Dataprob Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hei! Mulig jeg er litt paranoid pluss at jeg ikke har en dritt peiling på pc, så jeg syns det er bedre å kjøre safe. Så her er greia. Jeg har kobla Xbox`en til pc`en for å få spilt Live. (Fulgte denne guiden ) Men jeg må skru av alt av brannmur for å få spilt. går det bra eller er det dumt? Lenke til kommentar
binko Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Kjøper folk live fra QXL her eller abbonerer fra micro$oft? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Kjøper folk live fra QXL her eller abbonerer fra micro$oft? vel siden prisforskejllen er over 200kr så er vel svaret gitt ? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Kjøper fra http://www.maximuscards.com/ Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Kan også anbefale: http://xboxliveuk76.com/ Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Er 800kbps på wlan hastighet nok til å spille på Xbox Live? Tenker på spill som MW2 og Fifa. Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Er 800kbps på wlan hastighet nok til å spille på Xbox Live? Tenker på spill som MW2 og Fifa. mere en nok ville jeg tro, en kompiss av meg spiller med 300kbps Lenke til kommentar
Zuccarello Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Cdon selger 12 måneder live for 349kr nå hvis man kjøper noe 360 relatert først. Holder med et spill til 49kr så får man tilbudet. Liker ikke helt disse sitene som selger live billig, det er mest sannsynlig tyvegods. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Liker ikke helt disse sitene som selger live billig, det er mest sannsynlig tyvegods. du har vel aldri tenkt på hva som er sant om xbox live? kanskje Microsoft Norge selger til dobbel pris for at de tror de skal tjene mye penger. har du sjekket games on demand der de også selger til dobbel/fantasi pris+++. Norge er et av få land i verden der man bevisst prøver å selge lite til en dyr pris istedenfor mange varer til en billig penge. F.eks før jul så er typiske gaveartikler faktisk dyrere enn etter jul. Dette er mye pga for høye lønninger og fiskale avgifter, men likevel grådighet. Lenke til kommentar
Zuccarello Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Liker ikke helt disse sitene som selger live billig, det er mest sannsynlig tyvegods. du har vel aldri tenkt på hva som er sant om xbox live? kanskje Microsoft Norge selger til dobbel pris for at de tror de skal tjene mye penger. har du sjekket games on demand der de også selger til dobbel/fantasi pris+++. Norge er et av få land i verden der man bevisst prøver å selge lite til en dyr pris istedenfor mange varer til en billig penge. F.eks før jul så er typiske gaveartikler faktisk dyrere enn etter jul. Dette er mye pga for høye lønninger og fiskale avgifter, men likevel grådighet. MS gir oss i alle fall veldig bra priser på xbox 360. Omtrent billigere enn amerikanerne. Hvem er det som driver alle disse sitene? Ser ikke noe om MS i det hele tatt på dem. Mest sannsynlig er det folk som har rappet til seg en del esker fulle med kort og sitter å selger fra gutterommet. Sist jeg var i England så kostet 12 måneder live 49 pund i butikkene. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Er det normalt å få RROD om strømmen står i litt skjevt? Kjøpte burken min for litt over 1 mnd. siden og fikk RROD i går når jeg oppdaga dette. Lenke til kommentar
Zuccarello Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Ja. Hvis strømmen kommer og går f.eks så får man gjerne røde lys. Men de skal forsvinne etter en restart selvsagt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Gjorde det . Var bare bekymra for at det var noe alvorlig galt med boxen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Finnes det noe nettside man kan logge på og se gamerscore man har i spill og slikt? Mener det skal være en side til det. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Finnes det noe nettside man kan logge på og se gamerscore man har i spill og slikt?Mener det skal være en side til det. http://www.mygamercard.net/ Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Gjorde det . Var bare bekymra for at det var noe alvorlig galt med boxen. Var det 3 av 4 eller 4 av 4 røde lys? Endret 15. desember 2009 av Kontorstol Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Flere enn meg som har problem med å joine party og chat med venner for tiden? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Flere enn meg som har problem med å joine party og chat med venner for tiden? nei men har hatt mange problemer med og koble til XBL ... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Samme her. Og koble til XBL altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå