Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
var innom butikken i dag, og de kunne konstatere at den var sendt..ikke noe mer

8147832[/snapback]

Hvis du ringer Microsoft sin Xbox 360 support på 80014174 så får du snakke med noen og der kan du få sporingsnummeret til DHL hvis du vet navnet servicen ble registrert på eller aller helst serienummeret. :)

Lenke til kommentar

endelig har jeg fått tilbake min 360 :love:

det tok to uker for DHL å somle seg til å hente 360'en etter jeg ringte, så var den borte i tre uker før jeg fikk den igjen. han i telefonen sa maks to uker, men det ble fem...

kjøpte den tidlig januar, og hvis man trekker fra de 5 ukene det tok å fikse den, har jeg ikke hatt den lenge før det ble noe feil. men nå skal den brukes mye. masse Oblivion i første omgang, og runde Gears of War på Insane igjen til helgen :)

Lenke til kommentar

faen! blir så utrolig irritert nå. etter at 360'en har vært borte lenge til reparasjon, fikk jeg den tilbake på tirsdagen. jeg fikk en ny en tror jeg, det var et annet serienummer på den jeg fikk fra den jeg sendte. problemet med den forrige var at det kom "disc reading error" på spillene uten at det var noe galt med de. den nye maskinen har nå funket siden tirsdag, men i dag har det skjedd igjen. for eksempel Dead Rising er uspillbart fordi den meldingen kommer når spillet skal loade videoer og nye soner!

jeg tok med det samme dead rising-spillet til en kamerat, hvor vi spilte lenge, helt til level 11, uten noe problemer på hans maskin. nå prøver jeg her hjemme, men det går ikke! jeg har ikke gjort noe som kan ha påvirket maskinen. jeg har ikke lastet ned eller brukt Xbox Live (det skulle ikke ha noe å si uansett), jeg har ikke flyttet den en centimeter siden tirsdag og det har ikke ligget noe oppå den.

blir så frustrert når jeg tenker på at jeg kanskje må gå gjennom hele den prosessen igjen, som forrige gang tok fem uker. drittboks!

Endret av Spazz
Lenke til kommentar

Regner med at de har krysset av for at det er mulig å koble den opp trødløst med den adapteren, som du trenger for å få trådløs nettverkstilkobling :)

Eller da som mala sier, at de har gjort en tabbe og krysset av ettersom det ikke er kuket av på premiumversjonen :hmm:

Endret av mX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...