Gå til innhold

HW-meeting Oslo: 19. Oktober 2006


Goliath

Anbefalte innlegg

Tror alle har litt sommerfugler. Det er bare naturlig. Det løsner nok etterhvert, får vi se :) De som ikke går med noen til Friday's kan enten stå ved Tigeren kl 18.30-18.45 for å treffe Marley og gå gruppe derfra, eller Stortorvet litt før for å gå med meg og Minerva/Mad Wolf.

 

Hadde vært kult å starte fra tigeren og samle sammen større og større tog frem til brygga, men det passer vel litt dårlig med tidene til alle. Tog og busser og lignende. Alle møtes på TGI til slutt uansett.

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okey, nytt forslag: Hvis det regner, noe det er risiko for i kveld, så skynder alle seg til Friday's og inn i varmen. Hvis det ikke regner så kan de som vil møtes ved tigeren og gå samlet, og de som vil gå direkte til Friday's. Høres ikke det greit ut? Siden stortorvet og tigeren (jernbanetorget) er rett ved hverandre. Meninger?

Lenke til kommentar
Okey, nytt forslag: Hvis det regner, noe det er risiko for i kveld, så skynder alle seg til Friday's og inn i varmen. Hvis det ikke regner så kan de som vil møtes ved tigeren og gå samlet, og de som vil gå direkte til Friday's. Høres ikke det greit ut? Siden stortorvet og tigeren (jernbanetorget) er rett ved hverandre. Meninger?

7104876[/snapback]

Problemet var at Minerva vet knapt nok hvor Stortorvet er, derfor møtes der :) Men jeg har ikke hørt noe i fra ham... Kan jo evt. be ham også komme ned til tigeren? Bør ikke være så vanskelig forresten...

Lenke til kommentar
Okey, nytt forslag: Hvis det regner, noe det er risiko for i kveld, så skynder alle seg til Friday's og inn i varmen. Hvis det ikke regner så kan de som vil møtes ved tigeren og gå samlet, og de som vil gå direkte til Friday's. Høres ikke det greit ut? Siden stortorvet og tigeren (jernbanetorget) er rett ved hverandre. Meninger?

7104876[/snapback]

Problemet var at Minerva vet knapt nok hvor Stortorvet er, derfor møtes der :) Men jeg har ikke hørt noe i fra ham... Kan jo evt. be ham også komme ned til tigeren? Bør ikke være så vanskelig forresten...

7104890[/snapback]

 

Jeg vet hvor det ligger, og vi møtes utenfor dnb ullevålsveien/bjerregårdsgate om en knapp halvannen time. Så kan vi kanskje gå til tigeren utenfor oslo s. Så tar vi det derfra? Om ikke det regner ille da så klart, da vil vi vel under tak så fort som mulig.

 

Og til dere som kjører: lykke til med parkering. Det trenger dere :)

Lenke til kommentar
Jeg vet hvor det ligger, og vi møtes utenfor dnb ullevålsveien/bjerregårdsgate om en knapp halvannen time. Så kan vi kanskje gå til tigeren utenfor oslo s. Så tar vi det derfra? Om ikke det regner ille da så klart, da vil vi vel under tak så fort som mulig.

 

Og til dere som kjører: lykke til med parkering. Det trenger dere :)

7105043[/snapback]

Fint, gjør det så drar jeg bare direkte til tigeren!

 

Da må jeg stikke, men ser dere ca 1830 ved tigeren og dere andre på TGI's!

 

Tada!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...