Gå til innhold

HW-meeting Oslo: 19. Oktober 2006


Goliath

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, litt smånervøse innlegg her? Dette går bra, folkens! Jeg har inntrykk av at de fleste her kjenner minst én av de andre, enten på ordentlig eller godt via forumet. Jeg føler ikke at jeg kjenner noen, men stiller for det :) I verste fall får man bare nyte maten ;)

7103689[/snapback]

Stiller meg i gruppe sammen med de som ikke kjenner en fjert her.. :)

 

Får drikke litt øl, så går det vel.. :p

Lenke til kommentar
Hvem har planer og tanker, eller vurderer å ta seg noen pils, eller fler, eller andre former for sprudlebrus i kveld da? :)

7102894[/snapback]

Har "lurt" mushi til å kjøre bilen min hjem, så det blir nok etpar på meg. Eller kanskje fire. :p

 

Jeg får gratis mat, fokusere på det, og ikke det faktum at det endelig har gått opp for meg at jeg kommer til å dø av skrekk  :scared:

7103725[/snapback]

Sa jeg ikke at jeg og Lars har avtalt og sitte på hver vår side og holde deg i handa til du ble varm i trøya...?! :cool:

Lenke til kommentar
Hmm, det er verste er at Julie er jokeren her.  :tease:

7103813[/snapback]

Sjokk at ejg ikke har status nok til å være joker. Alle skal liksom glede seg til å treffe juliess og aidskaka, men jeg er ikke noe kul :hrm:

7103854[/snapback]

*kosepå*

 

Tviler på at det er noen som er snillere enn deg som kommer. :love:

 

Edit: Og jeg er ihvertfall ikke kul!

Endret av Pjokk
Lenke til kommentar
Håhå, dette blir bra. Da kan jeg ta på meg noe annet enn burka for å overleve, woho. Siden jeg er en sånn frossen person.

Pjokk og Mushi: Snakker vi cd i bilen?

7104404[/snapback]

Vi snakker ødelagt kasettspiller og dårlige radioforhold :ph34r:

 

Men Lars har lovet han skal synge når det blir stille!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...