Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider

Lakus

Anbefalte innlegg

Kan man bytte gamertag?

Ja, men det koster penger. velg edit gamer profile når du trykker på profilen din.

Da kan man gjøre det så mange ganger man vill etter på uten å betale? Eller?

Har ikke byttet før så jeg vet ikke, men jeg tror at du må betale for hver gang du bytter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror bare de blir erstattet av andre spilte spill. Altså må du spille andre spill til spillet du ønsker vekk detter ut av listen.
De detter ikke ut, men faller lengre ned på listen.

er det ikkje i dag man skulle få et gratis arakde spill?
Jo, du kan laste ned Carcassonne gratis (full game) nå. Noen som sa at man kunne velge seg ut et gratis, men det gjelder bare Carcassonne :(
Lenke til kommentar
Jeg tror bare de blir erstattet av andre spilte spill. Altså må du spille andre spill til spillet du ønsker vekk detter ut av listen.
De detter ikke ut, men faller lengre ned på listen.

Jeg tror en av oss, antagelig meg, har misforstått spørsmålet til MacBoy. Det du tydeligvis mener er achievement-listen på "View Games" på profilen til en bruker. Det jeg mente var de 4-8 sist spilte spillene man finner på selve gamercardet på PC-en.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Har fått feilen "E74" to ganger på boksen, men den har virket fint når jeg slo av og på igjen.

Dette kunne vist komme at at kabelen eller signalgreier inne i boksen var ødelagt. vet noen om dette bare blir værre eller er det ingen vits i å sende den inn ennå? Mange jeg leste om måtte ty til "the towel trick" for å få meldingen til å forsvinne.

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Har fått feilen "E74" to ganger på boksen, men den har virket fint når jeg slo av og på igjen.

Dette kunne vist komme at at kabelen eller signalgreier inne i boksen var ødelagt. vet noen om dette bare blir værre eller er det ingen vits i å sende den inn ennå? Mange jeg leste om måtte ty til "the towel trick" for å få meldingen til å forsvinne.

Jeg måtte sende inn min, testa kabelen til e-wok, og det gikk ikke.

Menne.... kan noen plz fortelle meg hvorfor jeg ikke kan signe inn på live når broren min som sitter en meter fra meg, på sin egen box, sitter å spiller nå? Får fail på XBL av alle ting.

Lenke til kommentar

Merkelig, skjedde noe feil i går og i dag også. Men den ene gangen var skjermen svart og den andre gangen stoppet xbox kula som skal vise seg opp og viste korrupt bilde. Men felles for alle gangene er at jeg bare kan slå av og på xboxen. Jaja, er jo garanti så jeg kan vel spille helt til den ryker.

Lenke til kommentar

Menne.... kan noen plz fortelle meg hvorfor jeg ikke kan signe inn på live når broren min som sitter en meter fra meg, på sin egen box, sitter å spiller nå? Får fail på XBL av alle ting.

Moddet xbox 360? Og spiller backups?

Lenke til kommentar

Jeg får feilbeskjeden der støtt og stadig om vinteren og det skjer alltid når det er kaldt eller har vært veldig kaldt på rommet.

Sikkert fått den 30-40 ganger. Eneste feilen hos meg tipper jeg har med kondens eller noe lignende å gjøre når boksen har stått kaldt så lenge. Funket fint i over 1 år tross i "feilen" der. :p

Lenke til kommentar

Moddet xbox 360? Og spiller backups?

Det er kanskje derfor, ja?

NEJJJJ.

Uanz, er fiksa nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...