Gå til innhold

HW-meeting Oslo: 19. Oktober 2006

Goliath

Anbefalte innlegg

Ø.B. ..du kan jo ikke det..for meg er skjegget ditt nesten trademark :) Kan kanskje fort ble seende ut som DVD-Jon uten skjegget :!:

7055395[/snapback]

Jammen jammen, jeg har ikke spart lenge nok. Nå ser det bare stusselig ut , uansett hvordan man vrir og vender på det :p Vi får se åssen det vokser seg på en uke :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ø.B. ..du kan jo ikke det..for meg er skjegget ditt nesten trademark :) Kan kanskje fort ble seende ut som DVD-Jon uten skjegget :!:

7055395[/snapback]

Jammen jammen, jeg har ikke spart lenge nok. Nå ser det bare stusselig ut , uansett hvordan man vrir og vender på det :p Vi får se åssen det vokser seg på en uke :hmm:

7055455[/snapback]

Jeg lar skjegget vokse jeg! :D

Du er töff med skjegg.

Og sånn, til info

Jeg skal være med på treffet!

Endret av Marley
Lenke til kommentar
Hmm, lurer på hva jeg skal gjøre, jobber i byen frem til kl 16.00.. og så tar det 30 min hjem og 30 tilbake.. skal jeg da gidde å stikke hjemom? :p vanskelig valg..

7054755[/snapback]

tenk hvor digg det blir med pils etter jobben.....TENK DEG DET!

edit: btw, fritt frem å møte opp på nith hos meg ;)

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
om du bare  plutselig bøyer deg ned for å plukker opp en gaffel, så ler jeg av deg :p just so u know. Evt bøye seg ned foran meg og spøre meg om salt...

7056695[/snapback]

Mulig jeg lider av søvnmangler og overtolker ting her nå, men mente du at jeg liksom skal bøye meg ned forran deg for å simulere noe, og så spørre om salt for å "salte" den? Jeg ler så jeg griner :!:

Ok, men det er bra. Jeg kan være utrolig skremmende. Øh. Neida, jeg skal være skikkelig hyggelig og prøve å få snakket med alle!

Hva ble det til med skilt?

Lenke til kommentar
Hva ble det til med skilt?

7056768[/snapback]

Noen burde lage et forslag eller fem, så kan vi stemme om hva slag skilt.

Så kan alle printe ut og skrive på navnene sine, så blir det en fin dag.

Eget ansvar. Har du ikke lapp, blir du ikke snakket til :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...