TheOats Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Bruker de ikke det der 2.4ghz systemet som du finner på noen enklere walkie-talkier? Vist du tenker på de walkie-talkiene jeg tror, så er vel de på ca 446mhz. Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 *ny i tråden* litt slappe, så eg orke ikkje å lesa gjennom alle 48 sidene her...eg kjøpe meg ein xbox så snart eg finne ein falcon. men så lurte eg på ka ladepakkar dåkkår anbefale. har så langt fonne "hurtiglader"(for 1 og 2 batteri) og "charge and play". Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 *ny i tråden*litt slappe, så eg orke ikkje å lesa gjennom alle 48 sidene her...eg kjøpe meg ein xbox så snart eg finne ein falcon. men så lurte eg på ka ladepakkar dåkkår anbefale. har så langt fonne "hurtiglader"(for 1 og 2 batteri) og "charge and play". Jeg har begge, og har brukt hurtig laderen en del. Men nå har det ene batteriet mitt begynt å bli kranglete. Om det er pga hurtig laderen vet jeg ikke. Uansett holder det lenge med charge and play, siden den lader mens du spiller. (Så har det heller ikke noe å si hvor lang tid det tar). Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 e det mange som har fått tak i falcon til nå? i tilfelle, kor e di å få tak i? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Kan jeg brenne ut en DVD CD med DivX filmer og spille den på XBoxen? Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Kan jeg brenne ut en DVD CD med DivX filmer og spille den på XBoxen? Ja. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Spørsmålet var kanskje litt dårlig stilt. Kan jeg spille DivX filmer på XBox 360? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Spørsmålet var kanskje litt dårlig stilt. Kan jeg spille DivX filmer på XBox 360? Hvis du legger filmen på ei dvd plate så kanskje bare å prøve det. e det mange som har fått tak i falcon til nå? i tilfelle, kor e di å få tak i? Jeg har sett etter 175 w, men det er bare på den pro utgaven jeg har sett det på, jeg var på elkjøp og kjøpte 360 der hadde de mange 360-er som sto oppå hverandre, tror jeg skjekka omtrent alle men ingen 175 på de. Btw det var premium. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Spørsmålet var kanskje litt dårlig stilt. Kan jeg spille DivX filmer på XBox 360? Ja. Enten ved å streame fra PC med Windows Media Player 11, eller ved bruk av USB-stikke eller DVD. Merk at DivX-filene må være i en AVI-contaner (.avi) for at det skal funke. Mer info her: http://gizmodo.com/gadgets/xbox-360-divx%5...hing-329769.php Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Lurer på om det finnes en Batterycharger til kontrollene til 360, som lader opp batteriene (AA) som man kan finne i de fleste Fysiske NORSKE butikker, og pris Endret 14. januar 2008 av Red_Sun Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Expert og elkjøp selger gp powerbank, oppladbare aa batterier + ladere. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hvis jeg sletter ett originalt Xbox-spill fra hardisken til 360en, forsvinner dermed også savegames slik at jeg må begynne på nytt neste gang jeg laster det ned? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Har tenkt å ringe xbox support om røde lys nå.. Men må jeg snakke engelsk? Gjorde det forrige gang hvertfall.. Men har ikke så særlig lyst til det.. Er det noen som har fått tak i norsk support før?? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Har tenkt å ringe xbox support om røde lys nå.. Men må jeg snakke engelsk? Gjorde det forrige gang hvertfall.. Men har ikke så særlig lyst til det.. Er det noen som har fått tak i norsk support før?? Ja, men tror den norske/svenske/danske delen er veldig opptatt... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Kundeservicen er i Sverige. Har ringt tre ganger og fått snakket med svensker Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ja, tror de har kuttet ut den engelske delen (fra Norge) nå. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hvis jeg sletter ett originalt Xbox-spill fra hardisken til 360en, forsvinner dermed også savegames slik at jeg må begynne på nytt neste gang jeg laster det ned? Vet ikke, men du kan jo se på "memory" helt til høyre å se om det ligger separat der (tipper det), så kan du kanskje slette bare spillet der. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Må man ringe MS kundesupport for å få sporingsnummer fra Tyskland til Norge? Lenke til kommentar
whiskers Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 jeg har et lite spørsmål? jeg er ikke så flink i tekniske ting. så nå kommer folk sikkert til å le av meg min xbox360 kjøpte jeg noen måneder etter den kom til Norge. Men nå ser jeg er mange her som sier at xboxen dems ikke har HDMI. altså kjører ikke den HD? :/ jeg har nå en 360 (med 20GB Harddisk og litt sån) og med en "skjermkabel" med 6 dutter på. rød, hvit og gul. og 3 til i andre farger som jeg ikke husker hva er. jeg vurderer å kjøpe en stor HD tv. men er det HD xboxen min ? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 jeg har et lite spørsmål? jeg er ikke så flink i tekniske ting. så nå kommer folk sikkert til å le av meg min xbox360 kjøpte jeg noen måneder etter den kom til Norge. Men nå ser jeg er mange her som sier at xboxen dems ikke har HDMI. altså kjører ikke den HD? :/ jeg har nå en 360 (med 20GB Harddisk og litt sån) og med en "skjermkabel" med 6 dutter på. rød, hvit og gul. og 3 til i andre farger som jeg ikke husker hva er. jeg vurderer å kjøpe en stor HD tv. men er det HD xboxen min ? Jo det er det, bare bruk de 3 i de fargene du ikke husker så får du HD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå