Gå til innhold

HW-meeting Oslo: 19. Oktober 2006


Goliath

Anbefalte innlegg

Ø.B. ..du kan jo ikke det..for meg er skjegget ditt nesten trademark :) Kan kanskje fort ble seende ut som DVD-Jon uten skjegget :!:

7055395[/snapback]

Jammen jammen, jeg har ikke spart lenge nok. Nå ser det bare stusselig ut , uansett hvordan man vrir og vender på det :p Vi får se åssen det vokser seg på en uke :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ø.B. ..du kan jo ikke det..for meg er skjegget ditt nesten trademark :) Kan kanskje fort ble seende ut som DVD-Jon uten skjegget :!:

7055395[/snapback]

Jammen jammen, jeg har ikke spart lenge nok. Nå ser det bare stusselig ut , uansett hvordan man vrir og vender på det :p Vi får se åssen det vokser seg på en uke :hmm:

7055455[/snapback]

 

Jeg lar skjegget vokse jeg! :D

 

Du er töff med skjegg.

 

Og sånn, til info

 

Jeg skal være med på treffet!

Endret av Marley
Lenke til kommentar
Hmm, lurer på hva jeg skal gjøre, jobber i byen frem til kl 16.00.. og så tar det 30 min hjem og 30 tilbake.. skal jeg da gidde å stikke hjemom? :p vanskelig valg..

7054755[/snapback]

 

tenk hvor digg det blir med pils etter jobben.....TENK DEG DET!

 

edit: btw, fritt frem å møte opp på nith hos meg ;)

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
om du bare  plutselig bøyer deg ned for å plukker opp en gaffel, så ler jeg av deg :p just so u know. Evt bøye seg ned foran meg og spøre meg om salt...

7056695[/snapback]

Mulig jeg lider av søvnmangler og overtolker ting her nå, men mente du at jeg liksom skal bøye meg ned forran deg for å simulere noe, og så spørre om salt for å "salte" den? Jeg ler så jeg griner :!:

Ok, men det er bra. Jeg kan være utrolig skremmende. Øh. Neida, jeg skal være skikkelig hyggelig og prøve å få snakket med alle!

 

Hva ble det til med skilt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...