Skolegutt93 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 SVART KOKTEN********!!!!!!!!!!!!!!!! FAEN Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Jeg har et bredbånd på ca 110kbps download speed, vil dette holde til og spille online på xbox live? (bor i ytterkanten av en by, derfor er det dårlig nett her) bredbånd? det er vel 2mbit som kvalifiserer til dette. litt offtopic menmen. Endret 18. juli 2010 av 530XD Lenke til kommentar
godset3 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Xboxen min har nettopp sluttet å lese cdene. Spilte på den igår, men idag står det bare reading også open tray. Noen som har noen tips? Hvis ikke så leverer jeg den til reprasjon i morgen. Noen som vet hvor lang tid det pleier å ta med reprasjon? (Elkjøp) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Xboxen min har nettopp sluttet å lese cdene. Spilte på den igår, men idag står det bare reading også open tray. Noen som har noen tips? Hvis ikke så leverer jeg den til reprasjon i morgen. Noen som vet hvor lang tid det pleier å ta med reprasjon? (Elkjøp) du skal ringe microsoft ang. dette problem. IKKE elkjøp. dette er et kjent fenomen med slitne dvd spellere. Husk at dette er en reklamasjonssak og skal repareres gratis. Endret 20. juli 2010 av 530XD Lenke til kommentar
godset3 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Takk for svar. Da skal jeg kontakte de så fort som mulig! Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hei jeg har problemer med xboxen, den henger seg opp hele tiden, jeg skrur den på, og starter å spille litt, så henger den seg opp med en gang! skjermen bare fryser seg og jeg kan ikke gjøre noe! help! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hei jeg har problemer med xboxen, den henger seg opp hele tiden, jeg skrur den på, og starter å spille litt, så henger den seg opp med en gang! skjermen bare fryser seg og jeg kan ikke gjøre noe! help! Min var sånn.. Jeg måtte levere den inn. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 ja, et kjent problem. hør med microsoft om reklamasjon på dette. hvis du ikke vil sende den inn pga at den er åpnet fins slike kjølesett som funker brukbart. Lenke til kommentar
Gordo Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Har et litt kinkig problem med profilen på xboxen min. Tingen er at en kamerat kjøpte seg den nye 360'n, og han hadde glemt hva gamertagen hans het, så da logget jeg inn med min gamertag på hans xbox. Den har han brukt online på sin xbox osv. Min xbox som jeg har hjemme, har ikke vært koblet til internett før nå idag, og da får jeg opp at må recovere gamertagen min for å spille online, og de achievementsa som jeg har fått (har fått en del mens jeg var offline) vil da blir borte når eg skal recover gamertagen min. Lurer på om det er mulig å gjøre om på dette, for slik det ser ut nå så er min xbox den uorginale og hans nye den orginale. Og jeg vil helst ikkje miste alle achievementene mine. Noen som har noen ide for hvordan jeg kan få tilbake profilen min samt beholde achievementene mine? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (bruk "enter" litt oftere, ble litt svimmel her.) Gå online med xboxen som ble brukt sist, eneste mulighet. Lenke til kommentar
Gordo Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Heh, beklager! Fyllasjuk og i spillehumør! Men var redd for det ja.. Ganske kjipt med tanke på at eg har fått nærmest 100% complete på et spill.. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hei Min var sånn.. Jeg måtte levere den inn. Hvor må man gå for å levere den inn?? Og hvor lang tid tar det? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hei Min var sånn.. Jeg måtte levere den inn. Hvor må man gå for å levere den inn?? Og hvor lang tid tar det? du må ringe microsoft kundesenter. tlf.800 14 174 det kan ta noen uker. men vær spesifikk om at du åpner en reklamsjon på det, eller så kan risikere å måtte betale for det. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hvordan for folk med x360 lyd i anlegget mens de spiller? På ps3 er det jo separate uttak for hdmi og scart. Så fortell meg, mine xboxeiende medmennesker, hvordan får jeg på lettest mulig måte lyd i anlegget mens jeg spill? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Enten kjører du lyden via HDMI-kabelen inn i forsterkeren din om den støtter det. Ellers anbefales bruk av optisk kabel istedet for vanlige stereokabler. Du har kanskje en gammel konsoll uten HDMI? Skal nevnes at på den nye slim utgaven er det også mulighet for å koble til optisk lyd direkte i boksen istedet for å bruke denne dongle overgangen som fulgte med Xbox Elite i sin tid. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Har elite. Men må kanskje ha ekstrautstyr? Denne f.eks. http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/12361467/Official-Xbox-360-HDMI-AV-Cable/Product.html Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Ja der har du den ekstra dongle saken eg nevnte Du kan også bruke vanlige stereo kabler på den. Men optisk er uansett til å anbefale! Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Får problem når jeg skal sette opp min 4gb usb drive: - your device failed the data loss test and can't be configured. Please use a different device. USB-en er en Verbatim 4gb, har sjekka at den er i FAT32 format, står ellers litt fast her. Kjipt... Noen tips?=) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Får problem når jeg skal sette opp min 4gb usb drive: - your device failed the data loss test and can't be configured. Please use a different device. USB-en er en Verbatim 4gb, har sjekka at den er i FAT32 format, står ellers litt fast her. Kjipt... Noen tips?=) da virker den ikke, rett og slett. (den trenger heller ikke være fat32, siden xbox360 tar seg av formatering etter spring update.) Lenke til kommentar
jahas Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Kjøpte live fra xboxliveuk76 for tre timer siden. hvor lenge går det før jeg får key'en? Edit: Fikk den nå Endret 26. august 2010 av jj_89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå