Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan gjør jeg dette?

If you want to unlink your V1 gamertag from a Microsoft Passport Network account, you can try the following:

 

1. Create a new Microsoft Passport Network account.

2. Link the original V1 gamertag to the new Microsoft Passport Network account. This frees up the link between the original V1 gamertag and original Microsoft Passport Network account.

3. Link new V1 gamertag to the original Microsoft Passport Network account.

Lenke til kommentar
Jeg tok nærbilde av skjermen med mobilen på 720p og ett å samme plass ved 1080i, men det var ingen forskjell. (I Mass Effect)

Dette har sikkert vært mast om før, men kan ikke 360 vise full hd? (Ja jeg vet 1080i ikke er full hd men det burde være forskjell) (Å ja, tven min støtter full hd.)

Du må ikke glemme at materialet også må være i 1080.

 

Nesten alt av spill til X360 er laget i 720p, og så vidt jeg vet forandres oppløsningen til 720p når du setter i et spill. Hvis ikke, så blir signalet oppskalert i konsollen til 1080i og da vil du ikke se noe særlig forskjell. Oppskalering gir ikke bedre bilde.

Lenke til kommentar
Jeg tok nærbilde av skjermen med mobilen på 720p og ett å samme plass ved 1080i, men det var ingen forskjell. (I Mass Effect)

Dette har sikkert vært mast om før, men kan ikke 360 vise full hd? (Ja jeg vet 1080i ikke er full hd men det burde være forskjell) (Å ja, tven min støtter full hd.)

Du må ikke glemme at materialet også må være i 1080.

 

Nesten alt av spill til X360 er laget i 720p, og så vidt jeg vet forandres oppløsningen til 720p når du setter i et spill. Hvis ikke, så blir signalet oppskalert i konsollen til 1080i og da vil du ikke se noe særlig forskjell. Oppskalering gir ikke bedre bilde.

_Alle_ spill på X360 har 720p-støtte og mulighet for å oppskalere 1080i. Dvs. alle spill rendres i 720p (noen få 1080p).
Lenke til kommentar
Jeg tok nærbilde av skjermen med mobilen på 720p og ett å samme plass ved 1080i, men det var ingen forskjell. (I Mass Effect)

Dette har sikkert vært mast om før, men kan ikke 360 vise full hd? (Ja jeg vet 1080i ikke er full hd men det burde være forskjell) (Å ja, tven min støtter full hd.)

Du må ikke glemme at materialet også må være i 1080.

 

Nesten alt av spill til X360 er laget i 720p, og så vidt jeg vet forandres oppløsningen til 720p når du setter i et spill. Hvis ikke, så blir signalet oppskalert i konsollen til 1080i og da vil du ikke se noe særlig forskjell. Oppskalering gir ikke bedre bilde.

_Alle_ spill på X360 har 720p-støtte og mulighet for å oppskalere 1080i. Dvs. alle spill rendres i 720p (noen få 1080p).

Glemte det =P

Men det er mange spill som støtter 1080p ifølge coveret. Men det er bare løgn da?

Kommer det noen spill i det hele tatt som støtter Full-HD uten å være oppskalert?

Lenke til kommentar
Glemte det =P

Men det er mange spill som støtter 1080p ifølge coveret. Men det er bare løgn da?

Kommer det noen spill i det hele tatt som støtter Full-HD uten å være oppskalert?

Signalet fra Xboxen blir 1080p ja, men spillene rendres vanligvis i 720p, så det er ikke så mye forskjell. Om spillet er native Full HD kan eller oppskalert til 1080p kan man ikke vite ved å bare se på coveret.
Lenke til kommentar
Hvordan gjør jeg dette?

If you want to unlink your V1 gamertag from a Microsoft Passport Network account, you can try the following:

 

1. Create a new Microsoft Passport Network account.

2. Link the original V1 gamertag to the new Microsoft Passport Network account. This frees up the link between the original V1 gamertag and original Microsoft Passport Network account.

3. Link new V1 gamertag to the original Microsoft Passport Network account.

Lenke til kommentar
Glemte det =P

Men det er mange spill som støtter 1080p ifølge coveret. Men det er bare løgn da?

Kommer det noen spill i det hele tatt som støtter Full-HD uten å være oppskalert?

Signalet fra Xboxen blir 1080p ja, men spillene rendres vanligvis i 720p, så det er ikke så mye forskjell. Om spillet er native Full HD kan eller oppskalert til 1080p kan man ikke vite ved å bare se på coveret.

Her er en liste over native 1080p spill =)

 

http://www.makeyougohmm.com/xbox360-1080p-games/

Lenke til kommentar
Glemte det =P

Men det er mange spill som støtter 1080p ifølge coveret. Men det er bare løgn da?

Kommer det noen spill i det hele tatt som støtter Full-HD uten å være oppskalert?

Signalet fra Xboxen blir 1080p ja, men spillene rendres vanligvis i 720p, så det er ikke så mye forskjell. Om spillet er native Full HD kan eller oppskalert til 1080p kan man ikke vite ved å bare se på coveret.

Her er en liste over native 1080p spill =)

 

http://www.makeyougohmm.com/xbox360-1080p-games/

Takker :)

Lenke til kommentar
Visste ikke at GRAW 1 kjørte 1080p native, kom ikke det ut før 360 i det hele tatt fikk 1080p-støtte? :ermm:

Ghost Recon Advanced Warfighter kjører ikke 1080p native. Men det står at bak på esken står det 1080p. Det er ikke en offisiell annonsering på at spillet kjører i 1080p. Noe jeg tviler på.

 

Box advertised 1080p games available for the Xbox 360 include the following 35 total titles. Purists will view native 1080p as the best possible resolution, not 720p titles upscaled to 1080p. The titles below show 1080p on the back of the game boxes but have not been confirmed by third party sources as being native 1080p.

Birger :)

Endret av MindTooth
Lenke til kommentar
Hvordan gjør jeg dette?

If you want to unlink your V1 gamertag from a Microsoft Passport Network account, you can try the following:

 

1. Create a new Microsoft Passport Network account.

2. Link the original V1 gamertag to the new Microsoft Passport Network account. This frees up the link between the original V1 gamertag and original Microsoft Passport Network account.

3. Link new V1 gamertag to the original Microsoft Passport Network account.

Noen som har peil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...