Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider

Lakus

Anbefalte innlegg

hva microsoft sier får bli elkjøps problem, men jeg skal jo ha låne maskin, om reparasjonen sannsynligvis varer lengre enn syv dager har jeg rett på det med det sammen, men du tror ikke de vil ha noe problem med at jeg beholder harddisken?

er en del filmer på youtube der de viser at man kan fikse RRoD ved å la den ligge påslått i noen håndklær i 20 minutter, er en del som skriver seriøse kommentarer om at det funker. noen som har prøvd det?

Du skal ikke få lånemaskin! Det er behovsrettet, og ingen har et menneskelig behov for å spille xbox.. Tv, mobil og pc kan man låne, men ikke xbox som er ren underholdning.. TV = nyheter..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har problemer på LIVE.

Jeg kan fint logge inn, men etter 20 min disconnecter plutselig LIVE seg. Jeg kan koble opp igjen uten problemer, men det tar bare 20 min så er LIVE disconecta igjen...

De siste 5 min før dette skjer har jeg visse problemer som feks jeg kan ikke sende meldinger til venner, opprette spillerom etc.

Lenke til kommentar

Som sagt så er det trøbbel med live for tiden. Sannsynligvis er det ikke deres feil.

edit: jeg får ikke joina folk på live og får den samme feilmeldingen som kommer når jeg hadde moderat NAT (nå har jeg open). Den nye ruteren jeg har skal tilogmed være xbox live kompatibel.

Endret av gormers
Lenke til kommentar

Møter man spillere fra området man velger når man lager en Xbox Live gamertag? Jeg lagde en hvor jeg satte bosted til USA for å teste ut en gratis trial, men alle spilla jeg er i lagger mer enn nok så det virker som om det er mest amerikanske folk jeg møter.

Lenke til kommentar

Før vår oppdateringen i fjor så så vi videoer som demonstrerte chating med det lille tastaturet på kontrollen.

Da var det ett mørkt vindu med samtalen over film eller spill som gikk i bakgrunnen. Men jeg har ikke sett noe til det på min konsoll. Ble det ikke noe av det?

Lenke til kommentar
Før vår oppdateringen i fjor så så vi videoer som demonstrerte chating med det lille tastaturet på kontrollen.

Da var det ett mørkt vindu med samtalen over film eller spill som gikk i bakgrunnen. Men jeg har ikke sett noe til det på min konsoll. Ble det ikke noe av det?

Yep, bare å trykke på messenger ikonet på chatpad'en.

Lenke til kommentar

Yep, bare å trykke på messenger ikonet på chatpad'en.

Det funker ikke her ihvertfall, det kommer bare den "vanlige" menyen inn fra venstre siden hvor jeg kan starte ny samtale.

Lenke til kommentar
Vis noen sier noe til deg, eller du har en MSN-samtale i gang kan du svare på den på den slik, dette funker i spill og når du ser film.

Yey det funket :)

En annen ting jeg lurere på: Bruker kontrollene bluetooth eller noe annet?

Vist det er noe annet, hva er da forskjellene på det og bluetooth?

Lenke til kommentar
En annen ting jeg lurere på: Bruker kontrollene bluetooth eller noe annet?

Vist det er noe annet, hva er da forskjellene på det og bluetooth?

De bruker ikke Bluetooth. Forskjellen er selve protokollen som brukes.

Ikke noe forskjell i "fart" eller rekkevidde eller noe slik?

Lenke til kommentar
Så.. Kan det hende jeg får en annen sin xbox? ;s Men bare tenkte, Hvis de kanskje har fikset feilen med røde lys osv.. Hvorfor ikke bare gi oss nye bokser, og slippe alt det reperasjons køddet?

De setter vel inn nye prosessorer og liknende etterhvert, siden det er mer lønnsomt i lengden enn å måtte reparere konsollen om og om igjen. Sånn ser jeg på det ihvertfall da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...