CyberBunny Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 har kjøpt in noe nytt data utstyr Hovedkort: ABIT KN8 SLI skjermkort : Gainward BLISS 7900GT PCX 512mb TV dual dvi(golden edition) strømfors:NorthQ 4001BX (400w)http://www.norek.no/k/ki.asp?sku=309427 + 1gb ram (2x512mb ) etter montering av nye deler instalerte eg windows på nytt, oppdaterte drivere. men probleme er att når eg har spilt wow ei stund så låse datamaskinen seg så eg må fysisk restarte den =( har ikkje opplevd det på di andre spilla enda (Farcry og GW ) Noen som har opplevd noe lignende ? eller som har en ide om ka det kan vere ? =D Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hei og velkommen til forumet! Forsøk andre skjermkortdrivere. Forøvrig vet jeg at strømforsyningen ikke er god, så den kan være problemet. Hilsen, efikkan.* Lenke til kommentar
CyberBunny Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 takk takk =D har nettop testa med andre skjermdrivera , funka ikkje det heller mene eg testa directdraw:skjerm vart svart (måtte restarte data) direct3d : dn hoppande tingen kom opp men hakka veldi =( er det tegn på defekt skjermkort ? lr e det fordårli strøm til dn ? Lenke til kommentar
Alakazamz Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 takk takk =D har nettop testa med andre skjermdrivera , funka ikkje det heller mene eg testa directdraw:skjerm vart svart (måtte restarte data) direct3d : dn hoppande tingen kom opp men hakka veldi =( er det tegn på defekt skjermkort ? lr e det fordårli strøm til dn ? 7048130[/snapback] har hatt lignede problem.. sendte inn skjermkort, hovedkort, psu og cpu fikk nytt skjermkort , hovedkort, og psu... hva som var problemet fikk jeg aldri vite..det at pcen hang seg ordna seg, men sliter enda litt med dårlig fps i css (har en egen tråd om dette hehe) så etter mine erfaringer så er noe defekt...hjalp vel ikke så mye men måtte bare skrive det skreiv ihverfall noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå