Gormers Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Kan man bytte gamertag? Ja, men det koster penger. velg edit gamer profile når du trykker på profilen din. Da kan man gjøre det så mange ganger man vill etter på uten å betale? Eller? Har ikke byttet før så jeg vet ikke, men jeg tror at du må betale for hver gang du bytter. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Koster mellom 500/800 microsoft points.. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Kan man bytte gamertag? Ja, men det koster penger. velg edit gamer profile når du trykker på profilen din. Da kan man gjøre det så mange ganger man vill etter på uten å betale? Eller? Du må betale hver gang du skifter navn. Lenke til kommentar
Phantom_Lord Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Noen som vet hvordan man får kobla lettere til xbox live? Har problemer med å finne spillere, og tror det skyldes routeren min. Har sjekka portforward.com, men skjønner svært lite av den siden! Trenger hjelp Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Når fjernes spilte trial games på spilte spill på gamertagen? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg tror bare de blir erstattet av andre spilte spill. Altså må du spille andre spill til spillet du ønsker vekk detter ut av listen. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Når fjernes spilte trial games på spilte spill på gamertagen? Det står at du har spilt det for alltid, med 0 gamerscore. Hvis du vil unngå dette i framtiden, logger du ut av profilen din før du prøver det, da slipper du å få det i lista. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 er det ikkje i dag man skulle få et gratis arakde spill? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg tror bare de blir erstattet av andre spilte spill. Altså må du spille andre spill til spillet du ønsker vekk detter ut av listen. De detter ikke ut, men faller lengre ned på listen. er det ikkje i dag man skulle få et gratis arakde spill? Jo, du kan laste ned Carcassonne gratis (full game) nå. Noen som sa at man kunne velge seg ut et gratis, men det gjelder bare Carcassonne Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) ja ok, er nå bedere en ingen aldri hørt om det spillet engang¨, noen som har peiling på hva det går ut på? Endret 16. november 2007 av Skogslik Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Jeg tror bare de blir erstattet av andre spilte spill. Altså må du spille andre spill til spillet du ønsker vekk detter ut av listen. De detter ikke ut, men faller lengre ned på listen. Jeg tror en av oss, antagelig meg, har misforstått spørsmålet til MacBoy. Det du tydeligvis mener er achievement-listen på "View Games" på profilen til en bruker. Det jeg mente var de 4-8 sist spilte spillene man finner på selve gamercardet på PC-en. Endret 23. november 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Er Xbox 360 sonefri på DVD-filmer? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Har fått feilen "E74" to ganger på boksen, men den har virket fint når jeg slo av og på igjen. Dette kunne vist komme at at kabelen eller signalgreier inne i boksen var ødelagt. vet noen om dette bare blir værre eller er det ingen vits i å sende den inn ennå? Mange jeg leste om måtte ty til "the towel trick" for å få meldingen til å forsvinne. Endret 19. november 2007 av gormers Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Er Xbox 360 sonefri på DVD-filmer? Nei, men den er sonefri på HD DVD filmer hvis du kjøper til drevet. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har fått feilen "E74" to ganger på boksen, men den har virket fint når jeg slo av og på igjen.Dette kunne vist komme at at kabelen eller signalgreier inne i boksen var ødelagt. vet noen om dette bare blir værre eller er det ingen vits i å sende den inn ennå? Mange jeg leste om måtte ty til "the towel trick" for å få meldingen til å forsvinne. Jeg måtte sende inn min, testa kabelen til e-wok, og det gikk ikke. Menne.... kan noen plz fortelle meg hvorfor jeg ikke kan signe inn på live når broren min som sitter en meter fra meg, på sin egen box, sitter å spiller nå? Får fail på XBL av alle ting. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Merkelig, skjedde noe feil i går og i dag også. Men den ene gangen var skjermen svart og den andre gangen stoppet xbox kula som skal vise seg opp og viste korrupt bilde. Men felles for alle gangene er at jeg bare kan slå av og på xboxen. Jaja, er jo garanti så jeg kan vel spille helt til den ryker. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har fått feilen "E74" to ganger på boksen, men den har virket fint når jeg slo av og på igjen.Dette kunne vist komme at at kabelen eller signalgreier inne i boksen var ødelagt. vet noen om dette bare blir værre eller er det ingen vits i å sende den inn ennå? Mange jeg leste om måtte ty til "the towel trick" for å få meldingen til å forsvinne. Jeg måtte sende inn min, testa kabelen til e-wok, og det gikk ikke. Menne.... kan noen plz fortelle meg hvorfor jeg ikke kan signe inn på live når broren min som sitter en meter fra meg, på sin egen box, sitter å spiller nå? Får fail på XBL av alle ting. Moddet xbox 360? Og spiller backups? Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har fått feilen "E74" to ganger på boksen, men den har virket fint når jeg slo av og på igjen.Dette kunne vist komme at at kabelen eller signalgreier inne i boksen var ødelagt. vet noen om dette bare blir værre eller er det ingen vits i å sende den inn ennå? Mange jeg leste om måtte ty til "the towel trick" for å få meldingen til å forsvinne. Jeg får feilbeskjeden der støtt og stadig om vinteren og det skjer alltid når det er kaldt eller har vært veldig kaldt på rommet. Sikkert fått den 30-40 ganger. Eneste feilen hos meg tipper jeg har med kondens eller noe lignende å gjøre når boksen har stått kaldt så lenge. Funket fint i over 1 år tross i "feilen" der. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har fått feilen "E74" to ganger på boksen, men den har virket fint når jeg slo av og på igjen.Dette kunne vist komme at at kabelen eller signalgreier inne i boksen var ødelagt. vet noen om dette bare blir værre eller er det ingen vits i å sende den inn ennå? Mange jeg leste om måtte ty til "the towel trick" for å få meldingen til å forsvinne. Jeg måtte sende inn min, testa kabelen til e-wok, og det gikk ikke. Menne.... kan noen plz fortelle meg hvorfor jeg ikke kan signe inn på live når broren min som sitter en meter fra meg, på sin egen box, sitter å spiller nå? Får fail på XBL av alle ting. Moddet xbox 360? Og spiller backups? Det er kanskje derfor, ja? NEJJJJ. Uanz, er fiksa nå. Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Pleier dere å trekke ut strømledningen til strømadapteren når dere ikke spiller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå