Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HDMI-versjonene var vel 500kr dyrere også enn de uten eller?

Og btw, hva slags kabler er det jeg trenger for å få 3,5mm headset jack til en Xbox 360?

9579279[/snapback]

Skal du ha alt av lyd igjennom headsetet?

I såfall må du bare koble headsetet til TVen eller annlegget ditt.

Hvis du bare skal ha "pratinga" trenger du en 2,5'' jack -> 3,5'' jack kabel.

Lenke til kommentar
Kan man ødelegge noen slags form for garanti med håndkletrikset? Må bare være sikker :p

9579761[/snapback]

Nei, ikke egentlig.

Eller, jo. Hvis du legger håndduken rundt konsollen med vilje, sånn at den blir over opphetet så ja. Men Microsoft kan ikke bevise verken at du har brukt en håndduk til å overopphete konsollen, eller at du faktisk gjorde det med vilje, og ikke bare mistet en håndduk over konsollen.

Jeg ville gjerne ha alt av lyd gjennom headsettet siden planen var å bruke Xboxen med en PC-skjerm.

9579844[/snapback]

Da må du koble Xboxen til skjermen (hvis den har støtte for det) eller via PC-en. For å koble via PC-en må du plugge lydpluggen inn i Line In kontakten på lydkortet, og headsetet på Line Out eller hvor enn du ellers gjør det.
Lenke til kommentar

Kort spørsmål angående reparasjon av 360:

DHL kom for et par dager siden på døra med tom eske og jeg har nå bestilt opphenting. I eska lå det instruksjoner og 5 kopier av et skriv som skal legges i plastlomma som skal teipes fast på eska. Er det meningen at disse skal undertegnes av meg, siden signaturen er blank, eller bare sendes som de er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...