Gå til innhold

Kjøp av Cpu Ram å HovedKort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisan.

Skal du ha en rå pc, så må jo dette være noe å tenke på.

CPU: AMD Athlon 64 X2 4600+ sokkel AM2 Eller en AMD Athlon 64 X2 5200+ sokkel AM2 hvis du finner noen som har den

Hovedkort: Asus M2N32 WS PRO

Minne / RAM: Corsair TWIN2XP2048-6400C4

Og dette kommer da på ca 7050 kr, eller ca 7200 kr med porto og det der hvis du velger AMD Athlon 64 X2 4600+ sokkel AM2 som CPU.

Jeg har de samme ram brikkene som skrevet ovenfor, og den kjører jeg på 1 GHz på 4-4-4-12-2T timings :w00t:

Så du skal ikke ha deg et nytt skjermkort?

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

for 8700 er det tull å kjøpe nytt amd system nå. selv ett billig conroe system vil slå det lett!

Nå er jeg ikke så inne i 775 hovedkort men selv om man må bruke 1500 for å få ett greit hovedkort så skulle ikke det være noe problem med det budsjettet!

Lenke til kommentar

Skal du ha det beste av det beste velger du C2D fra Intel. Forslaget fra Mitjmannen så bra ut, kanskje legge litt mer penger i HK.

Men for all del, AMD forslagene du har fått er absolutt ikke dårlige, C2D er bare bedre for tiden om du vil ha det beste som du sier.

Lenke til kommentar
Du Bakkem? Er det Sli-Hovedkort? Står Pci-Ex 2x. Men står ikke noe om sli  :cry:

7046666[/snapback]

Det støtter vel egentlig ikke SLi men det kan fikses :whistle:

Vil du ha SLi-støtte offisiellt fra nvidia må du nok ha et hk med nForce 5x0 SLi Intel Ed.-brikkesett

Lenke til kommentar
jaja. Vis det blir no så blir det nok Nforce 590 Sli Intel Ed.

Så, Core 2 Duo slår Am2?

7047443[/snapback]

ja en E6600 som du har tenkt og kjøpe (?) slår en FX-62 fra AMD i de fleste benchmarks, spesiellt i spill så det er et godt valg :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...