Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider


Lakus

Anbefalte innlegg

Muligens var det ikkje det mest fornuftige å lever til Elkjøp, såvidt eg har fått intrykk av tar dette som oftest lengre tid enn om man ringer supporten sjøl. finnes jo ein håndfull riktig uheldige brukere her inne som har måttet vente uansett da men. Fikk du låne deg ein boks imellomtiden da eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle dere som har fått de tre røde lysene; har dere alle måtte sende den inn? Hver gang jeg leser om folk som har fått disse lysene så sier de at Xboxen deres har tatt kvelden og må sendes inn til reparasjon.

Jeg har fått de tre røde lysene 2-3 ganger, men det er bare å restarte den så er alt fint igjen.

 

Kjøpte min noen få uker før jul i fjor.

Lenke til kommentar
Men hvorfor? Er jeg bare heldig, dere uheldig, eller er det enkelt og greit fordi jeg har en såpass ny modell?

8032162[/snapback]

 

Er ikke godt å si, jeg har hatt de tre lysene en gang siden mai i fjor, og det var pga. et strømbrudd(strømmen ble borte ca 1-2 sek), restartet boxen og alt var i orden :)

Lenke til kommentar
Men hvorfor? Er jeg bare heldig, dere uheldig, eller er det enkelt og greit fordi jeg har en såpass ny modell?

8032162[/snapback]

Vil si det er tilfeldigheter, eller flaks som det også kalles.

At du har ny modell har nok litt og si også, feilproduksjons raten har nok sunket en god del siden den første burken rullet ut =)

 

Hadde også feil med den første Xboxen, sendte den inn, kjøpte en Core på Elkjøp, brukte den i en måned (funka helt nydelig), fikk tilbake en ny Xbox og leverte inn Coren på 30dagers garantien ;)

 

Funker helt perfekt og det er fullstendig lovlig. Om det er etisk rett er jeg ikke så nøye på, han/hun som kjøper den Xboxen jeg brukte, får den billigere =)

Lenke til kommentar

jeg hadde min 360 i bare litt over en måned før det ble feil på den.

ringte support, han sa det skulle ta 14-15 dager fra jeg leverer den til jeg får den igjen. nå har det gått 3 uker og jeg har ikke hørt noe :hmm:

 

kjipt siden jeg nesten ikke har fått spilt. prøvd bare et par timer på Oblivion, Dead rising og Splinter cell, var utrolig kult og vil spille mer men er nødt til å vente... (rakk dog å spille gjennom Gears of War først, men jeg spille mer online).

 

I tillegg så øst-europeern i support at jeg skulle prøve å formatere harddisken min... så nå har jeg ingen savefiles heller. må begynne alle spill på nytt :nei:

Lenke til kommentar
Spazz, du kan jo gjøre som Zappza skrev i posten over. Om du har penger så kjøper du en ny en mens du venter, også leverer den tilbake og får pengene igjen innen 30 dager på Elkjøp.

 

Må du sende inn harddisken sammen Xboxen når den skal til reperasjon?

8050036[/snapback]

Nei den tar du bare av.

Lenke til kommentar
Å laste ned demoer, trailere og filmer via Xbox Market Place tar uhorvelig lang tid... jeg har 6mbit til disposisjon, men mistenker at det brukes kun 0,5mbit. Kan jeg på noen måte øke hastigheten med noen instillinger eller liknende?

8091010[/snapback]

Nope. Ingen instillinger.

Lenke til kommentar
Å laste ned demoer, trailere og filmer via Xbox Market Place tar uhorvelig lang tid... jeg har 6mbit til disposisjon, men mistenker at det brukes kun 0,5mbit. Kan jeg på noen måte øke hastigheten med noen instillinger eller liknende?

8091010[/snapback]

 

Mest sansynlig er det porthelvetet som setter bremseklossene for linja di.

Lenke til kommentar
hei! :) jeg har premium versonen og syntes 20gb er litt lite og lurer på om du kan kjøpe en ekstern harddisk med mere plass? må man ha en hdd harddisk for at den skal virke? kan man laste ned demoer og lagre saver på den da? isåfall fungerer den her?

 

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904...nav_genre=13165

8115822[/snapback]

 

(trykk lagring media til høyre og jeg mente western digital ext hdd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...