WaterMarked Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Min første post i dette hjørnet av forumet, så må nesten si hei. Jeg har tenkt å kjøpe meg en bok, egentlig så har jeg funnet boken jeg vil ha. Problemet er som så, jeg husker ikke hva den heter!! Og derfor spør jeg her og håper noen av dere bokintreserte kan hjelpe meg. Boken handler om sjenerelt om katastrofe,polene smelter og helvete bryter løs. Jeg husker ikke direkte hva boken handler om, men jeg tror det var noe mer enn en naturkatastrofe. Boken er nokså ny, og bilde jeg såg av den på nettsteden for en stund siden så var den blå,,, tror jeg. Jeg vett det det iokke er så mye å gå på, men vett noen av dere hva bok jeg snakker om? Jeg leser svært sjeldent og har ikke lest mye, men denne boka her såg ut til å være mitt i blinken for meg. EDIT; WoW innlegg nr 500!! Endret 15. oktober 2006 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Blaabaer Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hva med "Svermen"? Se her: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...=2378407&rom=MP Den handler om katastrofe og den er blå. Ganske bra bok også, spennende, vettu. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg fant den tilfeldigvis i dag. Var den jeg var ute etter. Tnx for svar svar. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Har nå snart lest 180 sider, og boka er spennende. Nesten slit å stoppe å lese om kvelden og søvnen utsettes litt. Enseste boka er egentlig tysk og den jeg leser er norsk, må si at jeg har møtt et par merkelige oversettelser. Endret 31. mars 2007 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Har nå snart lest 180 sider, og boka er spennende.Nesten slit å stoppe å lese om kvelden og søvnen utsettes litt. Enseste boka er egentlig tysk og den jeg leser er norsk, må si at jeg har møtt et par merkelige oversettelser. 8279877[/snapback] Jeg leser den på engelsk, og tro meg, det er mange rare oversettelser der også. Men boka i seg selv er meget bra! Endret 4. april 2007 av T-Solberg Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Leser også boka! På side 150 nå, syns det går litt treigt, men boka er allikevell ikke dårlig hittil. Mange sider da, 984! Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 (endret) bare les videre, har snart lest 300 sider og det skjer bare mer og mer. Endret 7. april 2007 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 den boken ser bra ut...elsker katastrofer. Var ikke verre på det enn at eg har bestilt en stk Håper den er bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 hva mener dere med merklige oversettelser? Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Så nettopp denne: "Jeg ham også". Litt rar oversettelse det ikke sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå