AvidGamer Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Om det går ann å oppdatere spill med patch osv uten å ha i disken? Endret 6. juni 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Nei, du må ha i disken for å starte spillet, og patchen kommer alltid et stykke ut i loadingen (eller på tittelskjermen). Lenke til kommentar
Pandaboii Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Noen som vet hvordan man kan fjerne kredittkort detaljene fra xbox live kontoen? Prøvd å finne flere løsninger på nettet men kommet fram til eneste mulighet er å ringe dem og selv da tar det opptil 30 dager. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Noen som vet hvordan man kan fjerne kredittkort detaljene fra xbox live kontoen? Prøvd å finne flere løsninger på nettet men kommet fram til eneste mulighet er å ringe dem og selv da tar det opptil 30 dager. Last ned GFWL klienten og fjern det derfra Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hater at Xboxen automatisk logger seg på MSN hver gang jeg slår den på. Hvordan slår jeg av den funksjonen? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 For å komme meg innpå vanlig sider ved bruk av internett av Xbox 360, må jeg ha Live Gold da? Samme gjelder for MSN osv MVH EspenFe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Det fins ingen nettleser til xbox360, så du kan ikke bruke nettet til annet enn multiplayer-spilling og nedlasting. Lenke til kommentar
HalfLife3 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hater at Xboxen automatisk logger seg på MSN hver gang jeg slår den på. Hvordan slår jeg av den funksjonen? Profile, Auto-sign-in så bare krysser du av disabled på Windows live messenger. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Det fins ingen nettleser til xbox360, så du kan ikke bruke nettet til annet enn multiplayer-spilling og nedlasting. Det er ikke helt rett. Finnes en plugin for mediacenteren som du kan browse sider i. Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hvordan avslutter jeg gold membership? Skal være mulig gjennom nettsiden deres men ser ingen alternativer for det. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Tror du har mulighet til det gjennom billing.microsoft.com...? Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Garantien på xboxen gikk ut i desember og har akkurat fått RRoD. Noen som vet cirka hvor mye reparasjon koster? Lenke til kommentar
Atrit Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Q: How much does it cost for an out-of-warranty repair? A: An out-of-warranty console repair submitted using our Web site costs $99.99. If you call Xbox Support and have an agent create a repair order on your behalf, an out-of-warranty console repair costs $119.99 (plus tax). Fant ikke noe på den norske Xbox siden, men regner prisene er noe lunde de samme. 1 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Husk at du har 5 års reklamasjonsrett da! 1 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Garantien på xboxen gikk ut i desember og har akkurat fått RRoD. Noen som vet cirka hvor mye reparasjon koster? første xbox360 som ble solgt i Norge var i desember 2005. Det er da reklamasjon frem til desember 2010 dette lærte du i ungdomsskolen. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Har fått 3/4 rød ring på xboxen og strømforsyningen lyser normalt. Standard garanti er utgått men har fortsatt reklamasjonsrett. Skal jeg bestille reparasjon på Internett så blir det gratis? selv om det står at det vil koste? Eller må jeg ta det igjennom butikken hvor jeg kjøpte den(Elkjøp) for å bruke reklamasjonsretten? Mvh Kjære ------ Takk for at du kontaktet Xbox support Du kan registrere og oprette en reperasjon hvis du går in på http://service.xbox.com, så logger du på med ditt Windows Live ID, og følger trinnene forutsatt der. Hvis konsolen din er innenfor garantitiden er reperasjonen og fragten kostnadsfri, hvis konsolen din er utenfor garantitiden vill det koste dig ?75 + moms. Alternativt kan du kontakte oss på telefon slik at en av våre medarbeidere kan hjelpe deg med å legge inn en reparasjonsordre. NB: når du betaler for en reperasjon mottar du en måneds fri medlemskap til Xbox LIVE og din garantiperiod blr utvidget til 12 extra måneder. Vennlig hilsen Prøver de å lure seg unna? (og hvor mye er "?75"? ) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Har fått 3/4 rød ring på xboxen og strømforsyningen lyser normalt. Standard garanti er utgått men har fortsatt reklamasjonsrett. Skal jeg bestille reparasjon på Internett så blir det gratis? selv om det står at det vil koste? Eller må jeg ta det igjennom butikken hvor jeg kjøpte den(Elkjøp) for å bruke reklamasjonsretten? Mvh Kjære ------ Takk for at du kontaktet Xbox support Du kan registrere og oprette en reperasjon hvis du går in på http://service.xbox.com, så logger du på med ditt Windows Live ID, og følger trinnene forutsatt der. Hvis konsolen din er innenfor garantitiden er reperasjonen og fragten kostnadsfri, hvis konsolen din er utenfor garantitiden vill det koste dig ?75 + moms. Alternativt kan du kontakte oss på telefon slik at en av våre medarbeidere kan hjelpe deg med å legge inn en reparasjonsordre. NB: når du betaler for en reperasjon mottar du en måneds fri medlemskap til Xbox LIVE og din garantiperiod blr utvidget til 12 extra måneder. Vennlig hilsen Prøver de å lure seg unna? (og hvor mye er "?75"? ) du må ringe når det gjelder reklamasjon. (utover 3 år) Lenke til kommentar
Skolegutt93 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg har et bredbånd på ca 110kbps download speed, vil dette holde til og spille online på xbox live? (bor i ytterkanten av en by, derfor er det dårlig nett her) Lenke til kommentar
Atrit Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Du trenger minimum 256 kbit/s for å bruke Xbox Live, så det ser ut som du har for lav båndbredde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå