Gå til innhold

HW-meeting Oslo: 19. Oktober 2006


Goliath

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Obs!

Vi er en gjeng fra diskusjon.no som skal møtes. Jeg ber dere å trå særdeles varsomt når det gjelder å ta bilder av arrangemanget siden mange ønsker å forbi anonym ellers. Mange har kanskje kontroversielle meninger her på forumet og vi ønsker ikke å knytte ansikt/bilder oppmot disse personene. Ønsker du å ta bilder, hør med vedkommende som kommer på bildet og evnt. linseluser :).

 

Er det noen skeptiske foreldre som ønsker mer informasjon om dette, kan de alltids ringe meg. Send PM for telefonnr. Bare så det er sagt, jeg tar intet ansvar for noen men kan alltids fortelle foreldre om arrangemanget hvis det hjelper å høre det fra en av initiativtakerene.

7043946[/snapback]

Lenke til kommentar
Ja, det blir nok det store samtaleemnet. Jeg kan høre de opprivende diskusjonene alt nå.

7051438[/snapback]

:cool: :!:

 

Kommer, er 17, og jeg håper ingen mobber meg på grunn av høyden min :( Eller håret.

7052823[/snapback]

Slapp av! Det er kun skoene dine det går utover! :p

 

hehe.. neida..

 

Tror det blir en veldig så hyggelig sammenkomst jeg.. :)

Lenke til kommentar
EDIT: Det er forresten en ting jeg har stussa litt på: kommer virkelig klonen til Ø.B. også ?

7043993[/snapback]

 

 

Var kanskje litt for sublim den kommentaren der.

 

Ø.B. står skrevet opp to ganger, og jeg lar meg irritere over småting. :whistle:

7044050[/snapback]

Sonm Iceman sier her så kan dere godt stryke vekk den ene meg på lista ja.

Hm ble det torsdag. Ok, skal vel gå det også.

Lenke til kommentar

Bare så alle er klar over det, vi kommer til å sitte ute men under markiser, varmelamper og tepper. Det blir kos men muligens litt kaldt. Blir det for kaldt, har vi heller ikke mulighet for å sitte inne siden resturanten blir booket for flere "selskap"

 

Alle skal klar over det. Dette ble sagt i den første tråden opprettet av b-real så det skal ikke komme som en overraskelse.

 

Det blir som å sitte i Tyskland under OktoberFest-ølfestivalen :) Langbord og mye skravl :D

Endret av Zande
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...