kewell79 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Nyko Zoom er vel ikke lansert i Europa enda.... Kommer rundt 21+ Oktober LINK Link 2 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 den selges i USA og Canada Eneste stedet jeg finner som sender til Norge er VGP LINK men på amazon.com blir den slaktet av anmeldere vist du har Kinect OVER tven LINK Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 hei. jeg har en bruker på xbox og hadde sånn gullmedlemskap før, men dette var på min X sin xbox. hvordan få denne brukeren over på min xbox når jeg ikke er sikker på brukernavn og passord. men har registrert mail til denne brukeren å får gjevnlig tilbud om å fornye gullmedlemskapet, men står ingen informasjon om min bruker og passord hjelp? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 ring xbox kundesupport. 23162554 Lenke til kommentar
Frontyer Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Mister jeg garanti på xboxen min hvis jeg bytter harddisk på den? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Er det lov å spør om hvordan man chipper/cracker xboxn? Må man sette inn en fysisk chip eller går det med software? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Er det lov å spør om hvordan man chipper/cracker xboxn? Må man sette inn en fysisk chip eller går det med software? Det er ikke ulovlig og modde xboxen sin. Det finnes både hw og software "mod". Dersom du ønsker og sette deg inn i dette anbefaler jeg xbox-scene.com Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) [...] Endret 29. mai 2012 av HalogenpæreUtenLys Lenke til kommentar
teflonpanne Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Har Xbox 360 slim og innstallerte den på gammel boks-tv med komponent rgb-kabel, men nå prøver jeg med hdmi på hd-tv men får bare blank skjerm. Noen tips hvordan jeg kan fikse det? Resette kanskje? Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Du må endre det i innstillingene (helt til høyre ute i menyen) -> System -> Console Settings -> Display. Se om det hjelper. Lenke til kommentar
teflonpanne Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Nei. Går ikke å klikke på hd-settings, står bare connect hd av cable eller noe, men burde jo gå med vanlig hdmi Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Vær inne på den menyen, slik at du kan klikke deg inn på HDTV Settings når du setter inn HDMI-kabelen. Så er det jo bare å prøve seg frem, f. eks bla ned til 1080p og trykk A, se om du får signal. Kanskje det kommer frem dersom du bare trykker på HDTV Settings mens HDMI-kabelen er i, og at det fikser seg selv? Litt merkelig at den ikke fikser dette på egenhånd, men det kan jo være verdt et forsøk? Fungerer ikke det kan du prøve å slå den av og på med HDMI-kabelen i? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Test med komponentkabel istedetfor? Endret 4. desember 2012 av Gormers Lenke til kommentar
teflonpanne Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg bruker komponent nå gormers. Prøvd å bytte til hdmi mens jeg er inne på display menyen og når xboxen er av, men fortsatt bare blank skjerm. Irriterer meg grenseløst.. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Jeg hadde et lignende problem. Det endte med at jeg ringte MS kundeservice på 23 16 25 54. Ring mellom Mandag – fredag, 09.00 - 17.00 og forklar problemet. Dersom det ikke løser seg, vil de sansynligvis sende deg en ny HDMI kabel. Dersom ikke det fungerer får du en mann på døren og henter xboxen din for å sende den til utlandet for reperasjon. Da kan du risikere å ikke ha boksen på 3 uker, men til gjengjeld på du 1. mnd Xbox gull. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 5PM-HJFP-HMGK-LLBQ-CE33 Viss noen eier AC4 til enten x1 eller x360 her er en kode som gir noen ekstra dippidutter i spillet på xbox live Golden Dual Swords for sp delen og en Treasure Hunter kostyme til mp 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Hvis jeg har diverse spill lastet ned fra Xbox Marketplace på 360'en min og jeg gjenoppretter hele disken, kan jeg få lastet de ned gratis igjen ved en senere anledning? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Tråden avklistres. Man må vel si at X360 har utspilt sin rolle nå. Det er fritt frem om noen vil lage en tilsvarende for Xbox One... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå