Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det mulig å snakke med mere enn 1 om gangen?

Har 2 venner og vi vil gjerne kunne snakke sammen alle 3.

9652287[/snapback]

Nei, ikke slik du tenker på. Du kan åpne 1-4 chatter på en gang, men du må skifte frem og tilbake mellom chattene for å snakke med de forskjellige personene.

Skal du snakke med mer enn en annen person, så må du starte opp ett spill med multiplayer.

Lenke til kommentar

Trenger hjelp:

 

Hva er egentlig problemet når man får spilt med en del av vennene sine på live men ikke alle, når begge har activated eller open på alle nettverkssøkene på live? Får hverken snakket eller spilt med en kamerat på fifa 08, men jeg finner han i lobbies. Hva må jeg/han gjøre? Får jo spilt med andre på venneliste mi! Trenger hjelp fort. På forhånd takk :)

Lenke til kommentar

Heia,

 

Ringte Xbox support i dag, (tre ganger faktisk, hadde vist noe datatrøbbel)

Men til saken: Jeg snakket med en svenske og fikk beskjed om at boxn måtte sendes inn, deretter fikk jeg et referansenummer og fikk beskjed om at de som skal hente den kommer innom med en kasse som jeg skal legge boxen i osv. dette skulle da ta 4-5 arbeidsdager.

 

Menne fikk ikke noe beskjed om å kontakte de som skal hente den eller noe sånt, han sa bare at de kom innom med kassen for å ta med boxen. Eller var det ikke slik...han var jo svensk da, ikke så lett å forstå :p

Litt rart, vet de hvor jeg bor? når jeg er hjemme? kommer de til å ringe vist jeg ikke er hjemme? noen som vet?

 

mX

 

Btw:

 

Har elkjøp, lefdal osv. slik "retur rett" på xbox 360? tenkte jeg kanskje skulle snylte litt...

Endret av mX
Lenke til kommentar

Hei!

 

I går kjøpte jeg Fifa 08 på Xbox360

Når jeg skulle spille gjikk det helt fint.

Litt senere på dagen skulle jeg spille med noen venner, men når vi kommer fram til kampen så står det: Disc is unreadble.

Prøvde med Fifa 07 og det samme skjer.

Noen som har forslag til hva man kan gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...