Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et lite spørsmål her, vet ikke om det har blitt spurt om før, men jeg prøver uansett.

Når man laster ned add-ons til spill via menyen i spillet, hvordan får man dette inn i spillet? Lasta nettopp ned en sånn gratis christmas pack til Saint's Row, men finner det ikke i spillet ;)

Lenke til kommentar
Et lite spørsmål her, vet ikke om det har blitt spurt om før, men jeg prøver uansett.

Når man laster ned add-ons til spill via menyen i spillet, hvordan får man dette inn i spillet? Lasta nettopp ned en sånn gratis christmas pack til Saint's Row, men finner det ikke i spillet ;)

Ikke sikker men du kan jo prøve å restarte spillet.

Lenke til kommentar
Kan man bruke HDDVD-driven til å spille spilla med? Spør på vegne av en som har en cd-stasjon som nesten ikke klarer å lese lenger. Han orker ikke å sende den inn for service.

Men du kan jo derimot bare kjøpe en ny dvd-rom til xboxn og kopiere over nøkkelen fra den gamle.

Lenke til kommentar

Hei, jeg driver å laster ned Fahrenheit fra Xbox originals . Problemet var at når det kom til 99%, så gikk det over til "Device full". Det går ikke ann å kjøre spillet, som fortsatt står som incomplete. Hvorfor skjer dette? jeg har jo 2,5 GB fri lagringsplass. Veldig irriterende, har brukt lang tid på å laste ned nå (xboxen har litt trøbbel med vår trådløse internet tilkobling, kobler seg inn og ut i fra live hele tiden).

Lenke til kommentar
Hei, jeg driver å laster ned Fahrenheit fra Xbox originals . Problemet var at når det kom til 99%, så gikk det over til "Device full". Det går ikke ann å kjøre spillet, som fortsatt står som incomplete. Hvorfor skjer dette? jeg har jo 2,5 GB fri lagringsplass. Veldig irriterende, har brukt lang tid på å laste ned nå (xboxen har litt trøbbel med vår trådløse internet tilkobling, kobler seg inn og ut i fra live hele tiden).

det spillet trenger vel 3.2 gb?

Lenke til kommentar
Har xbox 360 arcade mulighet til å spille på nettet(LIVE)? Eller iallfall laste ned demoer og slikt fra marketpalce?

Ja det er flere av spillene man kan spille på live med. Og ja det er på marketplace man laster ned demoer (trails) av spillene.

(Kanskje jeg missforsto?)

Lenke til kommentar

Nok et spm her, beklager om det har blitt stilt før.. Kjøpte meg xbox 360 elite igår, og har lyst til å koble den til forsterkeren min. Har skjønt at jeg må bruke optisk kabel. Men denne sitter på komponentutgangen? Når jeg nå bruker hdmi, betyr det at for å få koblet optisk kabel til forsterker, må den andre ledningen ligge løst og "slenge"? I såfall ganske teit..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...