Gå til innhold

HW-meeting Oslo: 19. Oktober 2006


Goliath

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvor mange ble dere`?

7107396[/snapback]

 

vi var vel cirka 25 stykker... det var noen som dro videre på fylla...

 

står på forslaget om å treffes jevnlig, feks en gang i måneden. hvis vi skaffer oss fast sted er det jo bare for folket å stikke innom....

 

Ville bare si tusen takk for et utrolig bra treff! Dette må gjentas snart, og da skal jeg IKKE sitte ved siden av Lord Myrrah :p

7107289[/snapback]

 

 

jeg vet du likte da han strøk deg over skinnet

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
hvor mange ble dere`?

7107396[/snapback]

 

vi var vel cirka 25 stykker... det var noen som dro videre på fylla...

 

står på forslaget om å treffes jevnlig, feks en gang i måneden. hvis vi skaffer oss fast sted er det jo bare for folket å stikke innom....

7108106[/snapback]

 

Å treffes på resturant en gang i måneden kan rive litt i lommeboka til mange, men kan jo gå tur i oslomarka eller noe :)

 

 

SN25P: HAHA.

 

 

 

Regninga kom rett etter at du dro :)

Lenke til kommentar
Ville bare si tusen takk for et utrolig bra treff! Dette må gjentas snart, og da skal jeg IKKE sitte ved siden av Lord Myrrah :p

7107289[/snapback]

Å jo da!

 

Ville bare si tusen takk for et utrolig bra treff! Dette må gjentas snart, og da skal jeg IKKE sitte ved siden av Lord Myrrah :p

7107289[/snapback]

Avsluttet dere allerede?

7107329[/snapback]

Han dro lenge før oss andre, og sånn 5-6 stykker dro på bar :p

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
hvor mange ble dere`?

7107396[/snapback]

 

vi var vel cirka 25 stykker... det var noen som dro videre på fylla...

 

står på forslaget om å treffes jevnlig, feks en gang i måneden. hvis vi skaffer oss fast sted er det jo bare for folket å stikke innom....

 

Ville bare si tusen takk for et utrolig bra treff! Dette må gjentas snart, og da skal jeg IKKE sitte ved siden av Lord Myrrah :p

7107289[/snapback]

 

 

jeg vet du likte da han strøk deg over skinnet

7108106[/snapback]

 

Jeg er absolutt for fast sted og jevnlig treff. TGI er nok ikke helt stedet, men vi finner noe.

 

Uansett, takk for et fint treff. Hylo var severdig i fylla :D .

Lenke til kommentar

Må bare legge til at jeg syntest at alle var veldig hyggelige :) Og Ilpostino var også veldig koselig. Må også innrømme at jeg trudde at Bone var kynisk og slem(på grunn av hans holdning til tiggere:P), men han var veldig hyggelig han også :)

 

Onyx, ja det var jævlig fett, og jeg blir abselutt med igjen.

 

 

trur jeg jeg fikk i meg for mye sukker, må gå og legge meg, ha det :p

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...