olemedkrutt Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hva skjer her ? Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Nei, nå tenkte jeg at du selv kunne forklare den PS. Bitene er like store Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 den er umulig... har prøvd før Lenke til kommentar
En græll grill Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Tegn den selv på et ruteark (der rutene er så små som mulig), så ser du at vinklene ikke er helt rette og at måla blir feil. Figuren går rett og slett ikke. Den på bildet bittelitt manipulert, nok til å bli lurt. Endret 11. oktober 2006 av Twoofus Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 jeg har faktisk tatt alt i paint, klippet ut, og endret på begge, alt stemmer sånn ca... nå er ikke paint det beste programmet, så jeg har tillat litt feilmargin... Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 jeg har faktisk tatt alt i paint, klippet ut, og endret på begge, alt stemmer sånn ca... nå er ikke paint det beste programmet, så jeg har tillat litt feilmargin... 7046980[/snapback] All feilmarginen til sammen = den ekstra ruten. Det er bitte små forkjeller overalt som tilsammen frigjør plass nok til den lille ruten som lurer folk. Gjør det på et ruteark f.eks så ser du det ikke går.. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 jeg har faktisk tatt alt i paint, klippet ut, og endret på begge, alt stemmer sånn ca... nå er ikke paint det beste programmet, så jeg har tillat litt feilmargin... 7046980[/snapback] All feilmarginen til sammen = den ekstra ruten. Det er bitte små forkjeller overalt som tilsammen frigjør plass nok til den lille ruten som lurer folk. Gjør det på et ruteark f.eks så ser du det ikke går.. 7049458[/snapback] ditto. det som gjør denne tegningen så irriterende dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå