Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har erfaring med å sende skrapet sitt til rep. og kan meg hvordan det foregår når jeg har sendt den ned og de sier at garantien har gått ut når det er 2 år+ i Norge og så sender meg en regning på 2000 kr...? Må jeg drive å ringe dem, da...? Er det ingen måte å fikse dette på forhånd? Skrive lapp på xboxen eller noe? :dontgetit:

Endret av Marthj
Lenke til kommentar
Ok, så jeg kan ikke finne ut av det uten å åpne selve pakken?

Skal finne produksjonsdatoen på en xbox jeg kanskje skal kjøpe  :p

7545279[/snapback]

 

Jo prod. dato skal også kunne oppdrives på pakken ett eller annet sted. Eg sjekket min, men fannt ingen. Men har sett folk på forumet her foreslå det samme til andre brukere ser du, den som leite der finner :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ingenting. Den hvite boksen heter vel Premium, men er sikker på om det er noe fra Microsoft, så den blir ofte galt "fullversjon" og "pro" også.

Lenke til kommentar

Dette er sikkert litt fy å spørre om men jeg prøver.

 

Har åpnet 360'n og fulgt opp alt som som videoen jeg linker til Video men allikevel så får jeg det ikke til. Kommer meg til Dos og skrur på 360'n skriver så samread etterfulgt av serialkoden på Xboxen min. Maskinen scanner etter usb flash og finner den. Velger da som i mitt tillfelle er alternativ 3 men får da beskjed om at programmet ikke finner den orginale firmwaren. Noen som vet hva som kan være problemet?

Endret av Barkster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...