Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Sikkert et dumt spørsmål, men har du lyd på headsetet? Volumkontroll på tilkoblingen.

7908330[/snapback]

er volumkontroll på min hvertfall, og man hører bare de man snakker med, ikke gamelyden, er mere en handsfree enn et headset.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Tenkte å prøve 360n på fatterns 100hz 30 tommers eller hva det er.

Men det går bare ikke, skjermen vil ikke vise et skikkelig bilde.

Bare en svak farge av hva som faktisk vises.

Er vel 5 måter å koble den til tv'en, altså flere scarts og sånt, men ingen av dem virker. Funker med en gang på min tv.

Hva er galt?

Lenke til kommentar

Dersom du ser bakpå videokabelen som du plugger inn i konsollen,ser du ein optisk utgang. Da mangler du bare ein toslink optisk kabel og selvfølgelig eit lydsystem som har optisk inn. Om tilfellet er at du sitter med eit Core system og komposittkabler er det ikkje mulighet for optisk ut.

Lenke til kommentar
Dersom du ser bakpå videokabelen som du plugger inn i konsollen,ser du ein optisk utgang. Da mangler du bare ein toslink optisk kabel og selvfølgelig eit lydsystem som har optisk inn. Om tilfellet er at du sitter med eit Core system og komposittkabler er det ikkje mulighet for optisk ut.

7924090[/snapback]

Ok takker :D

Lenke til kommentar

min 360 fikk "disc reading error" selv om det ikke var en ripe i spillene, på alle loadinger, var umulig å spille. ringte så support, (ringte norsk support, men ble sittende 40 minutter i telefonen med en øst-europeer med dårlig engelsk og sterk aksent :hmm: ), og de skulle sende en bil, hente den og reparere den.

på fredag, snart en uke siden, ringte DHL (tror det var det) og sa at de skulle komme etter klokken tolv og hente den. flaks var det noen hjemme den dagen, men de kom aldri :dontgetit: de ringte ikke å sa ifra heller, tenk om jeg f.eks hadde blitt hjemme og venta på dem isteden for å gå på et viktig møte eller noe, så møter ikke budbilen opp? og de har fortsatt ikke kommet, og ikke oppgitt noe telefonnummer.... noen tips hva jeg skal gjøre/hvem jeg skal ringe?

Lenke til kommentar

Du finner nr. til DHL på www.dhl.no

Jeg fikk også en temmelig dårlig opplevelse med dem - de påstod to ganger at de hadde vært på døra her og prøvd å levert den (jeg var hjemme og leste på eksamen begge disse dagene, eneste som har vært på besøk er lisensmannen fra NRK). Da jeg ringte dem igjen, sa de at pakken var i Oslo (jeg bor i Bergen), noe som tyder på at de prøvde seg på en hvit løgn :roll:

Så skulle de komme dagen etter, jeg ble hjemme og ventet. Og ventet. Og ventet litt til. Ingen kom. Ringte dem opp igjen, og nå påstod de at jeg hadde sagt at jeg skulle komme til dem for å hente den! Dagen etter kom de heldigvis (ringte i forveien og spurte om jeg var hjemme til og med). Kommer ikke til å benytte meg av det firmaet igjen vet jeg.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke lyden til å funke fra VGA kabelen til Xbox360 til mine PC-høytalere.

Jeg har koblet til høytlalerne mine vanlig i PCen og VGA kabelen (minijack) til MIC inngangen på lydkortet.

Når jeg tester om "mikrofonen" virker, så får jeg lyd, men hvordan skal jeg gjøre så at lyden blir slik standard og for alltid?

Slik ser det utt nå:

xbox360kabelrp6.th.jpg

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar
red lights of death har nå dukket opp på min xbox. sendte mail i går, og venter spent på svar...

7919886[/snapback]

Nå fikk jeg de jævla røde lysene...

7921721[/snapback]

Har en følelse av at alle får det etterhvert. Trolig en feil de overså.

Jeg fikk mine lys i november. Jeg fikk ikke sendt den inn før slutten av desember etter jeg fant ut at det ikke går ann å få den sendt inn ved bruk av mail uansett om man tar med all informasjon som man sier over telefonen. Så jeg ringte inn og de skulle sende en pakke for å sende min tilbake i. Den fikk jeg ikke.. Jeg måtte ringe igjen, og da kom den etter et par dager. Selvsagt fikk jeg en deffekt xbox tilbake ca. en måned senere. Så jeg ringte for å få sendt den inn og de sa de skulle sende en pakke. Den kom ikke etter 2 ukers venting, så jeg ringte til support igjen og de sa den stuck på DHL. Så jeg ringte DHL og de sa (som personen litt over meg også opplevde), at de har vært på døra, som de ikke har vært. Han sa de skulle sende en fyr dagen etter, som ikke kom. Så nå må jeg ringe dem opp igjen på mandag, da.

Den ble hærpa i november og jeg har ikke fått en xbox som virker enda! :roll:

Lenke til kommentar
Har dere kjøpt boksen på nettet?

Hvis min klikker så leverer jeg den der jeg kjøpte den og krever å få låne en ny inntil min er reparert. Alt i henhold til mine rettigheter i følge forbrukerkjøpsloven.  :)

7983180[/snapback]

Hadde jeg bare visst det... ca. 4 måneder uten xbox nå. Thank God for WoW. Alltid noe å gjøre der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...