Gå til innhold

HW-meeting Oslo: 19. Oktober 2006


Goliath

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[masse stor skrift]

7102891[/snapback]

 

Konge!

 

Hvem har planer og tanker, eller vurderer å ta seg noen pils, eller fler, eller andre former for sprudlebrus i kveld da? :)

7102894[/snapback]

Er generelt alltid klar for pils, men det kommer litt an på i kveld iallefall. Har uansett jobb i morgen. Men vi får nå se hva jeg kan få til! :) Har du noe spesielt pilssted i tankene?

Lenke til kommentar

Spørs jo hvem som kommer.. selger meg ikke til hvem som helst.

 

Snart stikke hjem fra jobb også.. hente jakke på rens og dusje og gjøre meg klar :p Fortalte min sjef så fint at jeg skulle ut med en del folk fra et nettforum i dag og at jeg måtte dra litt tidligere.. så jeg fikk bare dra når jeg følte jeg måtte :p

Lenke til kommentar
Også er jeg så snill mot Llandari og sender han sms i natt hvor jeg sier at grunnen til at jeg ville innover (B-Real som dere kjenner han som) ikke eksisterer (altså, han eksisterer, men kommer jo ikke) så derfor lurer på om det egentlig er noe poeng for meg.. Jeg kjenner jo ingen :O

Mao. usikkert om jeg kommer, vet ikke med han andre enda, luringen sover..kanskje jeg også skal. Jeg skriver for mye :( God natt.

7101991[/snapback]

Sorry man, jeg lover deg at neste gang noe slikt skal arrangeres så SKAL jeg komme, oki? :(

 

Håper dere alle får et flott treff og jeg forventer at det blir tatt bilder av møte!

Lenke til kommentar
Bilder ja.. hehe. Da må jeg få tak i et sdkort. Men det må jeg jo ha uansett så stikker innom å får hentet et på vei hjem. Kameraet er jalla da men blir jo bilder av det. Regner med at folk sier i fra om de ikke vil bli tatt bilde av og lagt ut på nett.

7103293[/snapback]

Selvsagt. Personer som ikke ønsker å bli tatt bilder av skal selvsagt ikke avbildes :)
Lenke til kommentar
Jeg har ikke fargeprinter. Eller printer, for den saks skyld. Hadde du giddet å skrive ut en til meg og?

 

 

Forresten, jeg står ved tigeren mellom halv sju og kvart på sju. Alle som vil ta følge kan møte meg da. :)

7103234[/snapback]

Jeg kommer! Med flagg! (okei, det er løgn :p )

 

 

 

Ser du sånn ut?

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Jeg printer til alle som vil. Så får en av oss ha penn eller tusj så bare skriver vi på. Møter vel opp ved tigern da jeg også ;)

7103270[/snapback]

Flotters. :)

 

Jeg kommer! Med flagg! (okei, det er løgn :p )

7103342[/snapback]

Se etter en fyr med lang ullfrakk. Det er meg. :cool:

 

 

EDIT: Det er masse bilder av meg i RPP.

Endret av Marley
Lenke til kommentar

Hmm, kanskje jeg bare skal møte opp på TGI, så slipper jeg å feige ut :p

 

 

 

 

 

 

 

Jeg printer til alle som vil. Så får en av oss ha penn eller tusj så bare skriver vi på. Møter vel opp ved tigern da jeg også ;)

7103270[/snapback]

 

 

Kan du printe til meg og Zande også?:)

7103385[/snapback]

Og meg :love:

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...