enl Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 De kommer automatisk ja. Lenge siden jeg hadde xbox 360. På PS3'en kan jeg i allefall velge Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 På dhl sin hjemme side så ser eg på statusen på xboxen min at det står: Med Kurer. Hva betyr det? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 At den er i bilen, enten på vei til deg, eller fra deg Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 da er den på vei til meg. var en som ringte netopp men hadde time da(på skolen) så kunne ikkje ta den, prøvde og ringe tilbake men får bare mobil svar :/ Hva sjer nå da? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Kanskje jeg enten har vært uheldig eller noe, eller bare at det er sånn. Er det meningen at xboxen skal bråke veldig når man spiller? Gjør meg ikke så mye, men lurer med tanke på selve Xboxen Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Xbox 360 sitt DVD-drev er dessverre litt høylytt, ja. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ja det er (etter at det virker som de er i ferd med å fikse overopphetings problemet) det eneste minuset med Xbox360 synes jeg. Ingen som vet om Geometry Wars "2" kommer til xbox360? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ja det er (etter at det virker som de er i ferd med å fikse overopphetings problemet) det eneste minuset med Xbox360 synes jeg. Ingen som vet om Geometry Wars "2" kommer til xbox360? Det som ligger på Project Gotham Racing 4? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 takk for svar Da vet jeg at det ikke er bare min ^^ Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ja det er (etter at det virker som de er i ferd med å fikse overopphetings problemet) det eneste minuset med Xbox360 synes jeg. Ingen som vet om Geometry Wars "2" kommer til xbox360? Det som ligger på Project Gotham Racing 4? Har ikke det så jeg vet ikke om det er det samme. Men det skal være mange brett og nye fiender og våpen. Man skal også kunne få en slaks kule ting som skyter samme vei som deg og svever rundt deg. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Mener å huske at flere har anbefalt at man burde kjøpe en 360 fra en bestemt lot av grunner jeg ikke husker. Min 360 er lot 735, er det bra eller mindre heldig? Lenke til kommentar
enl Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Mener å huske at flere har anbefalt at man burde kjøpe en 360 fra en bestemt lot av grunner jeg ikke husker. Min 360 er lot 735, er det bra eller mindre heldig? Maskinen din har HDMI, men det er ikke sikkert den er utstyrt med "Falcon"-brikkesettet. Jo høyere LOT-nummer og senere produksjonsdato, jo høyere er sjansen for at du får en konsoll med dette. Man kan lett undersøke dette ved å lyse med lommelykt inn nederst på maskinen. Ser man en kobber-heatpipe, har man 90nm CPU, ser man bare alu-finner, har man 65nm. Lenke til kommentar
Decaux Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Kjøpte nettopp en premium med HDMI. Jeg kan ikke koble til den "samlekomponent"-kabelen samtidig som HDMI kabelen. Defaultkabelen sperrer for HDMI-utgangen, hurr. Supportdama sa at jeg trengte en adapter som ikke var ute på markedet enda. Er det noen som ser/ skjønner problemet her? ps, jeg har en prosjektor og anlegg, så å kun bruke defaultkabelen funker ikke om jeg ikke kjøper en hunn/hann lydforlengelseskabel. Lenke til kommentar
enl Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Kjøpte nettopp en premium med HDMI.Jeg kan ikke koble til den "samlekomponent"-kabelen samtidig som HDMI kabelen. Defaultkabelen sperrer for HDMI-utgangen, hurr. Supportdama sa at jeg trengte en adapter som ikke var ute på markedet enda. Er det noen som ser/ skjønner problemet her? ps, jeg har en prosjektor og anlegg, så å kun bruke defaultkabelen funker ikke om jeg ikke kjøper en hunn/hann lydforlengelseskabel. Du skal kjøre bildet via HDMI og lyden via komponentutgangen, ikke sant? Synd det bare er elite som blir levert med adapter til TOSLINK for øyeblikket Lenke til kommentar
Decaux Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Du skal kjøre bildet via HDMI og lyden via komponentutgangen, ikke sant? Synd det bare er elite som blir levert med adapter til TOSLINK for øyeblikket Jeg fant en løsning. Den går ut på å sprette opp plastikkstøpselet slik at begge kablene får tilgang. Synd at denne Macgyverløsningen er den eneste da M$ mersalgshorer ikke engang leverer en audioadapter her i landet. Lenke til kommentar
enl Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Du skal kjøre bildet via HDMI og lyden via komponentutgangen, ikke sant? Synd det bare er elite som blir levert med adapter til TOSLINK for øyeblikket Jeg fant en løsning. Den går ut på å sprette opp plastikkstøpselet slik at begge kablene får tilgang. Synd at denne Macgyverløsningen er den eneste da M$ mersalgshorer ikke engang leverer en audioadapter her i landet. Garantien ryker vel kanskje da? Hvis ikke dekselet er beregnet på å bli fjernet seff. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Du skal kjøre bildet via HDMI og lyden via komponentutgangen, ikke sant? Synd det bare er elite som blir levert med adapter til TOSLINK for øyeblikket Jeg fant en løsning. Den går ut på å sprette opp plastikkstøpselet slik at begge kablene får tilgang. Synd at denne Macgyverløsningen er den eneste da M$ mersalgshorer ikke engang leverer en audioadapter her i landet. Hvordan da? Kan du ta bilde og vise oss? Lenke til kommentar
Phantom_Lord Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Kan man bytte gamertag? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Kan man bytte gamertag? Ja, men det koster penger. velg edit gamer profile når du trykker på profilen din. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Kan man bytte gamertag? Ja, men det koster penger. velg edit gamer profile når du trykker på profilen din. Da kan man gjøre det så mange ganger man vill etter på uten å betale? Eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå