Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.xbox.com/en-US/live/marketplace...stv/default.htm

er dette noe for oss i norge også?

grunnen til jeg spør er at det kommer opp på news på min norske xbox 360 konto.

hvis ikke...når kommer det?

Movies and TV on Your Xbox

Xbox 360™ is the first and only gaming console to provide HD and standard-definition TV shows and movies straight to your console's hard drive. Xbox Live® Marketplace is where you download your favorite movies and television shows, and remember to check back here at Xbox.com to see what's new!

Lenke til kommentar

Men kan man ikke bruke en sånn converter hvis man har det i divx eller xvid?

Hvis du vil streame DivX/XviD så må du bruke Windows Media Center Edition sammen med Transcode 360.

Hvordan funker det hvis jeg har en Pc med Windows Media center instalert?

Hvis jeg feks har en film jeg vil se, men den ligger på pcn.

Er det en tutorial som sier litt om dette?

Lenke til kommentar

Det er ganske simpelt, først så kobler du til Xboxen opp mot dataen, så de er koblet sammen.

Så installerer du Transcode 360 på datamaskinen.

Så starter man Media Center på Xboxen, highlighter en film, trykker X og så trykker man på Transcode, så spilles filmen.

Man kan også legge til undertekster, bare rename underteksten til det samme som video-filen og legg den i samme mappe.

All film streames fra PC til Xboxen, rimelig greit da mange av oss har en hel drøss av filmer på datamaskinen.

Funker strålende. :)

Lenke til kommentar

Har i de siste dagene opplevd at det kommer en masse grønne streker og et pip på skjermen før boxen fryser helt. Holder med en restart da. Noen flere som har opplevd dette, er det et vanlig tegn på at boxen begynner å ta kvelden? Opplevd det 3 ganger de 3 siste dagene. :hmm:

Edit: To ganger på 5min nå. :hrm::cry:

Edit2: Nå tar det plutselig helt av. Får ikke spilt mer enn 5min før det kræsjer. Får ingen røde ringer da. Har prøvd å slette cachen på harddisken.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Ser nok ut til at boksen din er på sin siste time ja :( Den står med god lufttilførsel rundt seg ja?

8358429[/snapback]

Ja står der den alltid har stått, inntill en vegg, men vifter og alt sånt er ikke dekket til eller noe. Skal prøve å sette den midt på bordet elns. Ikke er den spesielt varm heller, har vært mye varmere før.

Edit: Lar den stå å hvile noen timer før jeg prøver igjen. Får evt. ringe Microsoft i morgen.. :(

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Ringt til support nå. Måtte sende den inn ja. Men noen som har opplevd at de faktisk har fått tilbake boxen etter 14 dager? Sitter her å lurer på om jeg skal benytte meg av denne 30dagers greia til elkjøp eller ikke. :hmm:

Edit: Ser Elkjøp har tilbud på Core-versjonen med Fifa 07 til 1995,- nå. Kan jeg åpne og spille spillet og fortsatt levere tilbake alt sammen innen 30 dager? :hmm:

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Ringt til support nå. Måtte sende den inn ja. Men noen som har opplevd at de faktisk har fått tilbake boxen etter 14 dager? Sitter her å lurer på om jeg skal benytte meg av denne 30dagers greia til elkjøp eller ikke. :hmm:

Edit: Ser Elkjøp har tilbud på Core-versjonen med Fifa 07 til 1995,- nå. Kan jeg åpne og spille spillet og fortsatt levere tilbake alt sammen innen 30 dager? :hmm:

8359192[/snapback]

Tipper de blir vrange på spillet.

Lenke til kommentar

8359192[/snapback]

Tipper de blir vrange på spillet.

8359230[/snapback]

Ja det lurer jeg litt på også. :p Stikker å hører i morgen tenker jeg, men kjekt hvis noen vet noe mer! :)

Lenke til kommentar
Hvordan funker den elkjøp tingen dere snakker om?

Kan man kjøpe en xbox der, ha den i 30 dager også levere den tilbake for så å få tilbake penga?

8361912[/snapback]

Alt uten om spill og filmer (tror jeg) kan leveres tilbake på el-kjøp innen 30 dager uten grunn :)

Lenke til kommentar

Fikk red light på boxen for andre gang før helga. Ringte supporten som vanlig på mandag...

Men i dag når jeg kom hjem fra jobb stod "likkisten" utenfor døren min. Mannen fra DHL hadde bare satt igjen pakken, uten engang å ringe.

Spørmålet er, hva gjør rjeg nå? Går jeg bare på posten å sender den, eller skal jeg rringe DHL å få de til å hente den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...