Kjeksmestern Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Nok et spm her, beklager om det har blitt stilt før.. Kjøpte meg xbox 360 elite igår, og har lyst til å koble den til forsterkeren min. Har skjønt at jeg må bruke optisk kabel. Men denne sitter på komponentutgangen? Når jeg nå bruker hdmi, betyr det at for å få koblet optisk kabel til forsterker, må den andre ledningen ligge løst og "slenge"? I såfall ganske teit.. Denne dongelen følger med, ikke noe problem å koble med optisk da. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Dæven døtte :!: Nå må jeg hjem å sjekke innhold i esken. hehe (sette inn slå meg selv i hue med hammersmiley som ikke finnes her) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Funker seriøst ikke Timesplitters 2 på 360? En venn av meg tok med Xboxen til meg for å oppdatere, men både TS2 og Enter the Matrix ville ikke starte... Kanskje det var vi som ikke fikk oppdatert boxen skikkelig, eller funker de rett og slett ikke? Kanskje noen orker å finne en komplett liste over Xbox-spill som funker på 360 til meg? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Funker seriøst ikke Timesplitters 2 på 360? En venn av meg tok med Xboxen til meg for å oppdatere, men både TS2 og Enter the Matrix ville ikke starte... Kanskje det var vi som ikke fikk oppdatert boxen skikkelig, eller funker de rett og slett ikke? Kanskje noen orker å finne en komplett liste over Xbox-spill som funker på 360 til meg? http://www.xbox.com/en-US/games/backwardco...tygameslist.htm Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Takk. Jeg skjønner jo at Toxic Grind fungerer helt fint, og ikke Timesplitters 2. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hei. Sitter og lurer på om jeg kan koble høytalere til xboxen? Hvis ikke, kan man eventuelt koble PC høytalere til TV? Tenkte på disse: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=304431 Og dette er TVn jeg sansynligvis får om et par uker: http://www.expert.no/product/product.aspx?...fier=LE26R89BDX Noen tanker om Tvn btw? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hei. Sitter og lurer på om jeg kan koble høytalere til xboxen? Hvis ikke, kan man eventuelt koble PC høytalere til TV? Tenkte på disse: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=304431 Og dette er TVn jeg sansynligvis får om et par uker: http://www.expert.no/product/product.aspx?...fier=LE26R89BDX Noen tanker om Tvn btw? Du kan bruke de høytalerne ja, men du vil ikke få "ekte" surround med mindre du kjøper et sett som har optisk inn. Det settet du har valgt, er en god del bedre enn TV høytalerene, men ikke det optimale til X360. Samsung har veldig gode TVer, og skal visstnok være kjempebra på X360, de er blandt annet den offisielle leverandøren til MS når det kommer til hvilke TVer som skal stå i spilleboksene rundt om i butikkene. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hei. Sitter og lurer på om jeg kan koble høytalere til xboxen? Hvis ikke, kan man eventuelt koble PC høytalere til TV? Tenkte på disse: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=304431 Og dette er TVn jeg sansynligvis får om et par uker: http://www.expert.no/product/product.aspx?...fier=LE26R89BDX Noen tanker om Tvn btw? Du kan bruke de høytalerne ja, men du vil ikke få "ekte" surround med mindre du kjøper et sett som har optisk inn. Det settet du har valgt, er en god del bedre enn TV høytalerene, men ikke det optimale til X360. Samsung har veldig gode TVer, og skal visstnok være kjempebra på X360, de er blandt annet den offisielle leverandøren til MS når det kommer til hvilke TVer som skal stå i spilleboksene rundt om i butikkene. Ok, takk for svar. Mener du TV'n er for dyr? Jeg har spurt litt rundt på engelske forumer og de syntes det var for dyrt for en 26", men prisene i Englang er jo mye lavere på TVer og slikt. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Først må jeg si at jeg ikke har noe snøring på tver, men for 8000 spenn kan du få en mye større tv.. Men klart, om du betaler 8 k for en 26", bør den være bedre.. Men om du bare skal spille på tv, er det vel ikke såååå stor forskjell?? hmm. Jeg har forøvrig 32" Samsung Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Pappa får den gjennom jobben, så det blir 10% billigere. Prisen blir vel på 7200. Så ja, ikke så stor forskjel, men, det er jo litt. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ok, takk for svar. Mener du TV'n er for dyr? Jeg har spurt litt rundt på engelske forumer og de syntes det var for dyrt for en 26", men prisene i Englang er jo mye lavere på TVer og slikt. Synes den var litt dyr ja, fikk selv min 32" Tatung for 4495,- og bildet er knall. Men Samsung har jo bedre mottager når det gjelder analoge TV-signaler, men det trenger ikke jeg i og med at jeg har Tuner =) Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 du kan jo få phillips og diverse andre tver fra 32-42" til den prisen. kjøp større. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Går det ann å spille spill fra den første xboxen på xbox360? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Går det ann å spille spill fra den første xboxen på xbox360? Ikke alle, men de fleste funker. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Går det ann å spille spill fra den første xboxen på xbox360? Ikke alle, men de fleste funker. Ok Vurderer å kjøpe 360 etter jul nå så må spille SA til IV kommer Går det ann å spille spill fra den første xboxen på xbox360? Ikke alle, men de fleste funker. Ok Vurderer å kjøpe 360 etter jul nå så må spille SA til IV kommer Men hva trenger du lagringsplassen på xboxen til da? trenger du det når du ikke skal spille online? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Men hva trenger du lagringsplassen på xboxen til da? trenger du det når du ikke skal spille online? Kan være kjekt hvis du skal laste ned demoer og lignende, lagre i spill etc. Eller får du jo kjøpt memory card. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Memory card er ikke noen glede.. Alt for lite plass Kjøp heller 120 GB HDD Endret 1. januar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Men hva trenger du lagringsplassen på xboxen til da? trenger du det når du ikke skal spille online? Du trenger den hvis du skal spille vanlige Xbox spill, så for din del kan det være en god idè =) Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Tenkt å kjøpe spill over Play Asia, men på noen spill står det sånn: Language English, Chinese Genre Action Version Asia Hva vil det si at det er Asiatisk versjon? På språk står det Engelsk - Vil det si at menyene og all snakking er på engelsk? Er det forskjell på feks dette spillet, og et identisk spill kjøpt i Norge? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Står på engels og slikt ja, men spillet må være sone fritt for at det skal virke på din xbox. vilket spill er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå