Panzerhansa Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 skrivern (multifunkjon) min står avslått og ikke koblet til laptopen, men strømmen er på og plutslig bynner den å lage kopi lyder og skrive lyder og står i og greier her.. så slutten den..sto ingenting i displayet om va som skjedde.. noen som vet va den gjorde.. håper bare den ikk e kommer til live og kopierer rompa mi mens jeg sover Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 er du sikker på at den er 100% avslått ? blekkskrivere har det med å gjøre enkelte ting når den ikke er i bruk men er på-slått. f.eks å rense dysene. Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 ja den var av.. kun ledningen som sto i.. jaja den vaska seg vel da Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 på min canon blekk-skriver som er noen år jan pcen slå på skriveren: selv om skriveren er avslått så er det lit strøm på den. Og når jeg velger å skrive ut noen så blir skriveren automatisk slått på. jeg har faktisk oplevd en gang at jeg slo på pcen og litt sener måtte koble kabelen ( pararell) til skrivere så slo den seg på. ja. den slår seg også automatisk av . mulig du har en lingnede funksjon innebyget i skriveren din. og denne funsksjonen virker ikke helt som den skal hoss deg av enn eller annen grunn Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 med ledning mener jeg strømledningen.. ikke koblet til datan på noe som helst måte Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 hvis det ikke er noen funksjon i skriveren ( som du iike er klar over) som får den til å lage disse lydene så står i hvertfall jeg fast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå