Phantom_Lord Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Er det noen som vet hvor mange mb en demo er? ser jo at den 20gb harddisken bare har 13 gb tilgjengelig. Fylles den lett opp? Tar arcade spillene plass? Endret 15. september 2007 av Phantom_Lord Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Den har bare 13GB ledig når den er ny. Vet ikke helt hva som tar plassen. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Den er på litt over 14 GB (tror jeg) hvis du fjerner de videoene som ligger der Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Er det noen som vet hvor mange mb en demo er? ser jo at den 20gb harddisken bare har 13 gb tilgjengelig. Fylles den lett opp? Tar arcade spillene plass? 9499048[/snapback] Fylles ikke fort opp. Er demoer som tar mye plass (ca 1gb pr stk). Arcade-spill tar ca 30-50mb. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Vet jeg har spurt en del i det siste... Men er det noen som vet om Premium utgaven har fått de interne delene oppgradert? Altså sånn at man skulle slippe "den røde ringen" osv.. Og er det sånn at de billige som blir solgt nå, er den "gamle" versionen som blir solgt til en skam pris sånn at de kan få inn de "nye"? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Vet jeg har spurt en del i det siste... Spør man ikke får man ikke vite Men er det noen som vet om Premium utgaven har fått de interne delene oppgradert? Altså sånn at man skulle slippe "den røde ringen" osv.. Den Premium boksen jeg har nå har det nye DVD drevet og nyere kjøleløsning. INgen har 65nm enda hvis det var det du lurte på. Og er det sånn at de billige som blir solgt nå, er den "gamle" versionen som blir solgt til en skam pris sånn at de kan få inn de "nye"? Nei. Den prisen som er nå er den "nye" prisen etter prisreduksjoner fra Microsoft. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Men noen ganger så vet jeg at folk blir litt irriterte hvis folk maser.. sånn "faen ta å søk da din noob" Anyway, vil det si at den boksen som er ute på markedet nå har mindre sjangse for å få "the ring of death"? Edit: har elkjøp slutta å selge premium? Finner bare Elite på nettsia nå.. Endret 18. september 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Vet jeg har spurt en del i det siste... Men er det noen som vet om Premium utgaven har fått de interne delene oppgradert? Altså sånn at man skulle slippe "den røde ringen" osv.. Og er det sånn at de billige som blir solgt nå, er den "gamle" versionen som blir solgt til en skam pris sånn at de kan få inn de "nye"? 9520715[/snapback] Har ikke hørt noe om at den har kommet til Europa ennå, det er heller ingen som vet når den kommer. Skal evt komme "fall", så det kan være rett rundt hjørnet. Kan også være at det ikke blir før 2008. De vil mest sannsynlig komme i to puljer også, først vil den med det nye hovedkortet og HDMI komme, deretter vil de komme med 65nm chipper (og selvsagt fortsatt beholde HDMI). Hovedkortet med HDMI har allerede kommet på premium i USA. Prisen vil mest sannsynlig være den samme, det er nå ikke snakk om "nye" maskiner, det er bare en ny revisjon av 360. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Så er det no vits i å vente til den boksen med 65nm chipset kommer, hvis den som er til salgs per tid ikke har det kjøleproblemet som de gamle har? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Så er det no vits i å vente til den boksen med 65nm chipset kommer, hvis den som er til salgs per tid ikke har det kjøleproblemet som de gamle har? 9520945[/snapback] Vet ikke om dagens konsoller er helt feilfri, men personlig så ser jeg ikke helt vitsen med å vente. 360'en har for mye snop til å sitte på gjerdet i påvente av en feilfri konsoll. Hvis konsollen skulle dø, så er det bare å sende den inn for reparasjon, det er utrolig kjip ventetid, men det er nå bare slik. Når evt MS får ut fingeren og klarer å få ut en så og si feilfri rev, så selg din gamle konsoll minus harddisk og kjøp en Core så skulle du slippe unna ganske billig. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hva betyr det at mange/alle spillene er oppskalert til 1080p/i (egentlig har jeg ikke sett et som er 1080p, alle mine er i)? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Det har ikke gått 24t ennå, men nære Ja, det var en direkte henvisning til bumperegelen sm du skal ha lest om i reglene. God lesing Endret 19. september 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Det har ikke gått 24t ennå, men nære 9529180[/snapback] Hæ? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Det har ikke gått 24t ennå, men nære 9529180[/snapback] Hæ? 9529998[/snapback] Han mente indirekte at du brøt reglene for bumping Skal ha gått 24 timer før du har lov til å bumpe (bring up my post). On-Topic: At de er oppskalert til 1080i/p betyr at native oppløsning er 720p, og at bildet blir skalert opp til 1080i/p, grafikken vil i de fleste tilfeller ikke bli noe nevneverdig skarpere/bedre. Noen spill er native er 1080p, men det er kun få av de enda. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Det har ikke gått 24t ennå, men nære 9529180[/snapback] Hæ? 9529998[/snapback] Han mente indirekte at du brøt reglene for bumping Skal ha gått 24 timer før du har lov til å bumpe (bring up my post). On-Topic: At de er oppskalert til 1080i/p betyr at native oppløsning er 720p, og at bildet blir skalert opp til 1080i/p, grafikken vil i de fleste tilfeller ikke bli noe nevneverdig skarpere/bedre. Noen spill er native er 1080p, men det er kun få av de enda. 9530079[/snapback] Kan man på en måte si at 1080i/p i spill gjenspeiler hvor detaljert tekstur det er i spillene? Er det noen spill til xbox360 som er på 1080p? Tror Halo3 kommer til å være det. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Er dette premium versionen? Den sto på prisguiden i går, men i dag er den fjernet http://www.siba.no/index.aspx?identifier=NO24374 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Er dette premium versionen? Den sto på prisguiden i går, men i dag er den fjernet http://www.siba.no/index.aspx?identifier=NO24374 9536211[/snapback] Det er premium ja, vær du trygg. Tar jeg ikke helt feil koster den 2500,- på Elkjøp også Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Så de selger premium og core på Elkjøp? Ser de ikke har dem på websiden lenger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå