Dr3as Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg blir nok å tar et par pils. For kosens skyld men siden det er status møte på jobb i morgen kl 9 blir det nok ikke no takeof fra min side Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg kommer til oslo veldig tdlig fordi jeg ikke gidder å stikke hjem først. når tenker man at man begynner å reise hjem? jeg må ta tog kl. 22.03 fra nationalteateret Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Btw: er pessvarmt i Oslo 7102891[/snapback] Jeg håper det betyr drittkaldt? Men jeg tror ikke jeg kan komme. Har en del lekser jeg må få unna. Men det blir nok gøy uten meg også. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Btw: er pessvarmt i Oslo 7102891[/snapback] Jeg håper det betyr drittkaldt? Men jeg tror ikke jeg kan komme. Har en del lekser jeg må få unna. Men det blir nok gøy uten meg også. 7102942[/snapback] Du er jo morsom, kom, kom, kom, kom, KOM Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 [masse stor skrift] 7102891[/snapback] Konge! Hvem har planer og tanker, eller vurderer å ta seg noen pils, eller fler, eller andre former for sprudlebrus i kveld da? 7102894[/snapback] Er generelt alltid klar for pils, men det kommer litt an på i kveld iallefall. Har uansett jobb i morgen. Men vi får nå se hva jeg kan få til! Har du noe spesielt pilssted i tankene? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Nei, ikke noe bestemt sted.. Men, er klar for noen øl, for å si det slik, hvis flere blir med.. liksom.. Var jo noen som hevdet så flott at de skulle ha nachspiel, men de backa jo ut Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg tenkte å ta de pilsa på fridays bare jeg.. En pils før under og etter maten eller no sånt Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg tenkte å ta de pilsa på fridays bare jeg.. En pils før under og etter maten eller no sånt 7103027[/snapback] En pils før, en pils under og en pils etter .. da er vi oppe i 3! ..da kommer raskt den 4. og 5. skal du se... og da er du solgt! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Spørs jo hvem som kommer.. selger meg ikke til hvem som helst. Snart stikke hjem fra jobb også.. hente jakke på rens og dusje og gjøre meg klar Fortalte min sjef så fint at jeg skulle ut med en del folk fra et nettforum i dag og at jeg måtte dra litt tidligere.. så jeg fikk bare dra når jeg følte jeg måtte Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg slapp fra skolen klokka halv ti i da Skulle egentlig slutte ni, men lærern satt fast i trafikken, så tok en halv time lenger ^^ Så satte jeg meg på feil t-bane Kom hjem klokka elleve, skulle vært hjemme ti. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Da kan dere anse meg som avmeldt Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Lagde meg navnskilt, må bare få printet ut hjemme der jeg har farger Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har ikke fargeprinter. Eller printer, for den saks skyld. Hadde du giddet å skrive ut en til meg og? Forresten, jeg står ved tigeren mellom halv sju og kvart på sju. Alle som vil ta følge kan møte meg da. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg printer til alle som vil. Så får en av oss ha penn eller tusj så bare skriver vi på. Møter vel opp ved tigern da jeg også Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Også er jeg så snill mot Llandari og sender han sms i natt hvor jeg sier at grunnen til at jeg ville innover (B-Real som dere kjenner han som) ikke eksisterer (altså, han eksisterer, men kommer jo ikke) så derfor lurer på om det egentlig er noe poeng for meg.. Jeg kjenner jo ingen :OMao. usikkert om jeg kommer, vet ikke med han andre enda, luringen sover..kanskje jeg også skal. Jeg skriver for mye God natt. 7101991[/snapback] Sorry man, jeg lover deg at neste gang noe slikt skal arrangeres så SKAL jeg komme, oki? Håper dere alle får et flott treff og jeg forventer at det blir tatt bilder av møte! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Bilder ja.. hehe. Da må jeg få tak i et sdkort. Men det må jeg jo ha uansett så stikker innom å får hentet et på vei hjem. Kameraet er jalla da men blir jo bilder av det. Regner med at folk sier i fra om de ikke vil bli tatt bilde av og lagt ut på nett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Bilder ja.. hehe. Da må jeg få tak i et sdkort. Men det må jeg jo ha uansett så stikker innom å får hentet et på vei hjem. Kameraet er jalla da men blir jo bilder av det. Regner med at folk sier i fra om de ikke vil bli tatt bilde av og lagt ut på nett.7103293[/snapback] Selvsagt. Personer som ikke ønsker å bli tatt bilder av skal selvsagt ikke avbildes Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Jeg har ikke fargeprinter. Eller printer, for den saks skyld. Hadde du giddet å skrive ut en til meg og? Forresten, jeg står ved tigeren mellom halv sju og kvart på sju. Alle som vil ta følge kan møte meg da. 7103234[/snapback] Jeg kommer! Med flagg! (okei, det er løgn ) Ser du sånn ut? Endret 19. oktober 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Jeg printer til alle som vil. Så får en av oss ha penn eller tusj så bare skriver vi på. Møter vel opp ved tigern da jeg også 7103270[/snapback] Flotters. Jeg kommer! Med flagg! (okei, det er løgn ) 7103342[/snapback] Se etter en fyr med lang ullfrakk. Det er meg. EDIT: Det er masse bilder av meg i RPP. Endret 19. oktober 2006 av Marley Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Hmm, kanskje jeg bare skal møte opp på TGI, så slipper jeg å feige ut Jeg printer til alle som vil. Så får en av oss ha penn eller tusj så bare skriver vi på. Møter vel opp ved tigern da jeg også 7103270[/snapback] Kan du printe til meg og Zande også? 7103385[/snapback] Og meg Endret 19. oktober 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg