Bone Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Vet ikke helt om det som ble skrevet i førsteposten kun gjelder den interne spilleren, eller om det også gjelder den eksterne HD-DVD -spilleren.. Men, går det an å spille av Sone 1 DVD -filmer (ikke HD) på HD-DVD -spilleren.. Den skulle jo være sonefri, eller hvordan fungerer dette? Takk Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) hvordan skifter man alderen på live accounten din? det kom opp at jeg er rangert som child, men da er det begrensninger any help? Edit: Fant det... håper jeg.. Edit2: Funket ikke... Need help! Endret 12. september 2007 av Don_Reitan Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hvordan kan man endre mailen til foresatte? Min far husker verken konto eller passord så dette er litt av et problem.. Lurer også på hvorfor jeg ikke kan bruke windows live messenger ennå jeg er 14 og ikke har registrert min live konto som child account.. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Vet ikke helt om det som ble skrevet i førsteposten kun gjelder den interne spilleren, eller om det også gjelder den eksterne HD-DVD -spilleren.. Men, går det an å spille av Sone 1 DVD -filmer (ikke HD) på HD-DVD -spilleren.. Den skulle jo være sonefri, eller hvordan fungerer dette? Takk 9480307[/snapback] HD DVD'er er sonefri, vanlige DVD'er er ikke det. HD DVD spilleren følger sonen til din Xbox når det gjelder vanlige DVD'er. Altså i ditt tilfelle så vil den ta sone 2 DVD'er, ikke sone 1. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Åh.. missforstått litt jeg da.. trodde det var selve SPILLEREN som var sonefri! Men, hvis HD-DVD'er er sonefrie, hvorfor står det da regioncode på dem da? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Har det lillt tastaturet kommet ut (i Norge)? Tror det er kommet i usa. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Har det lillt tastaturet kommet ut (i Norge)?Tror det er kommet i usa. 9485834[/snapback] Ja http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=338268 Jeg kjøpte det fra Videogamesplus til 210 kr med frakt , fikk det i går, har æøå Endret 13. september 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hvis jeg sletter min live bruker, vil navnet da være ledig? Har nettop kjøpt boxen og er litt noob Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Ja, jeg tror nok det vil bli tilgjengelig for andre. Endret 13. september 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Skal man slette kontoen fra Xbox Live må du ringe MS, den blir ikke slettet selv om du fjerner den fra harddisken. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Har det lillt tastaturet kommet ut (i Norge)?Tror det er kommet i usa. 9485834[/snapback] Ja http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=338268 Jeg kjøpte det fra Videogamesplus til 210 kr med frakt , fikk det i går, har æøå 9485838[/snapback] Hvordan er den? Sitter den godt fast? Ser av en eller annen grunn for meg at det blir "mye" press på pluggen. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Åh.. missforstått litt jeg da.. trodde det var selve SPILLEREN som var sonefri! Men, hvis HD-DVD'er er sonefrie, hvorfor står det da regioncode på dem da? 9484241[/snapback] De fleste nettbutikker slenger på regionskode på de av gammel vane skulle jeg tro, alle HD DVD'er sonefri. Du kan kjøpe filmer fra hvor du vil i verden. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Åh.. missforstått litt jeg da.. trodde det var selve SPILLEREN som var sonefri! Men, hvis HD-DVD'er er sonefrie, hvorfor står det da regioncode på dem da? 9484241[/snapback] De fleste nettbutikker slenger på regionskode på de av gammel vane skulle jeg tro, alle HD DVD'er sonefri. Du kan kjøpe filmer fra hvor du vil i verden. 9488102[/snapback] Okei.. Ja, for jeg har kjøpt filmer fra både her og der, men gikk da utifra at det var spilleren som var sonefri! ..litt dumt, for jeg har en del sone 1 DVD -filmer som ble kjøpt i gamle dager.. (får gjøre det på 'den andre' måten da..) Takk Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Har det lillt tastaturet kommet ut (i Norge)?Tror det er kommet i usa. 9485834[/snapback] Ja http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=338268 Jeg kjøpte det fra Videogamesplus til 210 kr med frakt , fikk det i går, har æøå 9485838[/snapback] Hvordan er den? Sitter den godt fast? Ser av en eller annen grunn for meg at det blir "mye" press på pluggen. 9487008[/snapback] Sitter som et skudd! Absolutt ingen problemer.....Heller ikke å bruke den når det spilles Et av årets beste hardware kjøp Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Har det lillt tastaturet kommet ut (i Norge)?Tror det er kommet i usa. 9485834[/snapback] Ja http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=338268 Jeg kjøpte det fra Videogamesplus til 210 kr med frakt , fikk det i går, har æøå 9485838[/snapback] Hvordan er den? Sitter den godt fast? Ser av en eller annen grunn for meg at det blir "mye" press på pluggen. 9487008[/snapback] Sitter som et skudd! Absolutt ingen problemer.....Heller ikke å bruke den når det spilles Et av årets beste hardware kjøp 9489069[/snapback] Har bestilt nå. Er så tungvindt å skrive med "skjerm tastaturet". Hvordan er det med batteriet når den er på? Kan man skru av og på lyset som man vil? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Det lyser bare når du trykker på tastene Skjønner ikke helt hva du mener med batteriet, men går nok endel fortere tom før strøm med den på Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Dæven det lille tastaturet skal skaffes asap. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Oh yes. Det er fancy. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Er dette å oppdrive på Elkjøp rundt om etc? Skal muligens til Stavanger i morra, så hadde vert flott å fått inkassert det siden eg først er på farten Ellers blir det VGP next. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Det lyser bare når du trykker på tastene Skjønner ikke helt hva du mener med batteriet, men går nok endel fortere tom før strøm med den på 9489657[/snapback] Var det jeg mente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå