Cutthroat Bill Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Den knappen gjør kun så man kan endre den spillelisten man allerede har. Den avlange knappen inne på musikkavspilleren heter "Edit or Save playlist". Der lagrer du spillelisten så lenge du ikke spiller CD-er eller streamer musikk fra dataen din. Du kan kun lagre spillelister om du har musikken på HDD. Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Dette er sikkert blitt spurt om x antall ganger her fra før, men orker ikke lete i 110 sider, så fint om noen gidder gi et kort svar: Har aldri hatt noe annen spillkonsoll enn PS og PS2, og der er det jo ikke snakk om mere lagring enn at et 16MB memorycard holder leenge, så hva er pointet med 4/250 gb på x-box? Er alt som skal lagres så vanvittig mye større bare? Og hva får man lagret på en med 4gb, det er jo ikke noe sammenlignet med 250gb? Skal man ikke laste ned mye fra Live så er 4gb mer enn nok. Man kan dessuten også bruke bortimot hvilke som helt usb penner som lagringsplass. Har du en 8-16gb liggende f.eks kan du bare plugge den i så har man brått rundt 12-20gb plass. Så man er absolutt ikke nødt til å ha harddisk. Installering av spill er heller særlig nødvendig lenger da den nye 360'en er langt stillere enn før. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 du skulle vært rådgiver for jens stoltenberg du. harddisk er et must siden dvd spilleren bråker nok til å ødelegge hørselen min ihvertfall. da snakker vi slim. Lenke til kommentar
Bttb Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hei. Går det an å bruke ein xbox 360 kontroll med ledning på data ? For å f.eks spele fifa 11 ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jepp, men du må ha kontroller med ledning med usb-plugg i enden. Altså trådløs kontroller funker ikke på noe vis. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hvis du kjøper oppladbart batteri til din trødløse kontroller så får du med kabel med USB. Den funker vel sikkert. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Nei, det gjør den ikke. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Får man ikke kjøpt 2,4ghz adapter for PC-bruk? Jeg mener da å ha sett dem. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jepp, men du må ha kontroller med ledning med usb-plugg i enden. Altså trådløs kontroller funker ikke på noe vis. du får kjøpt en usb sensor som gjør at du kan bruke de trådløse controllerne på pc. jeg vet dette fordi jeg har en liggende. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Jeg har både en usb mottaker og en kontroll med ledning, begge funker på samme måte. Ladekablene funker ikke til å koble de til pc Endret 12. oktober 2010 av TM B Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Xbox 360'en min nekter å klare å koble seg til Xbox Live. Har restartet routeren 2 ganger og Xbox'en det samme. Den finner routeren, kobler til, finner IP-adressen, men ikke DNS Settings. Hjelp? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 sett det til auto? Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 sett det til auto? Har gjort det. Fungerer fremdeles ikke. Btw, internett på pc fungerer som dere sikkert skjønner. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) har du ledning fra pcen til xboxen? har det virket inntil nylig? kan jo være xbl som har sine vanlige downs i noen minutter engang iblant. Endret 12. oktober 2010 av 530XD Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Kan ikkje xboxen spele mkv filer? Isåfall kva format bør eg konvertere til og er det noken enkle program som gjer det? Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 har du ledning fra pcen til xboxen? har det virket inntil nylig? kan jo være xbl som har sine vanlige downs i noen minutter engang iblant. Trådløs nettverksadapter. Det fungerte senest igår kveld. Det fungerer hos en kompis, som bor 2-3 kilometer unna. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Kan ikkje xboxen spele mkv filer? Isåfall kva format bør eg konvertere til og er det noken enkle program som gjer det? joda, funker fint med en kablet forbindelse. dvs streaming igjennom media center og divx innstallert. divx.com og det skader heller ikke med en god pc. Endret 12. oktober 2010 av 530XD Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) har du ledning fra pcen til xboxen? har det virket inntil nylig? kan jo være xbl som har sine vanlige downs i noen minutter engang iblant. Trådløs nettverksadapter. Det fungerte senest igår kveld. Det fungerer hos en kompis, som bor 2-3 kilometer unna. du får bare prøve deg frem. rykk ut adapteret og sett det inn i en annen usb port for å sjekke. alternativt så prøver du med en ledning for å teste ut feil. det har faktisk hendt at disse kjipe adapterene har tatt ferie. og hvis du var hos en kompis igår og brukte det der, så henger det nok igjen noen feil ip adresser + diverse dns.... Endret 12. oktober 2010 av 530XD Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Kan ikkje xboxen spele mkv filer? Isåfall kva format bør eg konvertere til og er det noken enkle program som gjer det? https://support.xbox.com/support/en/us/nxe/gamesandmedia/movies/videofaq/viewvideoplaybackfaq.aspx Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Har nå skrevet inn alle settings manuelt. IP, Subnet Mask, Gateway, DNS Server etc. Det fungerer fortsatt ikke. Dritt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå