Gå til innhold

HW-meeting Oslo: 19. Oktober 2006


Goliath

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan herved bekrefte at Sub-Lock og jeg definitivt kommer.

 

(Vi er forøvrig begge single menn i en alder av 25 år ;)  )

 

 

Edit: Nå vet jeg egentlig ikke hvordan det er med Sub-Lock for tiden, men jeg har ihvertfall ikke hørt noe annet...

7050829[/snapback]

Også er jeg så snill mot Llandari og sender han sms i natt hvor jeg sier at grunnen til at jeg ville innover (B-Real som dere kjenner han som) ikke eksisterer (altså, han eksisterer, men kommer jo ikke) så derfor lurer på om det egentlig er noe poeng for meg.. Jeg kjenner jo ingen :O

Mao. usikkert om jeg kommer, vet ikke med han andre enda, luringen sover..kanskje jeg også skal. Jeg skriver for mye :( God natt.

Lenke til kommentar
er ikke så veeeldig langt fra der vi skal gå tror jeg, men er jo ikke opp til meg da...

 

kan dere andre fra st.hanshaugen eller de som blir med på veien gi lyd fra seg?

 

Steffenm og Mad Wolf Magnux ivartfall... når klokka ca ? og kan vi plukke opp 2 fagre kvinner på veien ?

7099058[/snapback]

Hva med 18:30? Eller blir det for seint hvis dere andre skal møtes 18:00 ved DnB St. Hanshaugen?

 

folk i Oslo-område kunne jo ha en fast møteplass for eksempel en gang i måneden. Det avtales et sted/tid så kommer de som kan...

7100940[/snapback]

 

Støtter denne! :thumbup:

 

Men, litt dårlig nytt er at det ikke er sikkert jeg får blitt så sein som jeg ønsker :( Min gravide samboer hadde ikke så lyst til å dra hjem aleine fra der hun skal i kveld... Får se om jeg ikke spanderer drosje på henne, så kanskje det ordner seg?

Endret av Mad Wolf Magnux
Lenke til kommentar

Jeg har snakket med TGI Fridays nå nettopp og vi får sitte samlet inne! Eneste grunn til at vi skulle ha det ute, var for å ikke gruppere så voldsomt men siden vi nå kan få hele gjengen samlet sammen inne, gjør vi det!!

 

Btw: er pessvarmt i Oslo ;)

Endret av Zande
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...