Mala Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Spørs egentlig. Om de faktisk ha greidd å sende den inn enda da Neida, men du kan vel stikke og forhøre deg med butikken? Mulig de har eit sporingsnr. å forholde seg til? Lenke til kommentar
Cassius Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 var innom butikken i dag, og de kunne konstatere at den var sendt..ikke noe mer Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 var innom butikken i dag, og de kunne konstatere at den var sendt..ikke noe mer 8147832[/snapback] Hvis du ringer Microsoft sin Xbox 360 support på 80014174 så får du snakke med noen og der kan du få sporingsnummeret til DHL hvis du vet navnet servicen ble registrert på eller aller helst serienummeret. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Går det på noe måte an å lage sin egen avatar for Xbox 360? Si, for eksempel, at jeg vil ha den jeg har her på forumet på Xboxen, går det an? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Det lurer jeg også på, ser jo ofte folk som har bilde av helt andre ting enn det man får tak i på Live.. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Ingen som vet noe om det Bill spør om? Jeg lurer også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Har man Live Vision kameraten kan man bruke bildene tatt med det som i gamertaggen ihvertfall. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 endelig har jeg fått tilbake min 360 det tok to uker for DHL å somle seg til å hente 360'en etter jeg ringte, så var den borte i tre uker før jeg fikk den igjen. han i telefonen sa maks to uker, men det ble fem... kjøpte den tidlig januar, og hvis man trekker fra de 5 ukene det tok å fikse den, har jeg ikke hatt den lenge før det ble noe feil. men nå skal den brukes mye. masse Oblivion i første omgang, og runde Gears of War på Insane igjen til helgen Lenke til kommentar
Cassius Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 da har jeg vel ikke så lang tid igjen...har ventet i snart 4 uker nå Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) faen! blir så utrolig irritert nå. etter at 360'en har vært borte lenge til reparasjon, fikk jeg den tilbake på tirsdagen. jeg fikk en ny en tror jeg, det var et annet serienummer på den jeg fikk fra den jeg sendte. problemet med den forrige var at det kom "disc reading error" på spillene uten at det var noe galt med de. den nye maskinen har nå funket siden tirsdag, men i dag har det skjedd igjen. for eksempel Dead Rising er uspillbart fordi den meldingen kommer når spillet skal loade videoer og nye soner! jeg tok med det samme dead rising-spillet til en kamerat, hvor vi spilte lenge, helt til level 11, uten noe problemer på hans maskin. nå prøver jeg her hjemme, men det går ikke! jeg har ikke gjort noe som kan ha påvirket maskinen. jeg har ikke lastet ned eller brukt Xbox Live (det skulle ikke ha noe å si uansett), jeg har ikke flyttet den en centimeter siden tirsdag og det har ikke ligget noe oppå den. blir så frustrert når jeg tenker på at jeg kanskje må gå gjennom hele den prosessen igjen, som forrige gang tok fem uker. drittboks! Endret 25. mars 2007 av Spazz Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Ein kan virkelig begynne og lure på kvaliteten omkring ja.... Lenke til kommentar
StrawhatLuffy Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Vurderer sterkt å slå til på elkjøps nye core-tilbud, men har et lite spørsmål. Under spesifikasjonene er det hukket av for trådløs nettverkstilkobling, hvilket ikke er tilfellet for premium-versjonen på samme sida. Hva skyldes dette? Trenger jeg ikke den nettverksadaptorgreia til core-versjonen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Skal du ha trådløst til Xbox 360 må du invistere i adapteret ja. EDIT: Må vel vere ein feil det der at det er huket av på Core versjone og ikkje Premium Endret 30. mars 2007 av Mala Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Regner med at de har krysset av for at det er mulig å koble den opp trødløst med den adapteren, som du trenger for å få trådløs nettverkstilkobling Eller da som mala sier, at de har gjort en tabbe og krysset av ettersom det ikke er kuket av på premiumversjonen Endret 30. mars 2007 av mX Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Veldig rart om de selger Xbox 360 med GeoW + trådløst adapter til 1995,- Lenke til kommentar
Cassius Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 da var det bestemt, aldri mer elkjøp...herregud så trege. leverte inn boxen for 6 uker siden, og ennå kan de bare konstatere "den er sendt". Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Er nettopp derfor du burde ha ringt MS Support, går som regel raskere der. Har jo vert tilfeller her inne med ekstrem lang ventetid også der Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Har høy ping når jeg spiller TMNT arcade hva kan det skyldes? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Mulig noe annet ligger å suger opp båndbredde på linja di? Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Nope! Laster ikke ned noe. Kan være at jeg streamer tv sendinger på tvnoo da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå