Roiku Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Tror alle har litt sommerfugler. Det er bare naturlig. Det løsner nok etterhvert, får vi se De som ikke går med noen til Friday's kan enten stå ved Tigeren kl 18.30-18.45 for å treffe Marley og gå gruppe derfra, eller Stortorvet litt før for å gå med meg og Minerva/Mad Wolf. Hadde vært kult å starte fra tigeren og samle sammen større og større tog frem til brygga, men det passer vel litt dårlig med tidene til alle. Tog og busser og lignende. Alle møtes på TGI til slutt uansett. Endret 19. oktober 2006 av Steffenm Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Okey, nytt forslag: Hvis det regner, noe det er risiko for i kveld, så skynder alle seg til Friday's og inn i varmen. Hvis det ikke regner så kan de som vil møtes ved tigeren og gå samlet, og de som vil gå direkte til Friday's. Høres ikke det greit ut? Siden stortorvet og tigeren (jernbanetorget) er rett ved hverandre. Meninger? Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Okey, nytt forslag: Hvis det regner, noe det er risiko for i kveld, så skynder alle seg til Friday's og inn i varmen. Hvis det ikke regner så kan de som vil møtes ved tigeren og gå samlet, og de som vil gå direkte til Friday's. Høres ikke det greit ut? Siden stortorvet og tigeren (jernbanetorget) er rett ved hverandre. Meninger? 7104876[/snapback] Problemet var at Minerva vet knapt nok hvor Stortorvet er, derfor møtes der Men jeg har ikke hørt noe i fra ham... Kan jo evt. be ham også komme ned til tigeren? Bør ikke være så vanskelig forresten... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg joiner på å møte der folk vil jeg.. Dere som kjører.. Hvor parkerer dere? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Her er navnskiltene Sitter med Mrleftfiel og Justin Sane og tar litt pils før vi skal innover Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Her er navnskiltene Sitter med Mrleftfiel og Justin Sane og tar litt pils før vi skal innover 7104979[/snapback] Hehe, grisebra! Rakk aldri å melde min interesse, men tar gjerne i mot om du har til overs Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jada, det går nok bra Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Her er navnskiltene Sitter med Mrleftfiel og Justin Sane og tar litt pils før vi skal innover Endret 19. oktober 2006 av Dr3as Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Okey, nytt forslag: Hvis det regner, noe det er risiko for i kveld, så skynder alle seg til Friday's og inn i varmen. Hvis det ikke regner så kan de som vil møtes ved tigeren og gå samlet, og de som vil gå direkte til Friday's. Høres ikke det greit ut? Siden stortorvet og tigeren (jernbanetorget) er rett ved hverandre. Meninger? 7104876[/snapback] Problemet var at Minerva vet knapt nok hvor Stortorvet er, derfor møtes der Men jeg har ikke hørt noe i fra ham... Kan jo evt. be ham også komme ned til tigeren? Bør ikke være så vanskelig forresten... 7104890[/snapback] Jeg vet hvor det ligger, og vi møtes utenfor dnb ullevålsveien/bjerregårdsgate om en knapp halvannen time. Så kan vi kanskje gå til tigeren utenfor oslo s. Så tar vi det derfra? Om ikke det regner ille da så klart, da vil vi vel under tak så fort som mulig. Og til dere som kjører: lykke til med parkering. Det trenger dere Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg vet hvor det ligger, og vi møtes utenfor dnb ullevålsveien/bjerregårdsgate om en knapp halvannen time. Så kan vi kanskje gå til tigeren utenfor oslo s. Så tar vi det derfra? Om ikke det regner ille da så klart, da vil vi vel under tak så fort som mulig. Og til dere som kjører: lykke til med parkering. Det trenger dere 7105043[/snapback] Fint, gjør det så drar jeg bare direkte til tigeren! Da må jeg stikke, men ser dere ca 1830 ved tigeren og dere andre på TGI's! Tada! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg skal spionere Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Her er navnskiltene Sitter med Mrleftfiel og Justin Sane og tar litt pils før vi skal innover 7105003[/snapback] aww, så flink du er Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Var det skilt til alle, eller bare de som har sagt ifra? *fikse for sikkerhets skyld* Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) han lagde bare 30 skilt og håper på at vi blir færre enn det edit: Må gjøre noen småting rundt omkring, så drar jeg, snakkes der! Endret 19. oktober 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 er 28 skilt tror jeg:p om ingen forsvant mens vi lekesloss et par pils er innhalert så nå blir jeg ikke så sjenert Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Nå er jeg i oslo... Var så dum og sulten at jeg kjøpte en burger nå nettopp -__- Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Inne? OK. Grugleder meg litt jeg også. Nå forsvant også min avtalte samtalepartner NorthGarden.... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Nå forsvant også min avtalte samtalepartner NorthGarden....Unnskyld. =( Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Inne? 7105645[/snapback] Inne? jeg spiste inne ja, men ikke på fridays, men på burgerking (vet ikke om det var meg du reffererte til ) Lenke til kommentar
Peter Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Fett, nå kommer jeg også alene :/ Nuvel, jeg stiller allikevel, noen må da ville snakke med villt fremmede også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg