Cutthroat Bill Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg har ett kjempeproblem her med streaming av musikk mens jeg spiller. Spillelisten min blir alltid kortet ned til ca 200 sanger så fort jeg starter ett spill. Hvis jeg spiller av musikk på dashbordet, så går det fint, å alle låtene er der. Hvordan unngår jeg at listen blir kortet ned slik når jeg spiller? Jeg bruker Winamp Remote for å streame musikken. Lenke til kommentar
Animorpher Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Har sett meg lei på at jeg på noen spill får ett liksom "kornete" bilde,da spesielt av omgivelsene og arbeider nå med og få ett klarere bilde,da det er nyere spill som ikke ser så godt ut på min Tv,sammenlignet med andre. Har stilt inn alle de innstillingene jeg kan på Tven for og få best mulig lys/bilde der og jeg har nå gått vekk ifra Scart kabelen som jeg brukte før og har nå funnet frem bruksanvisningen og koblet opp X-box 360 uten Scarten. (Beskrevet i bruksanvisningen: Slik kobler du kabelen til et høyoppløsningsfjernsyn.) Men kom over ett uventet problem(?) i form av Punkt 4,hvor jeg skal koble den hvite og røde lydkontaktene til lydinngangene på Tven. Problemet er at jeg har 2 lydinnganger,nemlig disse: Component Audio In Component Audio Out De er helt like i fargene,men hvilken av de skal jeg koble til?Er den ene bedre enn den andre,eller har det noe og si for hvor god lyd jeg får fra Tven? Lurer også på og kjøpe meg HDMI kabel,for og prøve og gjøre bildet enda litt bedre og har også noen småspørsmål her: Jeg har 2 HDMI Innganger på Tven,1 og 2,har det noe og si hvilken av disse jeg kobler meg til,eller er det det samme? Så gjelder det kabelen,etter litt kikking rundt omkring lurer jeg på og handle fra Cdon og der har jeg funnet disse 3 forskjellige kabelene: http://cdon.no/spill/xbox_360_hdmi_cable_-_microsoft-873182 http://cdon.no/spill/xbox_360_vga_hd_av-kabel-530330 http://cdon.no/spill/xbox_360_komponentkabel_for_hd_av-530334 Men hvilken skal jeg velge og hva er egentlig forskjellene mellom de? Er ikke så veldig teknisk av meg,så håper noen her har noen gode svar til meg... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Jeg anbefaler deg å skaffe deg en HDMI-kabel, da får du lyd og bilde i en og samme kabel. Så må du heller ikke seg deg blind på prisene. Du finner nok en rimelig HDMI kabel til 99- i butikken der du bor, og for all del ikke la deg lure av en sleip selger som vil anbefale deg en HDMI-kabel til 699,- Denne kan du bare koble i hvilken som helst HDMI-inngang bak skjermen din, men er vel like greit å koble den i nr.1 så har du ihvertfall orden i systemet Ang. spørsmålet ditt om lyd, så kobler du til kablene der det står Audio in, for du ønsker jo å få lyden din inn i TV`en i fra konsollen. Har du ett lydsystem stående rundt TV`en sin kan du jo også koble konsollen til dette enten via optisk lyd ut eller de stereokabalene som du allerede har koblet til TVèn din. Endret 23. mai 2011 av Mala Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Vil også anbefale HDMI kabel da både lyd og bildekvalitet blir kraftig oppgradert. Jeg vil anbefale deg å kjøpe en kabel fra DealExtreme. (Om slik reklame er ulovelig, slett dette) Der får man et stort utvalg av kabler til veldig lave priser. Jeg har testet flere av kablene der og alle har fungert minst like bra som HDMI kabler kjøpt i norske butikker. Kjøpte blant annet en 15m der til under 200 kroner! Rimeligste 15m jeg har sett her i landet koster nesten 2000 kroner. Ble nesten sjokkert når jeg fikk kabelen og den faktisk fungerte helt utmerket. Lenke til kommentar
sigurdkv Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Igår tok min Xbox 360 kvelden ser det ut som. 3 røde lys før den sluknet. Klarte å starte den igjen etter et par forsøk, men hver gang jeg kom inn i et spill (prøvde et par forskjellige) fryste bildet og lyd etter noen sekunder, og jeg fikk noen vertikale streker over skjermen. Er det bare å kaste hele driten, eller er det mulig å få den ordnet uten at det koster for mye? Den er litt over 3 år, så da får jeg vel ingen ting på garantien. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Igår tok min Xbox 360 kvelden ser det ut som. 3 røde lys før den sluknet. Klarte å starte den igjen etter et par forsøk, men hver gang jeg kom inn i et spill (prøvde et par forskjellige) fryste bildet og lyd etter noen sekunder, og jeg fikk noen vertikale streker over skjermen. Er det bare å kaste hele driten, eller er det mulig å få den ordnet uten at det koster for mye? Den er litt over 3 år, så da får jeg vel ingen ting på garantien. Reklamasjonstid er 5 år Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Snedig, jeg har fortsatt min 1. generasjons 20GB xbox360 som funker helt fint. Lenke til kommentar
Lauen Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 her for noen minutter siden tenkte jeg jeg skulle bruke min 2-dagers xbox live GOLD kode som jeg fikk i en CoD: Black Ops boks. skrev den inn på xbox.com i løs inn kode- feltet. da kom det frem: Dette skal egentlig ikke skje. Du har visst funnet en feil i systemet. tenkte dette var så genialt at det måtte postes her. men: hvorfor virket ikke koden? Lenke til kommentar
No14 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 hehe, fin feilmelding! Har du sjekket datoen på kodekortet? Lenke til kommentar
No14 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Jeg leter etter et spill jeg spilte for noen år siden, problemet er at jeg ikke husker hva det heter eller hvilken konsoll den var til, så jeg prøver her. Beskrivelsen er også litt vag: Man ser fra fugleperspektiv i en fangeleir eller lignende fra 2. verdenskrig. Man skal finne ting og snakke med folk for å komme seg ut/hjelpe noen å rømme. Noen som kan hjelpe meg med tittel? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) den der var rimelig feilposta. du kommer nok lenger med å starte en ny tråd. ikke kan jeg hjelpe med problemet heller, infoen din høres ut som en blanding av the saboteur og commandos. Endret 31. juli 2011 av Spirre Lenke til kommentar
No14 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Commandos var det! Takktakktakk Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Min Xbox 360 Elite tok kvelden igår, tre røde ringer. Finner ikkje kvittering, men har sendt mail til selger så håper det fikser seg. Men har lagt den inn på xbox sitt online service center med serienummer, der står det under garanti informasjon at "Standardgarantien din utløp mars 03, 2010." Er alt håp ute? Maskinen er produsert 03.11.2007 ifølge sticker'en bakpå, men har som sagt ikkje kjøpsdato.. Må eg gjøre xbox-folka oppmerksomme på 5 år reklamasjonsrett? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Min Xbox 360 Elite tok kvelden igår, tre røde ringer. Finner ikkje kvittering, men har sendt mail til selger så håper det fikser seg. Men har lagt den inn på xbox sitt online service center med serienummer, der står det under garanti informasjon at "Standardgarantien din utløp mars 03, 2010." Er alt håp ute? Maskinen er produsert 03.11.2007 ifølge sticker'en bakpå, men har som sagt ikkje kjøpsdato.. Må eg gjøre xbox-folka oppmerksomme på 5 år reklamasjonsrett? Garanti og reklamasjon er ikke det samme, du har 2 års garanti og 5 års reklamsjonsrett i de fleste tilfeller. Er det den typiske feilen så fikser Microsoft det for deg frem til konsollen er 5 år etter hva jeg har skjønt, hvis ikke må de som solgte deg den ta den i mot og forholde seg til 5 års reklamsjonsrett. Regner ikke med du handlet den direkte fra Microsoft, så det er selger som må forholde seg til reklamasjonsretten. Endret 4. august 2011 av archongamer Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Takk for svar. Avventer tilbakemelding frå Deal.no (der eg kjøpte konsollen) enn så lenge. Nokon som har hatt suksess med å åpne opp boksen å prøve å "fikse"? Ser det ligger litt videoer ute på youtube... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Så lenge du er innenfor reklamasjonstiden ville ikke jeg åpnet den. Ring MS og fortell feilen og de vil hente boksen hjemme hos deg og få den reparert. Vil de ikke reparere er Deal.no forpliktet til å prøve å reparere den eller erstatte boksen. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Har fått svar frå Deal.no, om at de overtok bruken av navnet deal.no 01. januar 2011, og at de ikkje har historikk over tidlige kjøp.. Frykter at Microsoft vil prøve å dytte det over på selger. Ser at reperasjon koster 70-80 euro, så det er ikkje eit alternativ... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Microsoft tar den, no questions asked. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Så en link, i en eller annen tråd som tok for seg oversikt over 360 sin endring i produskjonstenkikk. noen som vet av denne`? alltså krymping av gpu og prosessor Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hvis man skal kjøpe seg en ny Xbox 360 i dag, er det noe man må tenke på? Referer til diskusjoner for noen år tilbake om at man måtte lete etter modellnr. det-og-det for da fikk man en xbox med nyeste "innmat" som bråkte mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå