lonnj89 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Ha et spm anngående den nye 120GB HDD som kommer til høsten: Så en video fra http://www.majornelson.com/ og der nevnte de at når jeg kopierer innholdet fra den "gamle" 20Gb HDD til den nye så vil ikke arcadespillene fnke uten at jeg er koblet på live, gjelder dette bare for xbox 360 elite eller gjelder det også for premium når du kjøper ny HDD? Endret 27. april 2007 av mX Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Ha et spm anngående den nye 120GB HDD som kommer til høsten: Så en video fra http://www.majornelson.com/ og der nevnte de at når jeg kopierer innholdet fra den "gamle" 20Gb HDD til den nye så vil ikke arcadespillene fnke uten at jeg er koblet på live, gjelder dette bare for xbox 360 elite eller gjelder det også for premium når du kjøper ny HDD? 8482620[/snapback] Det gjelder vel begge siden arcade spillene knyttes til gamertagen din og ikke konsollen. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Ha et spm anngående den nye 120GB HDD som kommer til høsten: Så en video fra http://www.majornelson.com/ og der nevnte de at når jeg kopierer innholdet fra den "gamle" 20Gb HDD til den nye så vil ikke arcadespillene fnke uten at jeg er koblet på live, gjelder dette bare for xbox 360 elite eller gjelder det også for premium når du kjøper ny HDD? 8482620[/snapback] Det gjelder vel begge siden arcade spillene knyttes til gamertagen din og ikke konsollen. 8482804[/snapback] Hm..syns jeg har hørt rundt om at arcade spillene også er knyttet opp mot konsollen, for jeg kan spille alle arcadespillene mine med brukerne til søstra mi og den er ikke signet opp mot live.... Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Ha et spm anngående den nye 120GB HDD som kommer til høsten: Så en video fra http://www.majornelson.com/ og der nevnte de at når jeg kopierer innholdet fra den "gamle" 20Gb HDD til den nye så vil ikke arcadespillene fnke uten at jeg er koblet på live, gjelder dette bare for xbox 360 elite eller gjelder det også for premium når du kjøper ny HDD? 8482620[/snapback] Det gjelder vel begge siden arcade spillene knyttes til gamertagen din og ikke konsollen. 8482804[/snapback] Hm..syns jeg har hørt rundt om at arcade spillene også er knyttet opp mot konsollen, for jeg kan spille alle arcadespillene mine med brukerne til søstra mi og den er ikke signet opp mot live.... 8483025[/snapback] Kan være jeg tar feil da :/ Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Går det ann å velge en profil som standard på XBL? Har to profiler der nå, men bare en jeg bruker aktivt online, går det ann å velge sånn at den logger seg automatisk inn når jeg skrur på boxen? Ikke finni noe innstilling for dette jeg. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 *snip*8519654[/snapback] Gå inn på Gamer Profilen din, nederst står det 'enable auto sign-in' eller noe lignende. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Jepp, tykk på "xbox knappen" på kontrollen, gå inn på "personal" settings og sjekk av for automatisk innlogging.. Mener det er der man gjør det... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Der var det ja. Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ha et spm anngående den nye 120GB HDD som kommer til høsten: Så en video fra http://www.majornelson.com/ og der nevnte de at når jeg kopierer innholdet fra den "gamle" 20Gb HDD til den nye så vil ikke arcadespillene fnke uten at jeg er koblet på live, gjelder dette bare for xbox 360 elite eller gjelder det også for premium når du kjøper ny HDD? 8482620[/snapback] Det gjelder vel begge siden arcade spillene knyttes til gamertagen din og ikke konsollen. 8482804[/snapback] Hm..syns jeg har hørt rundt om at arcade spillene også er knyttet opp mot konsollen, for jeg kan spille alle arcadespillene mine med brukerne til søstra mi og den er ikke signet opp mot live.... 8483025[/snapback] Kan være jeg tar feil da :/ 8483517[/snapback] Du har litt feil og litt rett. Arcadespill er knyttet il konsollID'en. Derfor vil man ha problemer med å spille offline hvis man flyter data eller HD over på en ny konsoll. Og dette gjelder alle utgaver av 360. Det blir forklart i videoen som det er referert til. Men det også en tilknyttning til gamertagen, da det er gamertaggen som har kjøpt spillet som er registrert som eier av spillet. Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hvordan får man 4 palyer på spille Vegas? på (en konsoll) Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 spørsmål 1: følger gamesave's med over hvis man overfører data til 120 gb HDD'en, eller er det bare demoer,småfilmer,themes og gamepictures som følger med? spørsmål 2: fins det en måte å mute alle spillere når man spiller over Live? hvis jeg spiller seint om kvelden/natta uten headset vil jeg helst slippe gale tyskere som skal på død og liv synge i mic'en . Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 2: Ja, det kan du. Trykk på LIVE-knappen (eller hva den nå heter) på kontrollen din, velg "Personal Settings", og så "Voice". Der kan du skru ned, eller av lyden. Du kan også velge "Players" også mute en bestemt spiller. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 2: Ja, det kan du. Trykk på LIVE-knappen (eller hva den nå heter) på kontrollen din, velg "Personal Settings", og så "Voice". Der kan du skru ned, eller av lyden. Du kan også velge "Players" også mute en bestemt spiller. 8647227[/snapback] takker det gikk nå. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Har et lite problem anngående advanced scart kabelen til 360: Når jeg koblet den i scart port nr. 1 på tvn og setter den på 60Hz så klipper den bort ca 0.5 - 1cm av bildet til venstre på tven...men når jeg setter den på 50Hz, så blir bildet normalt igjen...men når jeg setter den på scart inngang nr. 2 så blir alt som normalt selv om den står på 50 eller 60Hz, men da blir bilde kvaliteten betydelig mye dårligere... Er det noe galt med kabelen, elller noe i veien med tven eller ja..? Noen som har opplevd noe liggnede, og funnet en løsning? Endret 19. mai 2007 av mX Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Har samme problemet med Dreamcasten nå, men har dessverre ikke funnet noen løsning. =/ Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 er det noen andre enn meg her som er irretert over den lave lyden når du skal spille av en dvd film på 360? hva kan jeg gjøre med det? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 er det noen andre enn meg her som er irretert over den lave lyden når du skal spille av en dvd film på 360? hva kan jeg gjøre med det? 8654485[/snapback] Skru opp lyden? Eller står også TV lyden på fullt? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 bra svar, du må være klassens smarteste tipper jeg. Jeg tenkter mer på noe innstillinger Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Tenker du på lavt volum fra filmen, eller at 360en støyer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå