Datasmurf Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 En kompis har kjøpt seg 360, men har bare én spake. Selv har jeg 2 spaker til vanlig Xbox. Kan jeg bruke de med hans 360 slik at vi kan spille co-op og mp på div. spill? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 En kompis har kjøpt seg 360, men har bare én spake.Selv har jeg 2 spaker til vanlig Xbox. Kan jeg bruke de med hans 360 slik at vi kan spille co-op og mp på div. spill? Kontroller mener du? Nei det går ikke. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Noen ganger når boksen har stått på en stund så lager den sånne klikke/knekke lyder. har noe andre merket noe sånt? Lenke til kommentar
Tomne Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Noen ganger når boksen har stått på en stund så lager den sånne klikke/knekke lyder. har noe andre merket noe sånt? Ja. Tror det er DVD drevet på min i hvertfall. Var sånn på den gamle xboxen også, så for meg er i hvertfall dette normalt Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 er det noen som vet hvordan jeg kan stoppe abbonementet på Gold på faren min sitt kredittkort, og legge til mitt eget kort og kjøpe nytt Gold abbonement der? har tenkt til å oppgradere kontoen min fra child account, og vil da betale abbonementet selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Da må du ringe Microsoft support på 800 14 174 mellom 09:00 til 17:00. Vær forbredt på å måtte prate engelsk eller snakke med svensker. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Kan man ikke forandre kredittkort fra kontoen sin på xbox.com? Mener å huske at det var det jeg gjorde sist. Har ihvertfall aldri ringt support. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hva er det som skjer hvis ingen er hjemme når DHL kommer på døra med pakken? Ringer de en annen gang eller no sånt? Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Vil denne og denne funke på min xbox som er kjøpt her i landet? Helt sikkert et dumt spørsmål Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Vil denne og denne funke på min xbox som er kjøpt her i landet? Helt sikkert et dumt spørsmål Ja og ja. Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Og det er helt sikkert? Man kan aldri være for sikker Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Og det er helt sikkert? Man kan aldri være for sikker Kontrolleren funker uansett, og Gold-kortet funker fordi det er PAL Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Trenger svar litt fort så: Hva er det som skjer hvis ingen er hjemme når DHL kommer på døra med pakken? Ringer de en annen gang eller no sånt? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Trenger svar litt fort så: Hva er det som skjer hvis ingen er hjemme når DHL kommer på døra med pakken? Ringer de en annen gang eller no sånt? Da ringer jeg alltid DHL selv og avtaler ny levering neste dag. Noen DHL folk legger en hentelapp i postkassen og leverer den til postkontoret Endret 23. januar 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Sjekka sporinga til DHL.. Og det siste som stod der var: "Med kurer".. Hva betyr det? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvis jeg ikke tar helt feil, så er det han eller hun som kommer med pakken på døren. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 jeg har et lite spørsmål? jeg er ikke så flink i tekniske ting. så nå kommer folk sikkert til å le av meg min xbox360 kjøpte jeg noen måneder etter den kom til Norge. Men nå ser jeg er mange her som sier at xboxen dems ikke har HDMI. altså kjører ikke den HD? :/ jeg har nå en 360 (med 20GB Harddisk og litt sån) og med en "skjermkabel" med 6 dutter på. rød, hvit og gul. og 3 til i andre farger som jeg ikke husker hva er. jeg vurderer å kjøpe en stor HD tv. men er det HD xboxen min ? Jo det er det, bare bruk de 3 i de fargene du ikke husker så får du HD. Pluss to på den andre rekka for "duttelyd" til tven Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 jeg har et lite spørsmål? jeg er ikke så flink i tekniske ting. så nå kommer folk sikkert til å le av meg min xbox360 kjøpte jeg noen måneder etter den kom til Norge. Men nå ser jeg er mange her som sier at xboxen dems ikke har HDMI. altså kjører ikke den HD? :/ jeg har nå en 360 (med 20GB Harddisk og litt sån) og med en "skjermkabel" med 6 dutter på. rød, hvit og gul. og 3 til i andre farger som jeg ikke husker hva er. jeg vurderer å kjøpe en stor HD tv. men er det HD xboxen min ? Jo det er det, bare bruk de 3 i de fargene du ikke husker så får du HD. Pluss to på den andre rekka for "duttelyd" til tven LoL, glemte dem =P Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Et kjapt spørsmål jeg håper noen kan svare på: Har i det siste begynt å få "Disc Unreadable" under spilling. Kan skje så ofte som 3 ganger per uke, og siden diskene ikke har noen fysiske skader, lurer jeg på om det er DVD-spilleren som fusker? Er helt tilfeldig når det kommer, og når jeg starter boksen på nytt er alt som normalt igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå