TheOats Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Du trenger ikke noe grunn i det hele tatt, såvidt jeg vet. Dette med at maskiner produsert etter november 2006 lager mindre lyd mener jeg har hørt noe om før, men jeg har ikke detaljene. 8752993[/snapback] Tror de som ble produsert senere hadde dvd spiller av ett annet merke enn den første. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Noen andre som ser noen rare streker på skjermen av og til på 360en? I menyen feks, har en bakrund med noe svart på, der ser jeg streker i det svarte når jeg blar frem og tilbake. De er ikke så lette å se. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hvilke porter kan stenges for å blokkere xbox live? Trenger å begrense bruk av en internettlinje på 2mbit på et lan, da det kommer til å komme en 50 deltagere. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ca hvor lang tid tar en det å reparere en Xbox360? Tror det snart har gått 2-3 uker siden jeg sendte min inn. =/ Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ring å sjekk med Kundeservicen, jeg gjorde det og fikk et Live Vision for tort og svie siden det tar så lang tid =) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hva skal jeg med det? Men hvor lenge ventet du for å få tilbudt dette? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Sendte den inn i begynnelsen av mai jeg, når jeg ringte i forrige uke spurte kundebehandleren om jeg ville ha noe tilgodgjørelse siden det hadde tatt så lang tid. Fikk valget mellom et par lauch spill, Live Vision og noe annet dill. Jeg valgte kameraet fordi jeg vil ha meg et Webcamera til PCen, det er det det kommer til å bli brukt til Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Sendte de Xboxen like etter at du hadde ringt da, eller holder de fremdeles på med reparasjonen? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Den var på reparasjonssenteret når jeg ringte. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Har planlagt innkjøp av Xbox360 ganske snart. Etter å ha lest Forza-omtaler var det liksom dråpen. Pluss at jeg trenger ny konsoll for GTAIV og FIFA08. Så snart hetebølgen her i Trondheim er over blir det nok innkjøp av Xbox. Er det noen som har tips? Hvilken butikk er best/billigst? Det er vel ikke planlagt noe prisdropp? Jeg går nok for premium-pakken når tiden er inne. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Zappza: Takker for svar. Sist mandag var det gått 2 uker, så jeg venter til det har gått 3 eller 4 uker før jeg ringer. Armageddon: Elkjøp. Elkøp tror jeg er den beste butikken å handle i da man kan få pengene igjen innen 30 dager, om du ønsker det. Du trenger ikke å ha en grunn til å levere konsollen tilbake, engang. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Er det vanlig at boksen streiker etter før 30 dager eller? Koster det virkelig nesten 700kr for en trådløs-adapter? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Driver xbox 360 å justerer volumet på spill og filmer eller er det bare tven min som er mongo? Når det (feks) er en stemme som snakker og det i bakgrunnen (men ganske høyt) kommer en eksplosjon så er det som om stemmen blir tonet ned. Noen andre som har det slik? Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 jeg lurer litt på gitar hero , kan det ødelgge Xboxen høre det fra en kompis av meg Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Tror ikke spillprodusenter lager spill som ødelegger konsoller gitt. Du kan jo bli litt for ivrig å smashe gitaren din i xboxen, men da er det liksom ikke spillet som ødelegger den. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Kan 360 benytte seg av trådløst internett? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Det kan den,men da må man altså kjøpe MS sin trådløse enhet å plugge den USB på konsollen. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Men der er DYR! Over 600kr. Da kjøper jeg heller en 3 meter lang nettverkskabel. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hvorfor logger boxen seg av live først når det kommer en oppdatering til et spill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå