Dr3as Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 For meg og 2 kompiser har i alle fall det funket upåklagelig, eneste jeg sleit med her var mac-filter. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 For meg og 2 kompiser har i alle fall det funket upåklagelig, eneste jeg sleit med her var mac-filter. Ok, lurer på om det kan være det samme, den finner liksom ikke routeren. Hva gjorde du? Jeg har ikke så mye nettverks-skills. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg skrudde av mac-filteret i routern og satt opp med kryptering i stedet Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Sikkert latterlig dumt spørsmål; men hvordan gjør jeg det? :s Lenke til kommentar
mufc9 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Får man Silver greia med xboxen når man kjøper den? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Får man Silver greia med xboxen når man kjøper den? ja, hvis du får kobla den til nettet så Lenke til kommentar
SanStian Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Et lite spørsmål her, vet ikke om det har blitt spurt om før, men jeg prøver uansett. Når man laster ned add-ons til spill via menyen i spillet, hvordan får man dette inn i spillet? Lasta nettopp ned en sånn gratis christmas pack til Saint's Row, men finner det ikke i spillet Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Et lite spørsmål her, vet ikke om det har blitt spurt om før, men jeg prøver uansett. Når man laster ned add-ons til spill via menyen i spillet, hvordan får man dette inn i spillet? Lasta nettopp ned en sånn gratis christmas pack til Saint's Row, men finner det ikke i spillet Ikke sikker men du kan jo prøve å restarte spillet. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Kan man bruke HDDVD-driven til å spille spilla med? Spør på vegne av en som har en cd-stasjon som nesten ikke klarer å lese lenger. Han orker ikke å sende den inn for service. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Kan man bruke HDDVD-driven til å spille spilla med? Spør på vegne av en som har en cd-stasjon som nesten ikke klarer å lese lenger. Han orker ikke å sende den inn for service. Det går dessverre ikke. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Kan man bruke HDDVD-driven til å spille spilla med? Spør på vegne av en som har en cd-stasjon som nesten ikke klarer å lese lenger. Han orker ikke å sende den inn for service. Men du kan jo derimot bare kjøpe en ny dvd-rom til xboxn og kopiere over nøkkelen fra den gamle. Lenke til kommentar
Fspirit Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hei, jeg driver å laster ned Fahrenheit fra Xbox originals . Problemet var at når det kom til 99%, så gikk det over til "Device full". Det går ikke ann å kjøre spillet, som fortsatt står som incomplete. Hvorfor skjer dette? jeg har jo 2,5 GB fri lagringsplass. Veldig irriterende, har brukt lang tid på å laste ned nå (xboxen har litt trøbbel med vår trådløse internet tilkobling, kobler seg inn og ut i fra live hele tiden). Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Er xbox live"en ustabil hos dere også? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Er xbox live"en ustabil hos dere også? Ikke meg, men ser mange her har hatt problemer med Live nå i juletider. Blir sikkert bedre etterhvert. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Xbox Live er noe ustabilt ja, hadde litt problemer i går kveld. Major Nelson har en liten artikkel om dette på nettsiden hans. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hei, jeg driver å laster ned Fahrenheit fra Xbox originals . Problemet var at når det kom til 99%, så gikk det over til "Device full". Det går ikke ann å kjøre spillet, som fortsatt står som incomplete. Hvorfor skjer dette? jeg har jo 2,5 GB fri lagringsplass. Veldig irriterende, har brukt lang tid på å laste ned nå (xboxen har litt trøbbel med vår trådløse internet tilkobling, kobler seg inn og ut i fra live hele tiden). det spillet trenger vel 3.2 gb? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Har xbox 360 arcade mulighet til å spille på nettet(LIVE)? Eller iallfall laste ned demoer og slikt fra marketpalce? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Har xbox 360 arcade mulighet til å spille på nettet(LIVE)? Eller iallfall laste ned demoer og slikt fra marketpalce? Ja det er flere av spillene man kan spille på live med. Og ja det er på marketplace man laster ned demoer (trails) av spillene. (Kanskje jeg missforsto?) Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Nok et spm her, beklager om det har blitt stilt før.. Kjøpte meg xbox 360 elite igår, og har lyst til å koble den til forsterkeren min. Har skjønt at jeg må bruke optisk kabel. Men denne sitter på komponentutgangen? Når jeg nå bruker hdmi, betyr det at for å få koblet optisk kabel til forsterker, må den andre ledningen ligge løst og "slenge"? I såfall ganske teit.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå