verda eller berre finne ein ZIP-kode som stemmer? Ganske fantastisk at det ikkje ligg inne "Other countries" i lista, heia USA. :shrug:

 

Du kan kjøpe points på xboxen.

Ja...det har eg fått med meg, du svarer derimot ikkje på spørsmålet mitt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Jeg har en harddisk jeg kjøpte brukt av en annen fyr til min 360.

Det er masse sanger han har overført til den...

Hvordan kan jeg gjøre det samme?

Finner ingen copy/transfer-greie.

Lenke til kommentar
Hei! Hvordan ligger det ann hvis xboxen min går føyken f.eks. i dag, hvor lang tid tar det før jeg evt. får ny i posten? Antatt at det er røde ringer da. Hvilken versjon kan man i tillegg regne med å få tilsendt? Den med hdmi eller component (har den siste)?

 

Jeg sendte inn min for ikke så lenge siden.. Fikk tilbake samme boksen.. Så fikk ikke HDMI eller noe dessverre.. De reparerer bare den samma boksen.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min XBOX 360 i 2005, og fikk "red ring of death" for 3 uker siden. Jeg ringte XboX support, og de hentet xboxen min hjemme hos meg. Nå i dag fikk jeg XBoxen tilbake, og da fuglte det med en "invoice". Jeg trenger ikke å betale noe?? Det stod at det var noe galt med motherboard, og det går jo på garantien? Er det vanlig å få med en "invoice" når du har levert XBoxen, og fått den tilbake?

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte min XBOX 360 i 2005, og fikk "red ring of death" for 3 uker siden. Jeg ringte XboX support, og de hentet xboxen min hjemme hos meg. Nå i dag fikk jeg XBoxen tilbake, og da fuglte det med en "invoice". Jeg trenger ikke å betale noe?? Det stod at det var noe galt med motherboard, og det går jo på garantien? Er det vanlig å få med en "invoice" når du har levert XBoxen, og fått den tilbake?

Er normalt, og du trenger ikke å betale noe.

 

Birger :)

Lenke til kommentar

jeg var nettopp en tur innom billing.microsoft.com og sjekka betalinger osv på kortet som jeg har brukt på live, og det står at 3-måneders live er aktivert. kortstatusen er også god fordi det ikke går ut før i 2011, men det står at jeg har en saldo på 218 kr, som visstnok er penger jeg skylder microsoft. hvordan kan jeg bare få betalt disse pengene? er jo ingenting som viser hvordan jeg skal betale det...

 

Sammendrag for 02.02.2008 - 01.03.2008

Startsaldo: kr 59,00

Innkjøp/gebyr: kr 805,00

Betalinger/kreditt: kr -646,00

Saldo: kr 218,00

 

hva betyr dette? det var en feilmelding når jeg gikk inn på siden, men jeg har rettet opp den betalingen, og neste betalingen skal visstnok skje 19 mai, så ikke noe galt med gold-abbonementet heller. har lyst til å få løst dette uten å måtte kontakte support, eller plutselig bli trekt 300 kr fra kortet, så hadde vært fint hvis noen kunne svare :)

 

edit: den saldoen på 218 kroner, er det en mulighet for at det bare en microsoft-pointsene mine jeg ikke har brukt, bare oppført i kroner isteden for points? har 1360 ubrukte points...tviler vel på at det er saken.

Endret av Backspace_89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...