Feh Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Ganske spesielt å få akutt 11 negative høvdinger. 7084861[/snapback] De 11 er ikke akutt. Det som er akutt er at jeg har 304 kr som skal vare frem til 27. oktober Og pga jeg har minus fra før av, så ønsker jeg ikke mer. Jeg trodde intill helgen var omme at jeg skulle ha råd, men noen uventede utgifter satt en stopper for det. Har jo seff lyst til å møte folka Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Prøv ditt beste da bazukh @Juliess, å få nytt bankkort tar en evighet! Du må først få pin-kode i posten, så får du kortet 7080145[/snapback] Mitt kom uten PIN kode (altså den gammle ble brukt) tok 7 virkedager. OG til alle som er redde for å gå i oslo om kvelden, det er bare kos Endret 16. oktober 2006 av St-Cruz Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg er langt over budsjettet en periode fremover nå, så jeg har ikke råd til noen fancy meny. Til dere som har vært der før; er det mulig å få noe mat (trenger ikke være svært, bare kategoriseres som mat) for rundt 100kr eller ikke så veldig mye over? Blir litt for stusselig å sitte der helt uten mat også blant alle dere spisende mennesker Men kommer, det gjør jeg 95% sikkert. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg er langt over budsjettet en periode fremover nå, så jeg har ikke råd til noen fancy meny. Til dere som har vært der før; er det mulig å få noe mat (trenger ikke være svært, bare kategoriseres som mat) for rundt 100kr eller ikke så veldig mye over? Blir litt for stusselig å sitte der helt uten mat også blant alle dere spisende mennesker Men kommer, det gjør jeg 95% sikkert. 7086083[/snapback] jeg tror ganske sikkert at jeg ikke har råd til mat, så da blir vi to i tilfelle Lenke til kommentar
Peter Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Er jo bare å kjøpe mat et annet sted mens de som vil sitter og spiser, de skal vel uansett ikke gjøre det hele kvelden? Flokk dere sammen inn på Burger King f.eks. Personlig antar jeg at jeg spiser middag på forhånd og bare tar en "snack" på stedet. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Det er fint Blir spennende å se hvor mange som egentlig møter, og hvor fullt det blir rundt dette store bordet. Satser på å bli kjent med noen medsinnede og kanskje fremtidige klassekamerater på UiO. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det er fint Blir spennende å se hvor mange som egentlig møter, og hvor fullt det blir rundt dette store bordet. Satser på å bli kjent med noen medsinnede og kanskje fremtidige klassekamerater på UiO. 7086143[/snapback] Jeg går på uio. Hvilke studier tenker du å ta? Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det blir sannsynligvis Informatikk 5-årig, uten å helt ha bestemt meg for studieretning ennå. Kanskje distribuerte systemer og nettverk. Det høres interessant ut. Hva går du? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Er jo bare å kjøpe mat et annet sted mens de som vil sitter og spiser, de skal vel uansett ikke gjøre det hele kvelden?Flokk dere sammen inn på Burger King syntes det er litt meningsløst med møtet hvis folk skal bare flokke seg andre steder :/ Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ja.. all maten der er vel ikke så dyr? Må jo være mulig å få seg mat for rundt 100,-? Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Håper ikke det blir så kaldt ute om kvelden. Er 4.4C utenfor sør-vinduet her nå (bort fra sola). Frosten kan godt vente noen uker til, synes jeg. Mmm... cappuccino og kneipp med nugatti til frokost. Breakfast of champions. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg er en frossen person og tror jeg kommer til å fryse ihjel, men hva ofrer man vel ikke Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Låner gjerne bort skjerfet mitt til høystbydende Jeg er varmblodig til uante grader. Kan komme i shorts og t-skjorte. Men det skader ikke om det er noen grader over frysepunktet, alikevel. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Vi får sitte tett er rundt 6-7 grader på kolbotn om kvelden, det ligger jo ikke langt unna Oslo, men varmelamper ordner sikkert biffen. Og kan jo være greit å ha med jakke. Er egentlig en ganske varm person som fryser sjeldent, men småsyk nå så får se Når det gjelder mat koster det litt mer enn burgerking. Men så er dette også en resturant. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 noen på st.hanshaugen som vil ta følge/guide meg riktig vei ? reiser jeg nedover alene er jeg redd for att jeg havner helt feil Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) noen på st.hanshaugen som vil ta følge/guide meg riktig vei ? reiser jeg nedover alene er jeg redd for att jeg havner helt feil 7087677[/snapback] Skal følge dama til et sted på Grünerløkka kl 18 og har følgelig litt god tid så jeg kan godt møte deg et eller annet sted først (Stortorvet?). Aner ikke hvem du er da men vi skal nå møtes uansett Endret 17. oktober 2006 av Mad Wolf Magnux Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 det var jo snilt av deg stortorvet finner jeg frem til ivartfall.. er jo der de sier "neste stopp er Stortorget" er ikke lett og finne frem altid... hehe Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Bare hyggelig Jepp, Stortorvet bør være greit og er nesten på veien også. Vi kan jo bare avtale nærmere over PM så slipper vi å spamme tråden med det Lenke til kommentar
Peter Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Er jo bare å kjøpe mat et annet sted mens de som vil sitter og spiser, de skal vel uansett ikke gjøre det hele kvelden?Flokk dere sammen inn på Burger King syntes det er litt meningsløst med møtet hvis folk skal bare flokke seg andre steder :/ 7087296[/snapback] Mener ikke at de skal bli på BK, men jeg har stor forståelse for at folk ikke vil bruke 150,- på en hamburgertallerken. Jeg har hele tiden tenkt på middag som en liten del av kvelden, men kanskje jeg tar feil? Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 noen på st.hanshaugen som vil ta følge/guide meg riktig vei ? reiser jeg nedover alene er jeg redd for att jeg havner helt feil 7087677[/snapback] Jeg bor faktisk på st. hanshaugen. Ser du har fått følge fra stortorget, men det skader vel ikke å gå to dit heller Jeg sykler/går ned til sentrum hver eneste dag, så den veien er godt innkjørt i hodet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg