kristofferlol Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) slettet Endret 20. juli 2011 av kristofferlol Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 man kan da laste ned demoer uten gull? 8872600[/snapback] Dette er korrekt. Men det har vert tilfeller der gullmedlemmer får tilgang på demoer litt før folk med silver. Men jevnt over er det vel likt for alle. Lenke til kommentar
capy Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 urk. da fikk jeg første frysing av forza etter samtalen med kundesuport. blir vel å ringe inn til de igjen. noen som har truffet på norske mennesker på andre siden av linjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Det nærmeste du kommer er svensker... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 urk. da fikk jeg første frysing av forza etter samtalen med kundesuport. blir vel å ringe inn til de igjen. noen som har truffet på norske mennesker på andre siden av linjen? 8885874[/snapback] Nope, kun en irriterende halv samisk stemme som takker for tålmodigheten min hvert 15 sekund. Faen og, det er det som terger tålmodigheten min... La det ringe til jeg får svar for faen! Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Selger dem microsofts ratt på elkjøp butikken ( den fysiske) `? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Selger dem microsofts ratt på elkjøp butikken ( den fysiske) `? 8927007[/snapback] Fysiske`wo0t? MEd FEEDBACK mener duh? Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 mener den fysiske butikken, altså ikke nettbutikken. formulerte meg litt feil der ser jeg og hvor mye koster den? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Dem selger det offisielle trådløs 360 rattet med PGR 3 trur jeg. hvertfall stormarkedet på lørenskog. Rattet selger dem , men husker ikke om PGR 3 fulgte med, mener det gjorde det Edit : glemte prisen 990 tru jeg det var Endret 23. juni 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
Sliper Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Noen her som bor nærme stavanger som kan modde xbox? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Nå har jeg anskaffet meg boks jeg og, og er godt fornøyd i grunn. Litt skuffa over at den bråker såpass, men jeg var forberedt. Noen spørsmål though.. Kjøpte meg ekstra trådløs kontroller, men angrer litt på det, sideg jeg skulle ha hatt en pad til pc'n og. Går det an å kjøpe til en sånn kabel eller? Er det mulighet til å få til xvid kodek på xboxen, eller må det moddes? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) *snip* 8975081[/snapback] For å bruke den trådløse kontrolleren på pc, må du ha en slik. For å spille av Xvid\DivX må du ha Windows XP ME, og Transcode 360\andre transkodere. Endret 30. juni 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 dette har helt sikkert vert oppe før menne kan man koble til et helt vanlig usb tastetur? evnt et tråløst et? vil det fungere på msn osv? Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Ja, du kan koble til alle slags USB-tastatur. Mitt trådløse fra Logitech funker i alle fall. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Ser DVDer bedre ut på Xbox 360, eller er det bare meg? Har den koblet på HD-inngangen, så jeg synes det ser veldig bra ut. Ble positivt overrasket når jeg spilte av dvd. Trodde jeg måtte skru på skithøy lyd på tv'n, men heldigvis dempet boxen seg under avspilling av dvd. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Ser DVDer bedre ut på Xbox 360, eller er det bare meg? Har den koblet på HD-inngangen, så jeg synes det ser veldig bra ut. Ble positivt overrasket når jeg spilte av dvd. Trodde jeg måtte skru på skithøy lyd på tv'n, men heldigvis dempet boxen seg under avspilling av dvd. 8993251[/snapback] De blir vel oppskalert en smule, på samme måte som Halo 2 ser bedre ut på en HDTV. Lenke til kommentar
royale Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg lurer på en ting, kan jeg ta med min harddisk til en kamerat og sette den i hans xbox, og spille demoene som ligger på harddisken min? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Det skal fungere utmerket. Men da tar dere ibruk din gamertag. Litt usikker der. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Trenger vel ikke bruke din egen gamertag når man skal spille demoer, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå