Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider

Lakus

Anbefalte innlegg

Har prøvd søkefunksjon, og gidder ikke lese gjennom alle sidene i denne tråden.

Jeg lurer på om man må ta noe forhåndsregler ved videresalg av 360 hvor det har vært lagt inn kredittkortopplysninger?

Det jeg egentlig lurer på er hvor disse opplysningene lagres, om det er på et internt minne i xboxen, om det er på den eksterne harddisken, eller om det lagres hos MS på profilen din f.eks?

Hvordan kan jeg være sikker på at den som eventuelt overtar xboxen etter meg ikke får tak i disse opplysningene?

slett profilen din når du selger den.

Profilen din er på xbox.com og der er dine opplysninger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På PS3 kan man opprette extra brukere for å registrere seg på ulike psn-kontoer som for eks. den amerikanske. På denne måten kan man få få tak i innhold som ellers ville vært utilgjengelig.

Er også dette mulig på Xbox 360, og hvis ja, har noen en guide eller lignende?

På forhånd takk.

Lenke til kommentar

På PS3 kan man opprette extra brukere for å registrere seg på ulike psn-kontoer som for eks. den amerikanske. På denne måten kan man få få tak i innhold som ellers ville vært utilgjengelig.

Er også dette mulig på Xbox 360, og hvis ja, har noen en guide eller lignende?

På forhånd takk.

Hvilket innhold får du ikke tak i pga. din nasjonalitet?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er universalt dette. DVD, PS3, Xbox etc. Kan hende du fikk region free. Det står på coveret ihvertfall.

mye tull her.

De fleste spill er sonefrie. (sonefri andel går opp etterhvert som nye spill kommer)

Det fins unntak. Det står ingenting om dette på coveret.

Sjekk opp før man kjøper om spillet kan brukes her. Det er ingen penger å spare på å handle fra usa, kjøp heller fra england.

(men hvis personen som skal kjøpe spill allerede er i usa, så er det bare å kjøpe :) )

denne listen er vel passe oppdatert: http://www.play-asia.com/paOS-00-3-xbox360_compatibility_guide-49-en.html

eller: http://gaming.wikia.com/wiki/Region_Free_Xbox_360_Games

Spillene fra usa bruker ikke ntsc, dette er noe som henger ifra gamle dager. Ntsc blir kun brukt for å vise hvor det kommer fra. Dette skulle forøvrig vært tatt bort av microsoft for lenge siden, men de er aldri villig til å rydde opp etter seg.

Endret av 530XD
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har nettopp kjøpt meg en slim som jeg har koblet op mot hjemmekinoanlegget. Så langt har jeg bare kjøpt gow2 og halo reach, men lyden er veldig rar. Det virker om lyden som egentlig skulle ha godt til surround høytalerne kommer i front og motsatt. Det virker også som om det bakgrunnslyden som er den dominerende. har ikke det samme problemet på ps3 eller på film.

Hva kan værer galt?

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har nettopp kjøpt meg en slim som jeg har koblet op mot hjemmekinoanlegget. Så langt har jeg bare kjøpt gow2 og halo reach, men lyden er veldig rar. Det virker om lyden som egentlig skulle ha godt til surround høytalerne kommer i front og motsatt. Det virker også som om det bakgrunnslyden som er den dominerende. har ikke det samme problemet på ps3 eller på film.

Hva kan værer galt?

Regner med at du har koblet til med hdmi og direkte til din forsterker.

Sjekk at du for denne inngangen på forsterkeren ikke har velgt en slik merkelig game lyd eller noe helt feil.

Du skal bare sette lyden til THX evt. dolby digital.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...