Gå til innhold

HW-meeting Oslo: 19. Oktober 2006


Goliath

Anbefalte innlegg

Ganske spesielt å få akutt 11 negative høvdinger.

7084861[/snapback]

 

De 11 er ikke akutt. Det som er akutt er at jeg har 304 kr som skal vare frem til 27. oktober :p Og pga jeg har minus fra før av, så ønsker jeg ikke mer. Jeg trodde intill helgen var omme at jeg skulle ha råd, men noen uventede utgifter satt en stopper for det. Har jo seff lyst til å møte folka :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv ditt beste da bazukh :)

 

@Juliess,

å få nytt bankkort tar en evighet! Du må først få pin-kode i posten, så får du kortet :hm:

7080145[/snapback]

 

Mitt kom uten PIN kode (altså den gammle ble brukt) tok 7 virkedager.

 

OG til alle som er redde for å gå i oslo om kvelden, det er bare kos :)

Endret av St-Cruz
Lenke til kommentar

Jeg er langt over budsjettet en periode fremover nå, så jeg har ikke råd til noen fancy meny. Til dere som har vært der før; er det mulig å få noe mat (trenger ikke være svært, bare kategoriseres som mat) for rundt 100kr eller ikke så veldig mye over? Blir litt for stusselig å sitte der helt uten mat også blant alle dere spisende mennesker :) Men kommer, det gjør jeg 95% sikkert.

Lenke til kommentar
Jeg er langt over budsjettet en periode fremover nå, så jeg har ikke råd til noen fancy meny. Til dere som har vært der før; er det mulig å få noe mat (trenger ikke være svært, bare kategoriseres som mat) for rundt 100kr eller ikke så veldig mye over? Blir litt for stusselig å sitte der helt uten mat også blant alle dere spisende mennesker :) Men kommer, det gjør jeg 95% sikkert.

7086083[/snapback]

jeg tror ganske sikkert at jeg ikke har råd til mat, så da blir vi to i tilfelle :p

Lenke til kommentar

Vi får sitte tett ;) er rundt 6-7 grader på kolbotn om kvelden, det ligger jo ikke langt unna Oslo, men varmelamper ordner sikkert biffen. Og kan jo være greit å ha med jakke. Er egentlig en ganske varm person som fryser sjeldent, men småsyk nå så får se :p

 

Når det gjelder mat koster det litt mer enn burgerking. Men så er dette også en resturant.

Lenke til kommentar
noen på st.hanshaugen som vil ta følge/guide meg riktig vei ? reiser jeg nedover alene er jeg redd for att jeg havner helt feil :(

7087677[/snapback]

Skal følge dama til et sted på Grünerløkka kl 18 og har følgelig litt god tid så jeg kan godt møte deg et eller annet sted først (Stortorvet?). Aner ikke hvem du er da men vi skal nå møtes uansett :)

Endret av Mad Wolf Magnux
Lenke til kommentar
Er jo bare å kjøpe mat et annet sted mens de som vil sitter og spiser, de skal vel uansett ikke gjøre det hele kvelden?

Flokk dere sammen inn på Burger King

syntes det er litt meningsløst med møtet hvis folk skal bare flokke seg andre steder :/

7087296[/snapback]

Mener ikke at de skal bli på BK, men jeg har stor forståelse for at folk ikke vil bruke 150,- på en hamburgertallerken.

Jeg har hele tiden tenkt på middag som en liten del av kvelden, men kanskje jeg tar feil?

Lenke til kommentar
noen på st.hanshaugen som vil ta følge/guide meg riktig vei ? reiser jeg nedover alene er jeg redd for att jeg havner helt feil :(

7087677[/snapback]

 

Jeg bor faktisk på st. hanshaugen. Ser du har fått følge fra stortorget, men det skader vel ikke å gå to dit heller :) Jeg sykler/går ned til sentrum hver eneste dag, så den veien er godt innkjørt i hodet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...