Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

hei.

jeg har en bruker på xbox og hadde sånn gullmedlemskap før, men dette var på min X sin xbox.

hvordan få denne brukeren over på min xbox når jeg ikke er sikker på brukernavn og passord. men har registrert mail til denne brukeren å får gjevnlig tilbud om å fornye gullmedlemskapet, men står ingen informasjon om min bruker og passord :(

hjelp? :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Er det lov å spør om hvordan man chipper/cracker xboxn? Må man sette inn en fysisk chip eller går det med software?

Det er ikke ulovlig og modde xboxen sin.

Det finnes både hw og software "mod".

Dersom du ønsker og sette deg inn i dette anbefaler jeg xbox-scene.com

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Vær inne på den menyen, slik at du kan klikke deg inn på HDTV Settings når du setter inn HDMI-kabelen. Så er det jo bare å prøve seg frem, f. eks bla ned til 1080p og trykk A, se om du får signal. Kanskje det kommer frem dersom du bare trykker på HDTV Settings mens HDMI-kabelen er i, og at det fikser seg selv?

Litt merkelig at den ikke fikser dette på egenhånd, men det kan jo være verdt et forsøk?

Fungerer ikke det kan du prøve å slå den av og på med HDMI-kabelen i?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg hadde et lignende problem. Det endte med at jeg ringte MS kundeservice på 23 16 25 54. Ring mellom Mandag – fredag, 09.00 - 17.00 og forklar problemet. Dersom det ikke løser seg, vil de sansynligvis sende deg en ny HDMI kabel. Dersom ikke det fungerer får du en mann på døren og henter xboxen din for å sende den til utlandet for reperasjon. Da kan du risikere å ikke ha boksen på 3 uker, men til gjengjeld på du 1. mnd Xbox gull.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 1 år senere...
  • 1 år senere...
Gjest Slettet-NIoHlfL

Tråden avklistres.

Man må vel si at X360 har utspilt sin rolle nå. Det er fritt frem om noen vil lage en tilsvarende for Xbox One...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...