Gå til innhold

Mandriva sliter med oppstart

Anbefalte innlegg

Hei

Man installert mandriva 2007 og sliter med sporadisk vilje til å starte opp. Det står å velge mellom å starte opp, eller å henge seg etter å ha gitt "Setter vertsnavn localhost - OK!" - og så skjer det ikke mer.. Prøver jeg igjen, så går det til slutt...

Er nå på min tredje installasjon - men ikke faen. Krangle vil han uansett..

Hva kan dette være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville ikke anbefalt noen av dem. Hverken Fedora eller Ubuntu er bra synes jeg. Satt no med Fedora her litt, og jeg synes no at Fedora er vanskelig i forhold til Slackware. Til og med installasjonen til Fedora var vanskelig i forhold til Slackware sin synes no jeg.

Dere som kjører Linux for første gang kommer sikkert til å like både Fedora og Ubuntu, men det gjør ikke jeg.

Mandriva er fy, distro. Har ikke kommet over noe dårligere enda. Bortsett fra Windows ME da. Eller nei. De to ligger på lik linje.

Så Mandriva har jeg gitt opp for lenge sia. Ustabilt var også et stikkord på Mandriva ja. Helt klart. Den var ustabil når jeg prøvde den sist.

Både Fedora, Ubuntu og Mandriva er treig, synes jeg. Mye treigere enn Slackware.

OpenSuse har jeg da aldri prøvd, så den utaler jeg meg ikke noe om, men ellers har jeg ikke så veldig mange anbefalinger, da jeg ikke anbefaler noen som er vanskeligere.

Lenke til kommentar

Installasjonen til FC er vel ganske så rett-frem. Nekter å tro at noen kan synes det kan være "vanskelig".

Mener også det blir ganske så feil å sammenligne WinME med Mandriva, men nok om det.

Hva er det som er problemet til trådstarter med Ubuntu og Fedora egentlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...