Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider

Lakus

Anbefalte innlegg

du kan jo få phillips og diverse andre tver fra 32-42" til den prisen. kjøp større.

Hvorfor i helsikes skal han kjøpe større?

Er bare en illusjon at større liksom skal være bedre, jeg fikk valget mellom 20" LCD monitor og 27" LCD HDTV, og valgt 20". Jeg foretrekker mindre over større når det gjelder gaming.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis man har premium Xbox pakka, er det mulig å kjøpe seg HDMI kabel, eller går det bare på eliten for at den har annet tilkobling på maskinen eller no?

Tror alle boxene skal støtte HDMI etter vert, men vet ikke hvor langt de har kommet i det "arbeidet".

Lenke til kommentar
akkurat nå er det faren min sitt visakort som det blir trukket penger til Gold-abbonement fra, men jeg blir 18 om et par dager, og jeg lurte på om jeg da kan skaffe meg eget visakort og bruke det isteden? bare skifte navn,kontonummer osv og heller la det trekkes penger av mitt eget kort.

Jeg prøvde til og med å ringe inn for å fjerne dette. Han fyren jeg snakket med spurte om visakortets siste 4 bokstaver! det værste var at jeg ringte inn for at de skulle bytte disse så den var litt teit. Det som jeg synes var ganske unødvendig er at den gamle "fake" infoen ligger der ennå. Det som er enda rarere er at Microsoft "trekte" penger fra et fake visakort sånn at jeg fikk gratis XBL en stund :p

Er det ingen her som vet hvordan man fjerner den gamle kortinfoen?

Lenke til kommentar
akkurat nå er det faren min sitt visakort som det blir trukket penger til Gold-abbonement fra, men jeg blir 18 om et par dager, og jeg lurte på om jeg da kan skaffe meg eget visakort og bruke det isteden? bare skifte navn,kontonummer osv og heller la det trekkes penger av mitt eget kort.

Jeg prøvde til og med å ringe inn for å fjerne dette. Han fyren jeg snakket med spurte om visakortets siste 4 bokstaver! det værste var at jeg ringte inn for at de skulle bytte disse så den var litt teit. Det som jeg synes var ganske unødvendig er at den gamle "fake" infoen ligger der ennå. Det som er enda rarere er at Microsoft "trekte" penger fra et fake visakort sånn at jeg fikk gratis XBL en stund :p

Er det ingen her som vet hvordan man fjerner den gamle kortinfoen?

Etter det jeg har lest kan den ikke fjernes, men er bare å legge inn ny og si at det er den gjeldende.

Lenke til kommentar
noen fare for å miste innholdet på harddisken når jeg skal levere den inn pga. ring of death?

Nei.

Du skal nemlig ikke sende inn harddisken.

Kun konsollen. Ingenting annet, ikke engang strømforsyningen med mindre Microsoft sier du skal det.

Lenke til kommentar

hva microsoft sier får bli elkjøps problem, men jeg skal jo ha låne maskin, om reparasjonen sannsynligvis varer lengre enn syv dager har jeg rett på det med det sammen, men du tror ikke de vil ha noe problem med at jeg beholder harddisken?

er en del filmer på youtube der de viser at man kan fikse RRoD ved å la den ligge påslått i noen håndklær i 20 minutter, er en del som skriver seriøse kommentarer om at det funker. noen som har prøvd det?

Lenke til kommentar
hva microsoft sier får bli elkjøps problem, men jeg skal jo ha låne maskin, om reparasjonen sannsynligvis varer lengre enn syv dager har jeg rett på det med det sammen, men du tror ikke de vil ha noe problem med at jeg beholder harddisken?

er en del filmer på youtube der de viser at man kan fikse RRoD ved å la den ligge påslått i noen håndklær i 20 minutter, er en del som skriver seriøse kommentarer om at det funker. noen som har prøvd det?

Behold harddisken du.

Den skal ikke verken Microsoft eller Elkjøp ha.

Håndkle trikset funker ja, prøvde det selv på min. Hos meg funka det bare sånn at jeg fikk tilgang til dashboard da, men jeg fikk i allefall startet Xboxen =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...