TMB Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Kan ikkje xboxen spele mkv filer? Isåfall kva format bør eg konvertere til og er det noken enkle program som gjer det? Bruk enten PS3 MEdia Server eller TVersity til å streame MKV Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Det er ikkje mulig å legge dei inn på ein minnepenn/ekstern harddisk og berre spele dei av? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Du kan gjøre det slik med avi-filer, og andre filer Xboxen støtter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Jo, men da er du fortsatt begrenset til formatene Xbox'en støtter, som er ganske få. Hvis du derimot setter opp windows media center på PC'n mot xbox'en (du får en egen nøkkel i oppsettet på xbox som du skal taste inn i WMC), så streamer du videofilene fra PC'n. Da er du ikke begrenset av format lengre. Har du xbox og pc koblet til samme ruter er det jo no problem. Endret 12. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Har no lasta ned tversity og får sett mkv filmen på xboxen, men kvaliten er jo langt i frå hd... Kva har eg gjort feil? Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Just to get this straight; Det går ikke an å lagre f.eks Resurgence Pack på ei helt vanlig minnepenn (1GB)? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Noen som vet om noen som selger Verbatim Dual Layer 8.4GB i Trondheimsområdet for en billig penge? Trenger til 360-backup Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Just to get this straight; Det går ikke an å lagre f.eks Resurgence Pack på ei helt vanlig minnepenn (1GB)? Dett er map pack til MW2? I så tilfelle går nok det bra Eg har lastet over alle map packs til World at War og Bad Company 2 når eg har vert akitvt frem og tilbake fra forskjellige Xboxer, uten problem Men det er selvfølgelig knyttet opp mott brukeren din. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Just to get this straight; Det går ikke an å lagre f.eks Resurgence Pack på ei helt vanlig minnepenn (1GB)? Dett er map pack til MW2? I så tilfelle går nok det bra Eg har lastet over alle map packs til World at War og Bad Company 2 når eg har vert akitvt frem og tilbake fra forskjellige Xboxer, uten problem Men det er selvfølgelig knyttet opp mott brukeren din. Er det noen som kan bekrefte dette? Så jeg ikke kaster opp 1200 MS-points Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Just to get this straight; Det går ikke an å lagre f.eks Resurgence Pack på ei helt vanlig minnepenn (1GB)? Dett er map pack til MW2? I så tilfelle går nok det bra Eg har lastet over alle map packs til World at War og Bad Company 2 når eg har vert akitvt frem og tilbake fra forskjellige Xboxer, uten problem Men det er selvfølgelig knyttet opp mott brukeren din. Er det noen som kan bekrefte dette? Så jeg ikke kaster opp 1200 MS-points Fungerer vel som det gjør med "Games on Demand" ? Spillet du kjøper et knytt opp og betalt av brukern og derfor kan du laste det ned og bruke det på brukern din Lenke til kommentar
Bttb Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jepp, men du må ha kontroller med ledning med usb-plugg i enden. Altså trådløs kontroller funker ikke på noe vis. Okei, takk for svar Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 En vanlig HDMI-kabel fungerer mellom en Xbox og HD-klar TV? Jeg har Arcade, btw. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 En vanlig HDMI-kabel fungerer mellom en Xbox og HD-klar TV? Jeg har Arcade, btw. hvis det var et spørsmål. så ja i de fleste tilfeller så får du et greit bilde. Jeg får selv et ræva flimrende bilde med min "27 Benq skjerm. Så jeg bruker desverre fortsatt komponent. 1 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 har arkade vanlig hdmi tilkobling da? jeg trodde det først kom på elite. Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 har arkade vanlig hdmi tilkobling da? jeg trodde det først kom på elite. Ja, alle arcade hadde hdmi. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 ah yes, jeg tenkte på core Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hvordan er Turtle Beach Ear Force XLC mtp justerbarhet og ikke minst lydkvalitet? Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Bruker nå en komponentkabel mellom Xbox og TV for å spille i HD. Problemet er at jeg får ikke lyd. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Det bør være to lydplugger på komponentkabelen? Min har 5 plugger, 2 for audio left right (rød og hvit) og 3 for komponentsignalet (rød, blå, grønn). Alle pluggene er ved siden av hverandre bak på TV'n. Endret 4. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
bas Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Har prøvd søkefunksjon, og gidder ikke lese gjennom alle sidene i denne tråden. Jeg lurer på om man må ta noe forhåndsregler ved videresalg av 360 hvor det har vært lagt inn kredittkortopplysninger? Det jeg egentlig lurer på er hvor disse opplysningene lagres, om det er på et internt minne i xboxen, om det er på den eksterne harddisken, eller om det lagres hos MS på profilen din f.eks? Hvordan kan jeg være sikker på at den som eventuelt overtar xboxen etter meg ikke får tak i disse opplysningene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå