Gå til innhold

HW-meeting Oslo: 19. Oktober 2006

Goliath

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvor mange ble dere`?

7107396[/snapback]

vi var vel cirka 25 stykker... det var noen som dro videre på fylla...

står på forslaget om å treffes jevnlig, feks en gang i måneden. hvis vi skaffer oss fast sted er det jo bare for folket å stikke innom....

Ville bare si tusen takk for et utrolig bra treff! Dette må gjentas snart, og da skal jeg IKKE sitte ved siden av Lord Myrrah :p

7107289[/snapback]

jeg vet du likte da han strøk deg over skinnet

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
hvor mange ble dere`?

7107396[/snapback]

står på forslaget om å treffes jevnlig, feks en gang i måneden. hvis vi skaffer oss fast sted er det jo bare for folket å stikke innom....

7108106[/snapback]

Å treffes på resturant en gang i måneden kan rive litt i lommeboka til mange, men kan jo gå tur i oslomarka eller noe :)

SN25P: HAHA.

Regninga kom rett etter at du dro :)

Lenke til kommentar
Ville bare si tusen takk for et utrolig bra treff! Dette må gjentas snart, og da skal jeg IKKE sitte ved siden av Lord Myrrah :p

7107289[/snapback]

Å jo da!

7107289[/snapback]

Avsluttet dere allerede?

7107329[/snapback]

Han dro lenge før oss andre, og sånn 5-6 stykker dro på bar :p

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
hvor mange ble dere`?

7107396[/snapback]

7107289[/snapback]

jeg vet du likte da han strøk deg over skinnet

7108106[/snapback]

Jeg er absolutt for fast sted og jevnlig treff. TGI er nok ikke helt stedet, men vi finner noe.

Uansett, takk for et fint treff. Hylo var severdig i fylla :D .

Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg storkoste meg på TGI, mange hyggelige folk. Og Hylo ble full, han gikk og satte seg med et random par og stirret på dem :) Marley tok bilder, jeg forventer at han legger ut alle i en egen tråd.

Juliess er foresten mye pener IRL :innocent:

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Må bare legge til at jeg syntest at alle var veldig hyggelige :) Og Ilpostino var også veldig koselig. Må også innrømme at jeg trudde at Bone var kynisk og slem(på grunn av hans holdning til tiggere:P), men han var veldig hyggelig han også :)

Onyx, ja det var jævlig fett, og jeg blir abselutt med igjen.

trur jeg jeg fikk i meg for mye sukker, må gå og legge meg, ha det :p

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...