Dzeko Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Er det mulig å spille av muskken fra en MP3-spiller hvis man kobler den til med USB? Ja, funker hvertfal med min Ipod Nano. Har enda ikke funnet en måte på å overføre sanger og filmer til selve boxen, though :/ Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Er det mulig å spille av muskken fra en MP3-spiller hvis man kobler den til med USB? Ja, funker hvertfal med min Ipod Nano. Har enda ikke funnet en måte på å overføre sanger og filmer til selve boxen, though :/ Funker for meg også.(Creative ZEN) Man kan ikke overføre musikken, bare stream'e den (eller rippe fra cd). Men det er jo ikke noe poeng i å sløse plassen på hdd'n når man bare kan bruke mp3 spilleren. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Det er sant det du sier egentlig. Men jeg lurer på noe. Hva er den transfer kitten for no`? En venn av meg kjøpte den, men fikk den ikke til å funke. Den er visst for å kunne overføre filer fra PC til 360, men hva er vitsen med det når man kan streame over med ethernet? Og enda et spm:P Hvordan kan jeg streame egentlig? Må jeg logge av live for å gjøre det? Jeg har jo kobla opp 360n med internet, og det er bar en ethernet port på den. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hvordan er det jeg gjør sånn at jeg kun hører friends i headsette ?. F,eks i cod4 når vi er pre-game lobby så kan jeg kun høre når friends snakker. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hvordan er det jeg gjør sånn at jeg kun hører friends i headsette ?. F,eks i cod4 når vi er pre-game lobby så kan jeg kun høre når friends snakker. Mute alle andre. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Tre sprøsmål: Har noen opplevd at live og games bladene i xbox dashboard lader evig når du er pålogget på live? Vet noen hva den gule prikken som du ser når du går på network settings betyr? Står "act". Og vet noen hvordan man ser hastigheten på nettet som 360en har? Altså om man kan sjekke dette via xbox og ikke pc. Endret 17. februar 2008 av gormers Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Vet noen hva den gule prikken som du ser når du går på network settings betyr? Står "act". Act står vell for Activity.. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Tre sprøsmål: Har noen opplevd at live og games bladene i xbox dashboard lader evig når du er pålogget på live?Vet noen hva den gule prikken som du ser når du går på network settings betyr? Står "act". Og vet noen hvordan man ser hastigheten på nettet som 360en har? Altså om man kan sjekke dette via xbox og ikke pc. Har opp levd den uendelige laddingen ja... Gul prikk = Activity som eXtreme-501 sier. Hastigheten ut mot verden eller hastigheten i lokalnettet? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Takk for svar. Er ikke helt sikker selv, men jeg tror jeg mener ut- og innhastigheten som xboxen kan ha fra internettet (sånn som du kan teste på pcen). Går det an å teste det andre du nevner a(lokalnettet)? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hvordan er det jeg gjør sånn at jeg kun hører friends i headsette ?. F,eks i cod4 når vi er pre-game lobby så kan jeg kun høre når friends snakker. Dashbordet -> Guide/Live-knappen på kontrollen -> Community (gamercardet, øverst) -> Edit Profile -> Privacy Settings -> Voice and Text. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 aah takk skal du ha Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Ingen problem. Lurer på om jeg skal gjøre det samme selv. Begynner å bli litt lei alle de teite amerikanerne jeg/vi møter på i CoD4. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 hvordan tar man screenshots i halo 3? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Gå på theatre knappen i halo 3 menyen og velg en game du har spilt. Mens du spiller filmen kan du stoppe der du vil og velge en knapp for å ta bilde. Lenke til kommentar
ugur-alpay Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg lurer på om xbox skal også slippe ut en bevegelsesfølsom kontroll som nintendo wii?? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Er ikke helt sikker selv, men jeg tror jeg mener ut- og innhastigheten som xboxen kan ha fra internettet (sånn som du kan teste på pcen). Går det an å teste det andre du nevner a(lokalnettet)?Så vidt jeg vet er det ikke mulig. Men hastigheten på lokalnettet er 100 mbit/s med mindre du kun har en 10 mbit/s switch (gaaammle). Jeg lurer på om xbox skal også slippe ut en bevegelsesfølsom kontroll som nintendo wii?? Guitar Hero gitarene har bevegelsesfølsom kontroller, men ikke den typen du tenker på. Det kommer kanskje, men jeg ville ikke satset på det. Lenke til kommentar
Logitech87 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Har jeg noe grunnlag for å få byttet til en ny Xbox 360 hvis spill ofte henger seg. At melding: Disc is unreadable. Take out the Disc osv..." Samme spill hange seg nemlig 3 ganger i løpet av en kveld. Det er heller ingen store ripper på spill DVDen heller, bare en mindre overfladisk som ikke skal ha noe innvirkning... bare lurer Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Har jeg noe grunnlag for å få byttet til en ny Xbox 360 hvis spill ofte henger seg. At melding: Disc is unreadable. Take out the Disc osv..." Samme spill hange seg nemlig 3 ganger i løpet av en kveld. Det er heller ingen store ripper på spill DVDen heller, bare en mindre overfladisk som ikke skal ha noe innvirkning... bare lurer Skjer dette på flere plater? eller bare en bestemt? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Lillebror har en Live konto han har brukt mye, men plutselig ville den ikke logge seg på. Når man trykker på "log in to live" (eller hva det nå er) så kommer det en melding om at "billing information'en" er gått ut på dato eller noe (husker ikke helt). Og vist man prøver å logge på en gang til så logger hele profilen seg ut, og man klarer ikke å logge på profilen engang :/ Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
buzo Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg lurer på: får man full HD gjennom komponent kablene som følger med Premium, eller må man ha HDMI? Er forskjellen stor i så fall? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå