Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Elite har: HDMI og stor HDD.

Premium har nå: HDMI og man kan kjøpe stor HDD.

Core har nå: Kan kjøpe stor HDD :p

Alle 3 versjonene har vel ny kjøleløsning og alle vil komme med det nye BenQ DVD drevet som bråker mindre.

Alle vil også komme med 65nm Prossessorer om ikke for lenge.

Derfor er Elite egentlig helt unødvendig.

Hvis du vil ha svart Xbox 360 og en 120GB HDD kjøper du elite -som er DYR!

Hvis du vil ha hvit Xbox 360 og en 120GB HDD kjøper du Premium og en HDD sidenav -som er billig

9271040[/snapback]

Men spørsmålet er da om det nye kjølesystemet og nye cpuen kommer samtidig som Eliten?

For jeg er veldig keen på Xbox nå :p

Lenke til kommentar

Men spørsmålet er da om det nye kjølesystemet og nye cpuen kommer samtidig som Eliten?

For jeg er veldig keen på Xbox nå :p

9271157[/snapback]

Det er det vel ingen som vet ennå, jeg tviler på om MS kommer til å annonsere dette også.

Hvis MS gir en lanseringsdato på når det nye chipsettet og 65nm chippene kommer, så vil de nåværende modellene bli liggende på hylla mens folk vil sitte på gjerdet og vente til denne nye maskinen kommer.

Lenke til kommentar

Jeg får muligens kjøpt en Xbox 360 billig, hvorfor jeg får den billig er fordi den henger seg fra tid til annen, tror den blir veldig varm. Vil jeg da ha mulighet å sende den inn til microsoft og få dem til å fikse problemet? Syntes jeg har hørt at dette er et kjent problem?

Lenke til kommentar
Jeg får muligens kjøpt en Xbox 360 billig, hvorfor jeg får den billig er fordi den henger seg fra tid til annen, tror den blir veldig varm. Vil jeg da ha mulighet å sende den inn til microsoft og få dem til å fikse problemet? Syntes jeg har hørt at dette er et kjent problem?

9319960[/snapback]

Dersom denne er brukt, pass på at den ikke er bannet fra xbox live da...

Lenke til kommentar

Har akkurat laget meg en gamertag og betalt gold live på en usa konto men jeg får faen ikke betalt for nedlasting.da får jeg beskjed om å lage meg enn ny konto? men jeg fikk jo betalt for gold abbonentet.Er jo masse nye filmer og serier man kan se over live.noen som vet?

Lenke til kommentar
Du får ikke lastet ned filmer far USA marketplace så lenge xboxen din ikke står plassert i USA ;)

Slikt burde du ha sjekket opp før du betalte for USA Xbox Live :p

9326799[/snapback]

hehe den er grei håper det snart kommer samme tilbud i norge da

Lenke til kommentar
Takler 360en DVDer med 2 lag? DVD-9 tror jeg det heter...

9346948[/snapback]

Oh yes indeed.

Alle spillene til 360 er Dual Layer =)

9346958[/snapback]

Så vidt jeg vet så er de Double Layer...

Du må feks brenne backupene dine på DVD+R Double Layer plater og ikke DVD-R Dual Layer...

Men det er rett, de er på dobbeltlagsplater, (DVD9).

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet så er de Double Layer...

Du må feks brenne backupene dine på DVD+R Double Layer plater og ikke DVD-R Dual Layer...

Men det er rett, de er på dobbeltlagsplater, (DVD9).

9370442[/snapback]

Double/Dual er da samme greia?

De må være på DVD+R DL plater ja, men Double og Dual er da det samme?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...