AlleDager Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har funnet Astma innhalator, hva skjer hvis personen som eier denne ikke får brukt denne.? Jeg har den jo, hva om han plutselig ikke får puste hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvis du ikke vet hvem som eier den så er det vel ikke stort du kan gjøre... Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvis du ikke vet hvem som eier den så er det vel ikke stort du kan gjøre... 7044263[/snapback] Han går på samme treningsted som meg, så han tok å pusta inn eller ut eller hva han gjorde. Plutselig så er den i sofaen min, skummelt as. Men drit i alt, bare kom til poenget. Kan dette være farlig for han? Lenke til kommentar
nets Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ikke med mindre han får et anfall. Og i tror ikke det er farlig, bare veldig ubehaglig for den personen når han får et anfall. (Jeg sa IKKE at det ikke var farlig, bare tror det ikke) Lenke til kommentar
hean Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ikke med mindre han får et anfall. Og i tror ikke det er farlig, bare veldig ubehaglig for den personen når han får et anfall. (Jeg sa IKKE at det ikke var farlig, bare tror det ikke) 7048770[/snapback] Kan han få ett anfall fordi han oppdager at inhalatoren er borte... det ville jo vært ironisk da Får håpe det går bra med vedkommende Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Som asmatiker så har jeg alltid 2 innhalatorer til en hver tid, nettop pga. at den ene kan bli borte. Har han som mista den tatt samme forholdsregler så går det nok bra. Får han annfal uten innhalator blir han tungpusta og må hoste og harke for å få puste og har han kraftig asma begynner det å bli farlig. Selv så blir jeg tungpusta men overlever uten problemer, må bare harke opp gørra etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå