Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*ny i tråden*

litt slappe, så eg orke ikkje å lesa gjennom alle 48 sidene her...eg kjøpe meg ein xbox så snart eg finne ein falcon. men så lurte eg på ka ladepakkar dåkkår anbefale. har så langt fonne "hurtiglader"(for 1 og 2 batteri) og "charge and play".

Lenke til kommentar
*ny i tråden*

litt slappe, så eg orke ikkje å lesa gjennom alle 48 sidene her...eg kjøpe meg ein xbox så snart eg finne ein falcon. men så lurte eg på ka ladepakkar dåkkår anbefale. har så langt fonne "hurtiglader"(for 1 og 2 batteri) og "charge and play".

Jeg har begge, og har brukt hurtig laderen en del. Men nå har det ene batteriet mitt begynt å bli kranglete. Om det er pga hurtig laderen vet jeg ikke.

Uansett holder det lenge med charge and play, siden den lader mens du spiller. (Så har det heller ikke noe å si hvor lang tid det tar).

Lenke til kommentar
Spørsmålet var kanskje litt dårlig stilt. Kan jeg spille DivX filmer på XBox 360?

Hvis du legger filmen på ei dvd plate så kanskje bare å prøve det. :)

e det mange som har fått tak i falcon til nå? i tilfelle, kor e di å få tak i?

Jeg har sett etter 175 w, men det er bare på den pro utgaven jeg har sett det på, jeg var på elkjøp og kjøpte 360 der hadde de mange 360-er som sto oppå hverandre, tror jeg skjekka omtrent alle men ingen 175 på de. Btw det var premium.

Lenke til kommentar
Hvis jeg sletter ett originalt Xbox-spill fra hardisken til 360en, forsvinner dermed også savegames slik at jeg må begynne på nytt neste gang jeg laster det ned?

Vet ikke, men du kan jo se på "memory" helt til høyre å se om det ligger separat der (tipper det), så kan du kanskje slette bare spillet der.

Lenke til kommentar

jeg har et lite spørsmål?

jeg er ikke så flink i tekniske ting. så nå kommer folk sikkert til å le av meg :p

min xbox360 kjøpte jeg noen måneder etter den kom til Norge. Men nå ser jeg er mange her som sier at xboxen dems ikke har HDMI.

altså kjører ikke den HD? :/

jeg har nå en 360 (med 20GB Harddisk og litt sån) og med en "skjermkabel" med 6 dutter på. rød, hvit og gul. og 3 til i andre farger som jeg ikke husker hva er.

jeg vurderer å kjøpe en stor HD tv. men er det HD xboxen min ?

:p

Lenke til kommentar
jeg har et lite spørsmål?

jeg er ikke så flink i tekniske ting. så nå kommer folk sikkert til å le av meg :p

min xbox360 kjøpte jeg noen måneder etter den kom til Norge. Men nå ser jeg er mange her som sier at xboxen dems ikke har HDMI.

altså kjører ikke den HD? :/

jeg har nå en 360 (med 20GB Harddisk og litt sån) og med en "skjermkabel" med 6 dutter på. rød, hvit og gul. og 3 til i andre farger som jeg ikke husker hva er.

jeg vurderer å kjøpe en stor HD tv. men er det HD xboxen min ?

:p

Jo det er det, bare bruk de 3 i de fargene du ikke husker :p så får du HD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...