Mala Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Står forklart i papirene som ligger i boksen fremgangsmåten. Ettersom DHL har vert på døra di, dekker de lokalområdet ditt. Eg måtte sjøl hente seken på posten,samt sende den. Syns det var greit eg siden eg fikk sendt boksen nedocer samme dagen Synd du ikkje var der når han kom,, du hadde sikkert fått sendt den med det samme. Lenke til kommentar
schism Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Ok, da bare tar jeg den med på posten i morgen den dag! Sist gang ringte fyren fra DHL en halvtimes tid før han kom sånn at jeg dro hjem og fikk sendt den med ham. Men,men...overlever vel en dag ekstra uten burken. Får jeg tid til å spille ferdig God of War 2 hvertfall Lenke til kommentar
schism Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hmmm...trenger litt mer hjelp jeg.. Hva skal jeg egentlig feste på pakken? Skjønner at jeg skal klistre på det klistermerket med meg som avsender og osv... Men er med en sånn plastlomme man skal feste på også, hva skal inn i den? Står ikke noe om det i instruksjonene. Og når jeg ringer nr. som står oppført på instruksjonen kommer jeg til norgestaxi Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Det er noen achievements i GeoW jeg ikke greier: Zen and the Art Part 2 Perform 5 perfect active reloads in a row (on any difficulty) Zen and the Art of Reloading Perform 25 perfect active reloads (on any difficulty) Får ikke til dette.... Hva gjør jeg galt Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Dette er fullstendig feil plass å stille disse spørsmålene. Lag en egen tråd, heller. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 hvorfor kan jeg ikke ta med bare harddisken, sette den i en annen 360 og bruke arcade games/sanger til GH 2 på den maskinen? er jo helt "høl i hue" å måtte ta med seg hele 360'en for å spille de arcade spillene/ sangene til GH 2 til andre når de har 360.... ellers må jeg kjøpe to av alt .... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Du kan ta med deg bare harddisken og spille Arcade-spillene/GH2-sangene på andre maskiner. Det er bare en betingelse, du må være online, logget inn med ditt eget gamertag. Det du kjøper tilknyttes nemlig gamertag'et ditt. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hvor finner man billigste Xbox 360 Core? Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 elkjop.no har den blligste Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Tusen takk. Tenkte først på å kjøpe en brukt til 1650,- men kjøper heller den. Får jo Gears of War med da. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Tusen takk. Tenkte først på å kjøpe en brukt til 1650,- men kjøper heller den. Får jo Gears of War med da. 8435433[/snapback] Og du kan bytte/levere tilbake om du ønsker Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ja, det kan jeg jo ^^ Kjøper den nå da ^^ Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Noen som har hatt problemer med DVD-leseren? Min begynte i går å lage meget høy lyd, så jeg tør ikke å spille. Høres litt ut som noe er ut av balanse. Noen som vet hva det er, og hva en kan gjøre med det? Om ikke så meg jeg vel sende Xboxen av gårde til reparasjon. =/ Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Det skjedde med meg også. Det virker som om DVD drevet ikke har tak på platen når den spinner ned. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Når den slutter å snurre, mener du? Her lager den ulyder hele tiden, så jeg må bare ta ut CD/DVDen. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Når den slutter å snurre ja. Den har også en tendens til å plutselig stoppe, for så å starte igjen når jeg spiller. Skjer på bestemte plasser i spillene. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Noen som har hatt problemer med DVD-leseren? Min begynte i går å lage meget høy lyd, så jeg tør ikke å spille. Høres litt ut som noe er ut av balanse. Noen som vet hva det er, og hva en kan gjøre med det? Om ikke så meg jeg vel sende Xboxen av gårde til reparasjon. =/ 8456094[/snapback] Ring supporten og hør hva de sier. Tipper de anbefaler å sende den inn. Lenke til kommentar
royale Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg vurderer å skaffe meg en 360 (igjen ), men jeg lurte på to ting. Jeg har lest mye om folk som får ripet opp cdene som står i xboxen, og jeg lurte på om Microsoft har fått fikset dette? Og en ting til, jeg har også lest om en rød ring som lyser rundt start knappen på xboxen, hva skyldes dette? Hvis jeg er uheldig og får den røde ringen, kan jeg sende inn xboxen til service gratis? Eller må jeg betale? Takker for svar! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 MS har vel fått fikset dette, har i allefall aldri skjedd med meg. Nå har de i tillegg gjort det mulig å sende inn spillet for å få nytt hvis det faktisk skjer. Den 3/4 røde ringen skyldes at noe er feil på Xboxen. Får du denne er det bare å ringe til kundeservice så blir Xboxen hentet og reparert helt gratis (for deg altså), med mindre du har åpnet den. Da kan de nekte =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå