The Walking Dead Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Har prøvd søkefunksjon, og gidder ikke lese gjennom alle sidene i denne tråden. Jeg lurer på om man må ta noe forhåndsregler ved videresalg av 360 hvor det har vært lagt inn kredittkortopplysninger? Det jeg egentlig lurer på er hvor disse opplysningene lagres, om det er på et internt minne i xboxen, om det er på den eksterne harddisken, eller om det lagres hos MS på profilen din f.eks? Hvordan kan jeg være sikker på at den som eventuelt overtar xboxen etter meg ikke får tak i disse opplysningene? slett profilen din når du selger den. Profilen din er på xbox.com og der er dine opplysninger. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Du kan vel slette profilen på harddisken også? På Memory i settings (menyen helt bortest i MY XBOX på panelet). Lenke til kommentar
fredz10 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 På PS3 kan man opprette extra brukere for å registrere seg på ulike psn-kontoer som for eks. den amerikanske. På denne måten kan man få få tak i innhold som ellers ville vært utilgjengelig. Er også dette mulig på Xbox 360, og hvis ja, har noen en guide eller lignende? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 På PS3 kan man opprette extra brukere for å registrere seg på ulike psn-kontoer som for eks. den amerikanske. På denne måten kan man få få tak i innhold som ellers ville vært utilgjengelig. Er også dette mulig på Xbox 360, og hvis ja, har noen en guide eller lignende? På forhånd takk. Hvilket innhold får du ikke tak i pga. din nasjonalitet? Lenke til kommentar
fredz10 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Tenkte på xbox live indie games, men vi har kanskje dette i europa også? Så det er ikke forskjell på innhold i europa og andre steder, sånn som det er med ps3? Endret 8. november 2010 av fredz10 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 UK og noen få andre EU-land har tilgang til indie games også. Men da må du registrere UK konto og betale med engelsk kredittkort, så det er noen hindre der. 1 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 UK og noen få andre EU-land har tilgang til indie games også. Men da må du registrere UK konto og betale med engelsk kredittkort, så det er noen hindre der. så man kan ikke kjøpe indie spill med microsoft poeng? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Kjapt spm; er i statene, hjem om en uke, tenkte å kjøpe med meg noen spill siden det er billig som fy her til 360'n. Det er fullt mulig dette vel? Å spille XBOX360-spill kjøpt i USA på konsoll kjøpt i Norge? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Nei, spill kjøpt i USA bruker NTSC, spill kjøpt i Europa bruker PAL. Kan hende noen av spillene er region-free, men er ikke sikkert. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Nei, spill kjøpt i USA bruker NTSC, spill kjøpt i Europa bruker PAL. Kan hende noen av spillene er region-free, men er ikke sikkert. Bare 360 dette gjelder? Jeg husker jeg bestilte GH: Metallica for noen år siden fra en canadisk nettside til PS3 for fetteren min, og det var ikke noe problem Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Er universalt dette. DVD, PS3, Xbox etc. Kan hende du fikk region free. Det står på coveret ihvertfall. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Er universalt dette. DVD, PS3, Xbox etc. Kan hende du fikk region free. Det står på coveret ihvertfall. mye tull her. De fleste spill er sonefrie. (sonefri andel går opp etterhvert som nye spill kommer) Det fins unntak. Det står ingenting om dette på coveret. Sjekk opp før man kjøper om spillet kan brukes her. Det er ingen penger å spare på å handle fra usa, kjøp heller fra england. (men hvis personen som skal kjøpe spill allerede er i usa, så er det bare å kjøpe ) denne listen er vel passe oppdatert: http://www.play-asia.com/paOS-00-3-xbox360_compatibility_guide-49-en.html eller: http://gaming.wikia.com/wiki/Region_Free_Xbox_360_Games Spillene fra usa bruker ikke ntsc, dette er noe som henger ifra gamle dager. Ntsc blir kun brukt for å vise hvor det kommer fra. Dette skulle forøvrig vært tatt bort av microsoft for lenge siden, men de er aldri villig til å rydde opp etter seg. Endret 10. desember 2010 av 530XD Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Det står på coveret om spillet er NTSC eller PAL Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Det står på coveret om spillet er NTSC eller PAL ja, ok. trodde du mente at det sto region free der Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Nei det vet jeg ikke åssen man kan se på coveret ; ) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Så hva må jeg se etter? Om det er PAL? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Så hva må jeg se etter? Om det er PAL? for det første så må du lese hva jeg skrev. les de linkene og du finner ut hvilke spill som er sonefrie (region free) Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hei! Jeg har nettopp kjøpt meg en slim som jeg har koblet op mot hjemmekinoanlegget. Så langt har jeg bare kjøpt gow2 og halo reach, men lyden er veldig rar. Det virker om lyden som egentlig skulle ha godt til surround høytalerne kommer i front og motsatt. Det virker også som om det bakgrunnslyden som er den dominerende. har ikke det samme problemet på ps3 eller på film. Hva kan værer galt? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hei! Jeg har nettopp kjøpt meg en slim som jeg har koblet op mot hjemmekinoanlegget. Så langt har jeg bare kjøpt gow2 og halo reach, men lyden er veldig rar. Det virker om lyden som egentlig skulle ha godt til surround høytalerne kommer i front og motsatt. Det virker også som om det bakgrunnslyden som er den dominerende. har ikke det samme problemet på ps3 eller på film. Hva kan værer galt? Regner med at du har koblet til med hdmi og direkte til din forsterker. Sjekk at du for denne inngangen på forsterkeren ikke har velgt en slik merkelig game lyd eller noe helt feil. Du skal bare sette lyden til THX evt. dolby digital. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå