Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Nok et spørsmål som ofte er stilt:

Jeg har hardisken på 20GB, men jeg ser bare 13GB - er noe galt?

Nei, Xboxen din setter noe til side for systemfiler, så dette er normalt.

 

Kan man kjøpe ting med gamerscore?

Nei, gamerscore er kun for å vise hva du har klart i de forskjellige spillene. Skal du kjøpe ting fra Xbox Live Marketplace, må du kjøpe Microsoft Points. Kjøpes med VISA rett på Xboxen, eller du kan kjøpe et forhåndsbetalt kort med 2100 poeng.

 

(eller hvordan det nå bør formuleres).

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
Meiner bestemt at eksterne HDD`er må vere i FAT32 format, for at de skal kunne fungere sammenmed konsollen.

 

Ja bedre linje jo bedre opplevelser antar eg, men skal vel fungere glimrende med ein eller annen form for ADSL.

7348673[/snapback]

 

 

okei.. så det fungerer å benytte seg av ekstern HDD direkte mot X360 med USB grense snitt.

 

vet du hvor mange USB tilkoblinger det er på 360??

kan man benytte en USB hub?? jeg lurer pga. at jeg har bestillt 360 m/ WLAN enhet, og den bruker jo en USB port.

Lenke til kommentar
360'en har tre USB-porter, men du kan bruke hub hvis det blir for lite.

 

Forøvrig får jeg en ekstern USB HDD imorgen, så da har jeg tenkt å teste hvordan den fungerer mot 360'en.

7348889[/snapback]

 

 

Kanon bra... er jo helt suverent.

 

 

hvordan er det ellers med 360... er der like muligheter for utvielse av konsollen.. tenker da på chip.. kopi av spill... osv. ??

Lenke til kommentar
Kanon bra... er jo helt suverent.

 

 

hvordan er det ellers med 360... er der like muligheter for utvielse av konsollen.. tenker da på chip.. kopi av spill... osv.  ??

7348953[/snapback]

 

Kan glatt flashe DVD-rom på konsollen for å spille av "backup" spill. Men det spørs om du vil gå så "drastisk" til. Uansett så er det vel og rett å betale for spill som man meiner er sikre kjøp. Får jo kjøpt region frie spill for rundt 300,-,ofte nye spill. :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Forøvrig får jeg en ekstern USB HDD imorgen, så da har jeg tenkt å teste hvordan den fungerer mot 360'en.

7348889[/snapback]

 

Funker helt fint med FAT32. Prøvde både 720p og 480p filmer og de kjørte uten hakking/opphold e.l. Men når jeg formaterte HDD'en til NTFS så blir den ikke lenger gjenkjent fra 360'en. Litt dumt for min del, ettersom jeg må ha NTFS for å kunne håndtere filer som er større enn 4GB. Men så kjøpte jeg den i utgangspunktet ikke for å kople mot 360'en heller (men hadde vært en fin bonus).

Lenke til kommentar
Kanon bra... er jo helt suverent.

 

 

hvordan er det ellers med 360... er der like muligheter for utvielse av konsollen.. tenker da på chip.. kopi av spill... osv.  ??

7348953[/snapback]

 

Kan glatt flashe DVD-rom på konsollen for å spille av "backup" spill. Men det spørs om du vil gå så "drastisk" til. Uansett så er det vel og rett å betale for spill som man meiner er sikre kjøp. Får jo kjøpt region frie spill for rundt 300,-,ofte nye spill. :)

7349238[/snapback]

 

 

joda.. er jo ikke snakk om allverdens av penger for et spill.. men jeg tenker også på det å kunne legge filmer, mp3. osv på disken...

 

 

/ Tom

Lenke til kommentar

Om du har den orginale CD`en kan du rippe disse over på HDD. Filmer etc. kan man desverre ikkje legge over. Men du kan streame WMV.filer fra PC,MP3 eller Ekstern HDD(Fat32) Det finne ogsåprogrammer der man kan få streamet divx,avi og alt det der.

 

Sjekk disse trådene trådene for meir info.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=667761

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=657877&hl=

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...